Тренирай! Изгради тялото което заслужаваш. Бъди силен всеки ден.

Мускулна маса в ДВА работни дни - 6 част

Няма коментари
Сподели с приятели
Публикувано на 17 апр. 17 от Александър Георгиев

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Съкратените тренировки за мускулна маса все повече и повече придобиват популярност сред аудиторията на сайта. В отговор на няколко запитвания ви предлагам още една програма от този вид.

Това не е начина по който тренират повечето в залата. Той не е традиционен. Няма да "правите гърди в понеделник". Няма и пет упражнения за бицепс 🙂

Тези от вас, които са вникнали в логиката разбират, че за да направиш мускулите си по-големи са нужни само три принципа:

  1. Тренировка изградена от няколко базови упражнения, в които трябва да станем по-силни.
  2. Богата на протеини и калории храна
  3. Качествена почивка

Това е всичко! Без сложни схеми, излишни техники, специални диети и засукани сплитове.

Програма:

Тренировка 1

  1. Клек - 5х5
  2. Бенч преси - 5х5
  3. Мъртва тяга - 1х15

Тренировка 2

  1. Милитъри прес - 5х5
  2. Гребане с щанга - 5х5
  3. Клек - 1х15

Пояснения:

  • Тренира се само два пъти в седмицата през два или три дни
  • Показани са само работните сериии
  • Схемата 5х5 е следната - 1 серия 60% от работната тежест, 2 серия 80% от работната тежест, 3х5 с работната тежест
  • Последното упражнение във всяка тренировка се прави само с една работна серия. Тук се слага такава тежест с която може да се направят 15 трудни повторения до отказ
  • Тренира се 2 часа след хранене и 1 час преди хранене
  • Всяка тренировка е с времетраене около 45 минути
  • На всеки 6 седмици здрави тренировки се правят 2 седмици по-леки с -25% по-малко тежест при същите упражнения, серии и повторения
Сподели с приятели

Подобни статии

Tренирай три дни в седмицата. Например  понеделник - сряда - петък. Tренирай ЗДРАВО в понеделник и петък. В сряда  значително по-леко, тренирайки с 60-70% oт... Прочети повече
Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Изключително съм щастлив, че тренировките за Хардгейнъри все повече и повече се харесват. Това са тренировки за обикновен човек, който тренира... Прочети повече
Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Дойде време да попълним любимата ми рубрика с още една превъзходна програма. Тренировките за Хардгейнъри, вече си спечелиха доста фенове, но... Прочети повече
Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Препоръчано от Тренирай.БГ
С добавени 15 тренировъчни програми

Може да нямаш отлична генетика, може да нямаш идеални условия, пари или каквото се сетиш....Но имаш мускули, а те могат да бъдат развити!

Научи повече
Супер Тренировъчен Наръчник

Книга с инструкции за всяко упражнение във фитнес залата. Научи как най-ефективно да натовариш мускулите си!

Научи повече
Тренировъчни Програми от Старата Школа

ЧЕТИРИ тренировъчни курса, програми за над ШЕСТ месеца, които са подредени така,че да ви помогнат да изградите здраво,силно и мускулесто тяло!

Научи повече
Най-Старият метод за качване на мускулна маса

Българското издание на ”SUPER SQUATS ” най-купуваната книга на сп.IRON MAN до днес!

Научи повече
Тренировки от Боб Хофман!

Вижте историята на един от пионерите в бодибилдинга, съчетана с два тренировъчни курса от Старата Школа!

Научи повече
Бодибилдинг без стероиди

BRAWN е знание, което не може да се получи от съвременната бодибилдинг литература. BRAWN е основата, на която всеки, който иска да изгради мускули без стероиди трябва да стъпи.

Научи повече
Енциклопедия на съвременния Бодибилдинг

Българското издание на най-популярната книга в света на културизма! Луксозно издание, твърди корици, уникални снимки и цели 792 страници!

Научи повече
Релефна коремна преса за 3 месеца

Без разводнена теория! Само практически съвети!Примерни хранителни режими за мъже и жени! Примерни тренировки!

Научи повече
Виж още
Айвън Дънбар