Тренирай! Изгради тялото което заслужаваш. Бъди силен всеки ден.

Най-големите бодибилдинг митове - 3 част

Няма коментари
Сподели с приятели
Публикувано на 27 апр. 17 от Александър Георгиев

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Както във всяка свера, така и тук при нас е пълно с истини, полуистини и откровени заблуди. Нека да разгледаме поредната заблуда от многобройните бодибилдинг митове:

Колкото повече, толкова по-добре!

Чувам постоянно, колко упражнения да правя за бицепс, за гърди или 4 упражнения за трицепс ОК ли е? Все неща, които не почиват на никаква логика. Някой някъде написал, че "ей такъв трицепс се прави по ей този начин" и виждаме цяла програма от 4 - 5 упражнения. За тази глава, за онази глава...

Да не говорим за гърдите. Едно, че се правят в понеделник (задължително 🙂 ), ами и задължително "под всички ъгли". Какво ще стане, ако ви кажа, че да се направи един мускул по-голям реално ви трябват 1 или максимум 2 упражнения например?

Точно така! Мускулите растат когато стават по-силни, когато вдигате по-големи тежести и се храните добре, а за това не е нужно кой знае какво обурудване. Не случайно едно време всеки един, който се е захващал с тежестите е изграждал мускули. Тренирали са просто и здраво, без да се притесняват за задното рамо и страничната глава на трицепса 🙂

Разбира се всяко едно упражнение може да влезе в употреба, но за всичко си има време и място. Няма смисъл да тренираме върха на бицепса, след като бицепса го няма или да "подсечем" гърдите, да оформим канала и т.н. като тепърва ще градим някакви гърди. Схващате ли на къде е тънкия момент.

Тези програми от сорта "трицепс титан" или "гръб като гардероб", които четем и виждаме по списания и сайтове на практика са пропагандирани от хора, които вече имат доста мускулна маса. При това положение напълно логично е да вкарат повечко упражнения все пак "има доста месо за мачкане" 🙂

Големия проблем обаче, е че те не са почнали така. Ние виждаме крайния вариант на вече изградени културисти. Те могат да тренират всеки ден, могат да правят по 5-6 ако искат и 10 упражнения за мускулна група. Това обаче не винаги е било така, особенно в първите им години. Защо тогава да копираме?

Сподели с приятели

Подобни статии

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Нека днес видим любимите упражнения на Арнолд Шварценегер, който според него трябва да са в основата на всяка една програма, що... Прочети повече
Здравейте приятели на Тренирай.БГ! През 70-те години на миналия век се заражда Златната Ера на бодибилдинга. Това е времето на Арнолд, Франко Колумбо, Лу Фериньо,... Прочети повече
Грешка №1: Фокусиране върху тежестта От много години постоянно повтаряне, че за да стане един мускул по-голям, то той трябва да стане по-силен! Но....приемането буквално... Прочети повече
Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Препоръчано от Тренирай.БГ
С добавени 15 тренировъчни програми

Може да нямаш отлична генетика, може да нямаш идеални условия, пари или каквото се сетиш....Но имаш мускули, а те могат да бъдат развити!

Научи повече
Супер Тренировъчен Наръчник

Книга с инструкции за всяко упражнение във фитнес залата. Научи как най-ефективно да натовариш мускулите си!

Научи повече
Тренировъчни Програми от Старата Школа

ЧЕТИРИ тренировъчни курса, програми за над ШЕСТ месеца, които са подредени така,че да ви помогнат да изградите здраво,силно и мускулесто тяло!

Научи повече
Най-Старият метод за качване на мускулна маса

Българското издание на ”SUPER SQUATS ” най-купуваната книга на сп.IRON MAN до днес!

Научи повече
Тренировки от Боб Хофман!

Вижте историята на един от пионерите в бодибилдинга, съчетана с два тренировъчни курса от Старата Школа!

Научи повече
Бодибилдинг без стероиди

BRAWN е знание, което не може да се получи от съвременната бодибилдинг литература. BRAWN е основата, на която всеки, който иска да изгради мускули без стероиди трябва да стъпи.

Научи повече
Енциклопедия на съвременния Бодибилдинг

Българското издание на най-популярната книга в света на културизма! Луксозно издание, твърди корици, уникални снимки и цели 792 страници!

Научи повече
Релефна коремна преса за 3 месеца

Без разводнена теория! Само практически съвети!Примерни хранителни режими за мъже и жени! Примерни тренировки!

Научи повече
Виж още
Айвън Дънбар