тренирай

Спартанско ПРЕДИЗВИКАТЕЛСТВО

4 Коментара
Сподели с приятели
Публикувано на 04 апр. 17 от Александър Георгиев

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Нека днес направим нещо по-различно. Хубаво е от време на време да си поставяме изпитание или по-точно предизвикателство, което да ни извади от зоната на комфорт.

Предложението, което ще видите по-долу, не е типична тренировка, но определено ще ви коства доста усилия. Както се казва само за калени войни!

Нека да опитаме 10-1+1-10

Ще използваме само две упражнения:

  1. Клек с дъмбел (пудовка) пред гърди - 10 х 10,9,8,7,6,5,4,3,2,1
  2. Лицеви опори - 10 х 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10

предизвикателство

Пояснение:

Двете упражнения се правят в суперсерии. Или:

Суперсерия 1: Клек 1х10 + Лицеви опори 1х1

Суперсерия 2: Клек 1х9 + Лицеви опори 1х2

Суперсерия 3: Клек 1х8 + Лицеви опори 1х3

Суперсерия 4: Клек 1х7 + Лицеви опори 1х4

Суперсерия 5: Клек 1х6 + Лицеви опори 1х5

Суперсерия 6: Клек 1х5 + Лицеви опори 1х6

Суперсерия 7: Клек 1х4 + Лицеви опори 1х7

Суперсерия 8: Клек 1х3 + Лицеви опори 1х8

Суперсерия 9: Клек 1х2 + Лицеви опори 1х9

Суперсерия 10: Клек 1х1 + Лицеви опори 1х10

Почивката между всяка суперсерия е минимална - 20 до 30 секунди. Това си е доста затормозяващо така, че подгответе се добре психически. Относно тежестите, нека дъмбела да е такъв с който може да направите поне 10-12 чисти клека.

Сподели с приятели
Джон Робърт Пийпълс

Подобни статии

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Нека днес да видим една програма на седем кратния Мистър Олимпия Арнолд Шварценегер! Тази тренировка Арнолд прави в периода, когато се... Прочети повече
Имате ли тренировъчен дневник? Записахте ли си какво правихте в залата днес? А с какво се хранихте? Въпроси, на които знам отговора! От разговора ми... Прочети повече
Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Често има питания относно размерите, към които да се стреми един трениращ. Всеки, които се захване с промяна на тялото си... Прочети повече

4 коментара

  1. Здравейте,
    От около 2 седмици правя нещо подобно 2 пъти седмично и патенцето и болката при последните повторения са брутални. Иска ми се да успея да правя по 3 тренировки, но с дете жена и работа е трудно. Схемата с повторенията е по-добра от моята. Аз правя едни и същи от двете упражнения в супер серията. Първо правя клек и тяга с 15кг дъмбели. Второ гребане с два дъмбели пак 15кг и лицеви опори. Трето Арнолд преси и Чуково сгъване 6кг дъмбели.
    Почивката между супер сериите не правя, а само между кръговете. Така тренировката ми отнема 20-25мин с почивките.
    Мисля да тествам по тази схема поне два месеца, та да видя ще има ли ефект.

    1. Тренировката ти е супер дори и с двата тренировъчни дни. С течение на времето ще ти се отворят и други възможности за 3 тренировки седмично, не това не означава, че ще е по-добре 🙂

  2. Здравейте , г-н Георгиев

    Страхотен материал , както винаги!!

    Бихте ли могли да предложите начин за вкарване в този метод набирания !!

    Така ще се получи уникална "стъпаловидна" тренировка за цялото тяло , която бих превърнал в рутина в стил ОФП , тъй като в тази програма виждам развиване на мускулна сила + мускулна издръжливост + кардио дори като се имат предвид кратките почивки !!

    Благодаря много !!!

    1. Трудно ще стане да вмъкнем и набирането, но може да се редуват. Един път клек+лицеви, следващия път клек+набиране. Но пак казвам с набирането ще е трудно по тази схема. Въпреки това може да се експериментира ?

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван.