събота , 25 ноември 2017
Начало » Тренировъчни принципи » Най-големите бодибилдинг митове – 3 част
Най-големите бодибилдинг митове – 3 част

Най-големите бодибилдинг митове – 3 част

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Както във всяка свера, така и тук при нас е пълно с истини, полуистини и откровени заблуди. Нека да разгледаме поредната заблуда от многобройните бодибилдинг митове:

Колкото повече, толкова по-добре!

Чувам постоянно, колко упражнения да правя за бицепс, за гърди или 4 упражнения за трицепс ОК ли е? Все неща, които не почиват на никаква логика. Някой някъде написал, че „ей такъв трицепс се прави по ей този начин“ и виждаме цяла програма от 4 – 5 упражнения. За тази глава, за онази глава…

Да не говорим за гърдите. Едно, че се правят в понеделник (задължително 🙂 ), ами и задължително „под всички ъгли“. Какво ще стане, ако ви кажа, че да се направи един мускул по-голям реално ви трябват 1 или максимум 2 упражнения например?

Точно така! Мускулите растат когато стават по-силни, когато вдигате по-големи тежести и се храните добре, а за това не е нужно кой знае какво обурудване. Не случайно едно време всеки един, който се е захващал с тежестите е изграждал мускули. Тренирали са просто и здраво, без да се притесняват за задното рамо и страничната глава на трицепса 🙂

Разбира се всяко едно упражнение може да влезе в употреба, но за всичко си има време и място. Няма смисъл да тренираме върха на бицепса, след като бицепса го няма или да „подсечем“ гърдите, да оформим канала и т.н. като тепърва ще градим някакви гърди. Схващате ли на къде е тънкия момент.

Тези програми от сорта „трицепс титан“ или „гръб като гардероб“, които четем и виждаме по списания и сайтове на практика са пропагандирани от хора, които вече имат доста мускулна маса. При това положение напълно логично е да вкарат повечко упражнения все пак „има доста месо за мачкане“ 🙂

Големия проблем обаче, е че те не са почнали така. Ние виждаме крайния вариант на вече изградени културисти. Те могат да тренират всеки ден, могат да правят по 5-6 ако искат и 10 упражнения за мускулна група. Това обаче не винаги е било така, особенно в първите им години. Защо тогава да копираме?

Само за Сериозно Трениращи!!!

Информация за Александър Георгиев

Здравейте, казвам се Александър Георгиев и съм част от "желязната игра" вече над 20 години. През всичкото това време, аз придобивах опит и знания, които ми позволиха да основа издателство "Сила и Здраве". Така за първи път у нас се появиха едни от най-ценните бодибилдинг книги, които помогнаха на стотици хора в битката им с железата и трупането на мускули. Като естествено продължение създадох и сайта "Тренирай.БГ",който вече няколко години е любимо място за много трениращи. Вярвам, че всеки един човек може да изгради тялото, което заслужава и тук ще намерите необходимите знания за тази цел!

Напиши коментар

Вашият e-mail няма да бъде показан.Маркираните полета са задължителни *

*