Тренирай! Изгради тялото което заслужаваш. Бъди силен всеки ден.

Силова тренировка от Рег Парк

3 Коментара
Сподели с приятели
Публикувано на 17 мар. 17 от Александър Георгиев

Тренировка 1

Изпълнява се 3 пъти седмично общо за 5 седмици. След това преминете към Програма 2.

Клек – 5×5
Bдигане от лег – 5×5
Силово изхвърляне до гърди – 8×2
Раменни преси (от стоеж) – 5×5
Сгъване с щанга – 3×5 стриктно, прибавят се  9-13 кг, следва 2×5 сгъване с „чийтинг
Мъртва тяга – 5×1, достигайки максимална тежест (един път седмично - ден 3). Начинаещите трабва да правят - 1×5

Тренировка 2 

Изпълнява се 3 пъти седмично за 5 седмици.

Преден клек – 5×5
Изхвърляне и преса - загряване 2 серии по  2 повторения, следва 5×2 работни серии. По желание може да добавите още 2 серии по 3 повторения  преси с тласкане.

Гребане от стоеж – 5×5
Кофички – 5×8
Сгъване с дъмбели – 5×5
Мъртва тяга – 5×1, достигайки максимална тежест (един път седмично - ден 3) Начинаещите трабва да правят  1×5

Рег Парк

 

превод: Явор Попов

източник:strength-oldschool.com

Сподели с приятели

Подобни статии

Айвън Дънбар - Президент на Международната аматьорска бодибилдинг асоциация - NABBA (на снимката третият в дясно) Когато почувстваш, че още трябва да прогресираш - продължи с... Прочети повече
Марк Бери (1896–1958) е шампион на САЩ по вдигане на тежести и един от „пионерите” в тежката атлетика. Той е треньор на олимпийският им отбор... Прочети повече
Алан Стефан: - Прибавянето на размери може да бъде лесно, но изисква по-здрава тренировка, отколкото традиционната бодибилдинг програма. В този курс аз ще очертая три... Прочети повече

3 коментара

  1. Разбира се съобразено с информацията с която се разполага за определен билдер!

  2. Хубаво ще е ако, като се пише статия за някое величие от бодибилдинга, да се упоменават размери и силови постижение,за да се добива представа според ръста и физическите данни на човека да се съпостави и силовите постижения!Много хубави и просто обяснени статии за подрастващите трениращи, Поздравления!

    1. Имам ме ги, но са под различни статии 🙂 Гледаме да не прекаляваме с обема, че хората са заети и нямат време много да четат 🙂

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Препоръчано от Тренирай.БГ
С добавени 15 тренировъчни програми

Може да нямаш отлична генетика, може да нямаш идеални условия, пари или каквото се сетиш....Но имаш мускули, а те могат да бъдат развити!

Научи повече
Супер Тренировъчен Наръчник

Книга с инструкции за всяко упражнение във фитнес залата. Научи как най-ефективно да натовариш мускулите си!

Научи повече
Тренировъчни Програми от Старата Школа

ЧЕТИРИ тренировъчни курса, програми за над ШЕСТ месеца, които са подредени така,че да ви помогнат да изградите здраво,силно и мускулесто тяло!

Научи повече
Най-Старият метод за качване на мускулна маса

Българското издание на ”SUPER SQUATS ” най-купуваната книга на сп.IRON MAN до днес!

Научи повече
Тренировки от Боб Хофман!

Вижте историята на един от пионерите в бодибилдинга, съчетана с два тренировъчни курса от Старата Школа!

Научи повече
Бодибилдинг без стероиди

BRAWN е знание, което не може да се получи от съвременната бодибилдинг литература. BRAWN е основата, на която всеки, който иска да изгради мускули без стероиди трябва да стъпи.

Научи повече
Енциклопедия на съвременния Бодибилдинг

Българското издание на най-популярната книга в света на културизма! Луксозно издание, твърди корици, уникални снимки и цели 792 страници!

Научи повече
Релефна коремна преса за 3 месеца

Без разводнена теория! Само практически съвети!Примерни хранителни режими за мъже и жени! Примерни тренировки!

Научи повече
Виж още
Айвън Дънбар