вторник , 19 февруари 2019
Начало » Бодибилдинг пионери » Силова тренировка от Бил Марч
Силова тренировка  от  Бил Марч

Силова тренировка от Бил Марч

Бил Марч е практикувал „четирибой” и бил  успял щангист – победител в Националния шампионат на САЩ, пет последователни години (1961-65). Заема трето място на Световното първенство през 1965 г.

Част от успехите в щангите  Maрч дължи на тренировъчния си режим. Той е „почивал” от тренировките  в „Oлимпийски стил”, като тренирал по „хибридна” културистично-трибойска програма от  4  до 6 седмици.

Изпълнявал 2 серии от  всяко упражнение по  4-6 повторения за четири тренировки седмично. Ето една негова програма:

  • Клек 2 x 4-6
  • Гребане от наклон 2 x 4-6
  • Вдигане от лег 2 x 4-6
  • Раменни преси (от стоеж) 2 x 4-6
  • Сгъване с щанга 2 x 4-6

Забележка: Ако четири пъти Ви е прекалено много –  намалете тренировките на 2-3 седмично, през ден-два. Увеличавайки тежестите когато е възможно. Хранете се добре , почивайте достатъчно и пийте много вода!

Бил Марч

Бил Марч

превод: Явор Попов

източник: strength-oldschool.com

Най-бързоусвоимата протеинова формула!

Информация за Александър Георгиев

Здравейте, казвам се Александър Георгиев и съм част от "желязната игра" вече над 20 години. През всичкото това време, аз придобивах опит и знания, които ми позволиха да основа издателство "Сила и Здраве". Така за първи път у нас се появиха едни от най-ценните бодибилдинг книги, които помогнаха на хиляди в битката им с железата и трупането на мускули. Като естествено продължение създадох и сайта "Тренирай.БГ",който вече години наред е любимо място за много трениращи. Вярвам, че всеки един човек може да изгради тялото, което заслужава! Да изгради най-добрата своя версия! И, тук ще намерите всичко необходимо, което трябва да знаете!

Един коментар

  1. Светльо

    Кратко и ясно.

Напиши коментар

Вашият e-mail няма да бъде показан.Маркираните полета са задължителни *

*

 

...