тренирай

Мускулна маса в ДВА работни дни - 6 част

Няма коментари
Сподели с приятели
Публикувано на 17 апр. 17 от Александър Георгиев

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Съкратените тренировки за мускулна маса все повече и повече придобиват популярност сред аудиторията на сайта. В отговор на няколко запитвания ви предлагам още една програма от този вид.

Това не е начина по който тренират повечето в залата. Той не е традиционен. Няма да "правите гърди в понеделник". Няма и пет упражнения за бицепс 🙂

Тези от вас, които са вникнали в логиката разбират, че за да направиш мускулите си по-големи са нужни само три принципа:

  1. Тренировка изградена от няколко базови упражнения, в които трябва да станем по-силни.
  2. Богата на протеини и калории храна
  3. Качествена почивка

Това е всичко! Без сложни схеми, излишни техники, специални диети и засукани сплитове.

Програма:

Тренировка 1

  1. Клек - 5х5
  2. Бенч преси - 5х5
  3. Мъртва тяга - 1х15

Тренировка 2

  1. Милитъри прес - 5х5
  2. Гребане с щанга - 5х5
  3. Клек - 1х15

Пояснения:

  • Тренира се само два пъти в седмицата през два или три дни
  • Показани са само работните сериии
  • Схемата 5х5 е следната - 1 серия 60% от работната тежест, 2 серия 80% от работната тежест, 3х5 с работната тежест
  • Последното упражнение във всяка тренировка се прави само с една работна серия. Тук се слага такава тежест с която може да се направят 15 трудни повторения до отказ
  • Тренира се 2 часа след хранене и 1 час преди хранене
  • Всяка тренировка е с времетраене около 45 минути
  • На всеки 6 седмици здрави тренировки се правят 2 седмици по-леки с -25% по-малко тежест при същите упражнения, серии и повторения
Сподели с приятели

Подобни статии

Кристофър Слоан: - Снощи говорих с моя чичо Кърк, който живее в Тексас. Той е висок 170 см, по-висок от мен с 3 см и... Прочети повече
Термина " Хардгейнър " е термин, който трайно се е настанил във фитнес залите. Той е свързван с хора, които не получават нужният резултат с... Прочети повече
Брукс Кубик разказва: Тренировъчната реалност е, че 90% от посещаващите нашата зала ходят на работа, за да изкарват пари за да живеят. Ти знаеш от... Прочети повече
Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван.

Препоръчано от Тренирай.БГ
Разкарай мазнините Влез в най-добрата си форма!

Тук ще намерите всичко необходимо, което ви трябва, за да изградите мечтаното тяло. Да разкарате мазнините и да направите своята най-добра версия!

Научи повече
С добавени 15 тренировъчни програми

Може да нямаш отлична генетика, може да нямаш идеални условия, пари или каквото се сетиш....Но имаш мускули, а те могат да бъдат развити!

Научи повече
Супер Тренировъчен Наръчник

Книга с инструкции за всяко упражнение във фитнес залата. Научи как най-ефективно да натовариш мускулите си!

Научи повече
Бодибилдинг без стероиди

BRAWN е знание, което не може да се получи от съвременната бодибилдинг литература. BRAWN е основата, на която всеки, който иска да изгради мускули без стероиди трябва да стъпи.

Научи повече
Виж още