вторник , 25 юли 2017
Начало » Тренировки » Спартанско ПРЕДИЗВИКАТЕЛСТВО
Спартанско ПРЕДИЗВИКАТЕЛСТВО

Спартанско ПРЕДИЗВИКАТЕЛСТВО

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Нека днес направим нешо по-различно. Хубаво е от време на време да си поставяме изпитание или поточно предизвикателство, което да ни извади от зоната на комфорт.

Предложението, което ще видите по-долу, не е типична тренировка, но определено ще ви коства доста усилия. Както се казва само за калени войни!

Нека да опитаме 10-1+1-10

Ще използваме само две упражнения:

  1. Клек с дъмбел (пудовка) пред гърди – 10 х 10,9,8,7,6,5,4,3,2,1
  2. Лицеви опори – 10 х 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10

Пояснение:

Двете упражнения се правят в суперсерии. Или:

Суперсерия 1: Клек 1х10 + Лицеви опори 1х1

Суперсерия 2: Клек 1х9 + Лицеви опори 1х2

Суперсерия 3: Клек 1х8 + Лицеви опори 1х3

Суперсерия 4: Клек 1х7 + Лицеви опори 1х4

Суперсерия 5: Клек 1х6 + Лицеви опори 1х5

Суперсерия 6: Клек 1х5 + Лицеви опори 1х6

Суперсерия 7: Клек 1х4 + Лицеви опори 1х7

Суперсерия 8: Клек 1х3 + Лицеви опори 1х8

Суперсерия 9: Клек 1х2 + Лицеви опори 1х9

Суперсерия 10: Клек 1х1 + Лицеви опори 1х10

Почивката между всяка суперсерия е минимална – 20 до 30 секунди. Това си е доста затормозяващо така, че подгответе се добре психически. Относно тежестите, нека дъмбела да е такъв с който може да направите поне 10-12 чисти клека.

Опитай!

Информация за Александър Георгиев

Здравейте, казвам се Александър Георгиев и съм част от "желязната игра" вече над 20 години. През всичкото това време, аз придобивах опит и знания, които ми позволиха да основа издателство "Сила и Здраве". Така за първи път у нас се появиха едни от най-ценните бодибилдинг книги, които помогнаха на стотици хора в битката им с железата и трупането на мускули. Като естествено продължение създадох и сайта "Тренирай.БГ",който вече няколко години е любимо място за много трениращи. Вярвам, че всеки един човек може да изгради тялото, което заслужава и тук ще намерите необходимите знания за тази цел!

2 коментара

  1. Никола Стойчев

    Здравейте , г-н Георгиев

    Страхотен материал , както винаги!!

    Бихте ли могли да предложите начин за вкарване в този метод набирания !!

    Така ще се получи уникална „стъпаловидна“ тренировка за цялото тяло , която бих превърнал в рутина в стил ОФП , тъй като в тази програма виждам развиване на мускулна сила + мускулна издръжливост + кардио дори като се имат предвид кратките почивки !!

    Благодаря много !!!

    • Александър Георгиев

      Трудно ще стане да вмъкнем и набирането, но може да се редуват. Един път клек+лицеви, следващия път клек+набиране. Но пак казвам с набирането ще е трудно по тази схема. Въпреки това може да се експериментира 🙂

Напиши коментар

Вашият e-mail няма да бъде показан.Маркираните полета са задължителни *

*