Тренирай! Изгради тялото което заслужаваш. Бъди силен всеки ден.

Спартанско ПРЕДИЗВИКАТЕЛСТВО

4 Коментара
Сподели с приятели
Публикувано на 04 апр. 17 от Александър Георгиев

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Нека днес направим нещо по-различно. Хубаво е от време на време да си поставяме изпитание или по-точно предизвикателство, което да ни извади от зоната на комфорт.

Предложението, което ще видите по-долу, не е типична тренировка, но определено ще ви коства доста усилия. Както се казва само за калени войни!

Нека да опитаме 10-1+1-10

Ще използваме само две упражнения:

  1. Клек с дъмбел (пудовка) пред гърди - 10 х 10,9,8,7,6,5,4,3,2,1
  2. Лицеви опори - 10 х 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10

Пояснение:

Двете упражнения се правят в суперсерии. Или:

Суперсерия 1: Клек 1х10 + Лицеви опори 1х1

Суперсерия 2: Клек 1х9 + Лицеви опори 1х2

Суперсерия 3: Клек 1х8 + Лицеви опори 1х3

Суперсерия 4: Клек 1х7 + Лицеви опори 1х4

Суперсерия 5: Клек 1х6 + Лицеви опори 1х5

Суперсерия 6: Клек 1х5 + Лицеви опори 1х6

Суперсерия 7: Клек 1х4 + Лицеви опори 1х7

Суперсерия 8: Клек 1х3 + Лицеви опори 1х8

Суперсерия 9: Клек 1х2 + Лицеви опори 1х9

Суперсерия 10: Клек 1х1 + Лицеви опори 1х10

Почивката между всяка суперсерия е минимална - 20 до 30 секунди. Това си е доста затормозяващо така, че подгответе се добре психически. Относно тежестите, нека дъмбела да е такъв с който може да направите поне 10-12 чисти клека.

Сподели с приятели

Подобни статии

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Тренирайки гърбът си, аз използвам много и най-разнообразни методи и варианти за развитието му. Имам обща представа как ще мине тренировката,... Прочети повече
Както винаги, ти много ще разчиташ  на твоя генетичен потенциал и телесен тип, но ти можеш успешно да комбинираш културизма със силовия трибой. Франко Колумбу... Прочети повече
Айвън Дънбар - Президент на Международната аматьорска бодибилдинг асоциация - NABBA (на снимката третият в дясно) Когато почувстваш, че още трябва да прогресираш - продължи с... Прочети повече

4 коментара

  1. Здравейте,
    От около 2 седмици правя нещо подобно 2 пъти седмично и патенцето и болката при последните повторения са брутални. Иска ми се да успея да правя по 3 тренировки, но с дете жена и работа е трудно. Схемата с повторенията е по-добра от моята. Аз правя едни и същи от двете упражнения в супер серията. Първо правя клек и тяга с 15кг дъмбели. Второ гребане с два дъмбели пак 15кг и лицеви опори. Трето Арнолд преси и Чуково сгъване 6кг дъмбели.
    Почивката между супер сериите не правя, а само между кръговете. Така тренировката ми отнема 20-25мин с почивките.
    Мисля да тествам по тази схема поне два месеца, та да видя ще има ли ефект.

    1. Тренировката ти е супер дори и с двата тренировъчни дни. С течение на времето ще ти се отворят и други възможности за 3 тренировки седмично, не това не означава, че ще е по-добре 🙂

  2. Здравейте , г-н Георгиев

    Страхотен материал , както винаги!!

    Бихте ли могли да предложите начин за вкарване в този метод набирания !!

    Така ще се получи уникална "стъпаловидна" тренировка за цялото тяло , която бих превърнал в рутина в стил ОФП , тъй като в тази програма виждам развиване на мускулна сила + мускулна издръжливост + кардио дори като се имат предвид кратките почивки !!

    Благодаря много !!!

    1. Трудно ще стане да вмъкнем и набирането, но може да се редуват. Един път клек+лицеви, следващия път клек+набиране. Но пак казвам с набирането ще е трудно по тази схема. Въпреки това може да се експериментира ?

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Препоръчано от Тренирай.БГ
С добавени 15 тренировъчни програми

Може да нямаш отлична генетика, може да нямаш идеални условия, пари или каквото се сетиш....Но имаш мускули, а те могат да бъдат развити!

Научи повече
Супер Тренировъчен Наръчник

Книга с инструкции за всяко упражнение във фитнес залата. Научи как най-ефективно да натовариш мускулите си!

Научи повече
Тренировъчни Програми от Старата Школа

ЧЕТИРИ тренировъчни курса, програми за над ШЕСТ месеца, които са подредени така,че да ви помогнат да изградите здраво,силно и мускулесто тяло!

Научи повече
Най-Старият метод за качване на мускулна маса

Българското издание на ”SUPER SQUATS ” най-купуваната книга на сп.IRON MAN до днес!

Научи повече
Тренировки от Боб Хофман!

Вижте историята на един от пионерите в бодибилдинга, съчетана с два тренировъчни курса от Старата Школа!

Научи повече
Бодибилдинг без стероиди

BRAWN е знание, което не може да се получи от съвременната бодибилдинг литература. BRAWN е основата, на която всеки, който иска да изгради мускули без стероиди трябва да стъпи.

Научи повече
Енциклопедия на съвременния Бодибилдинг

Българското издание на най-популярната книга в света на културизма! Луксозно издание, твърди корици, уникални снимки и цели 792 страници!

Научи повече
Релефна коремна преса за 3 месеца

Без разводнена теория! Само практически съвети!Примерни хранителни режими за мъже и жени! Примерни тренировки!

Научи повече
Виж още