вторник , 19 февруари 2019
Начало » Само за Хардгейнери » Силова тренировка от Рег Парк
Силова тренировка от Рег Парк

Силова тренировка от Рег Парк

Тренировка 1

Изпълнява се 3 пъти седмично общо за 5 седмици. След това преминете към Програма 2.

Клек – 5×5
Bдигане от лег – 5×5
Силово изхвърляне до гърди – 8×2
Раменни преси (от стоеж) – 5×5
Сгъване с щанга – 3×5 стриктно, прибавят се  9-13 кг, следва 2×5 сгъване с „чийтинг
Мъртва тяга – 5×1, достигайки максимална тежест (един път седмично – ден 3). Начинаещите трабва да правят – 1×5

Тренировка 2 

Изпълнява се 3 пъти седмично за 5 седмици.

Преден клек – 5×5
Изхвърляне и преса – загряване 2 серии по  2 повторения, следва 5×2 работни серии. По желание може да добавите още 2 серии по 3 повторения  преси с тласкане.

Гребане от стоеж – 5×5
Кофички – 5×8
Сгъване с дъмбели – 5×5
Мъртва тяга – 5×1, достигайки максимална тежест (един път седмично – ден 3) Начинаещите трабва да правят  1×5

Рег Парк

 

превод: Явор Попов

източник:strength-oldschool.com

Най-бързоусвоимата протеинова формула!

Информация за Александър Георгиев

Здравейте, казвам се Александър Георгиев и съм част от "желязната игра" вече над 20 години. През всичкото това време, аз придобивах опит и знания, които ми позволиха да основа издателство "Сила и Здраве". Така за първи път у нас се появиха едни от най-ценните бодибилдинг книги, които помогнаха на хиляди в битката им с железата и трупането на мускули. Като естествено продължение създадох и сайта "Тренирай.БГ",който вече години наред е любимо място за много трениращи. Вярвам, че всеки един човек може да изгради тялото, което заслужава! Да изгради най-добрата своя версия! И, тук ще намерите всичко необходимо, което трябва да знаете!

Напиши коментар

Вашият e-mail няма да бъде показан.Маркираните полета са задължителни *

*

 

...