Тренирай! Изгради тялото което заслужаваш. Бъди силен всеки ден.

Изгради мускули с тази 3 дневна програма от Старата Школа

Няма коментари
Сподели с приятели
Публикувано на 12 апр. 17 от Александър Георгиев

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Идва ред отново на любимата ми рубрика за правене на мускули с тренировки от Старата школа. Вярвам, че това е един от най-ефективните начини за изграждане на мускули. И защо е така ли?

Просто е! Практично е! И, работи! Има хиляди доказателства от чернобелите снимки, с тела изградени преди стероидите да влезнат през парадния вход в залите.

Твърдо съм убеден, че една "старомодна" програма съчетана със знанията, които имаме сега относно храненето би свършила повече от чудесна работа. Определено има логика да се замислим по въпроса. Вкрайна сметка преди 60-70 години тонове мускули са се изградили по гаражи и мазета. При това в условия далеч от нашите.

Три дневна програма от Старата Школа

Понеделник:

  1. Клек - 3х10
  2. Повдигане от лег - 3х10
  3. Гребане с щанга - 3х10
  4. Сгъване с дъмбели прав - 3х10
  5. Коремни преси - 3х15

Сряда:

  1. Мъртва тяга с прави крака - 3х10
  2. Милитъри прес - 3х10
  3. Повдигане на раменете с дълбели - 3х10
  4. Повдигане на пръсти за прасци с щанга - 3х10
  5. Повдигане на краката от вис - 3х15

Петък:

  1. Клек - 3х10
  2. Повдигане от лег с тесен хват - 3х10
  3. Набиране - 3х10
  4. Сгъване с щанга - 3х10
  5. Коремни преси - 3х15

Здрави тренировки само с базови упражнения. Сериите, отново класическа схема от 3х10! Програмата е подредена така, че да няма незасегнат мускул. Всичко, което е важно влиза в работа и то сериозна работа.

Много тренираши правят грешката да вкарват прекалено много упражнения, с цел "да бъде обработен мускула от всички ъгли". Кой мускул? 🙂

Този, който тепърва ще правим или този който вече сме направили. Нека да бъдем честни, ако е първото, повярвайте няма смисъл. Само си губите времето, енергията и парите.

Сподели с приятели

Подобни статии

Айвън Дънбар - Президент на Международната аматьорска бодибилдинг асоциация - NABBA (на снимката третият в дясно) Когато почувстваш, че още трябва да прогресираш - продължи с... Прочети повече
Марк Бери (1896–1958) е шампион на САЩ по вдигане на тежести и един от „пионерите” в тежката атлетика. Той е треньор на олимпийският им отбор... Прочети повече
Алан Стефан: - Прибавянето на размери може да бъде лесно, но изисква по-здрава тренировка, отколкото традиционната бодибилдинг програма. В този курс аз ще очертая три... Прочети повече
Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Препоръчано от Тренирай.БГ
С добавени 15 тренировъчни програми

Може да нямаш отлична генетика, може да нямаш идеални условия, пари или каквото се сетиш....Но имаш мускули, а те могат да бъдат развити!

Научи повече
Супер Тренировъчен Наръчник

Книга с инструкции за всяко упражнение във фитнес залата. Научи как най-ефективно да натовариш мускулите си!

Научи повече
Тренировъчни Програми от Старата Школа

ЧЕТИРИ тренировъчни курса, програми за над ШЕСТ месеца, които са подредени така,че да ви помогнат да изградите здраво,силно и мускулесто тяло!

Научи повече
Най-Старият метод за качване на мускулна маса

Българското издание на ”SUPER SQUATS ” най-купуваната книга на сп.IRON MAN до днес!

Научи повече
Тренировки от Боб Хофман!

Вижте историята на един от пионерите в бодибилдинга, съчетана с два тренировъчни курса от Старата Школа!

Научи повече
Бодибилдинг без стероиди

BRAWN е знание, което не може да се получи от съвременната бодибилдинг литература. BRAWN е основата, на която всеки, който иска да изгради мускули без стероиди трябва да стъпи.

Научи повече
Енциклопедия на съвременния Бодибилдинг

Българското издание на най-популярната книга в света на културизма! Луксозно издание, твърди корици, уникални снимки и цели 792 страници!

Научи повече
Релефна коремна преса за 3 месеца

Без разводнена теория! Само практически съвети!Примерни хранителни режими за мъже и жени! Примерни тренировки!

Научи повече
Виж още
Айвън Дънбар