сряда , 20 септември 2017
ВИЖТЕ:
Начало » Тренирай със .... » Кевин Леврони – тренировка за РЪЦЕ
Кевин Леврони – тренировка за РЪЦЕ

Кевин Леврони – тренировка за РЪЦЕ

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Кевин Леврони е един от емблематичните културисти на 90-те. Истинска легенда, три пъти втори на Мистър Олимпия и до скоро бе притежател на рекорда за най-много професионални победи.

Миналата година шокира света със своето завръщане на Олимпия, след близо 15 години прекъсване и то на възраст от 51 години! Вярно не бе сред финалистите, но формата, която показа бе невероятна ( виж снимката по-горе).

Леврони винаги е бил един от най-дадарените генетично билдери. С невероятно мускули, особено рамене и ръце. Уникалните му трицепси са сред най-добрите във всички класации от много години на сам. Вижте по-долу една негова типична програма за бицепс и трицепс:

Сплит:

  1. ДЕН: Гърди, Рамо, Трицепс
  2. ДЕН: Крака
  3. ДЕН: Гръб, Бицепс
  4. ДЕН: ПОЧИВКА

Бицепс:

  1. Сгъване с щанга – 4х6-8
  2. Сгъване с дъмбели от сед – 4х6-8
  3. Сгъване с кабел – 4х6-8
  4. Концентрирано сгъване – 4х6-8

Трицепс:

  1. Бутане от лег с тесен хват – 4х6-8
  2. Френско от лег – 4х6-8
  3. Разгъване на скрипец – 4х6-8
  4. Разгъване с дъмбел – 4х6-8

Това е, тренировката никак не е лека, особено за малки мускули като бицепс и трицепс. Е, ако сметнем месото по ръцете на Леврони, то може да се сравнят с някои големи мускули на обикновен трениращ, но това е друга тема 🙂

Тази статия има чисто информативен характер. Първо нека да видим сплита, това е типичен, класически три дневен сплит – бутам, дърпам, крака! Един от най-добрите въобще. Второ, Леврони започва с базовите упражнения и преминава към изолиращите. Трето прави по 4 упражнения! Колкото и „напредналите“ по нашите зали 🙂

Наскоро видях един „Леврони“ в заличката където тренирам. Когато влезнах вече бе почнал да мачка бицепса здраво. След като приключих след 45-50 минути (тренирах половината си тяло) разцепваше трицепса и изглеждаше, че скоро няма да спре:) Колко големи бяха ръцете ли? Видимо 37-38 см не повече!

Нека да се разберем! Копирането на самата тренировка, няма да доведе до нищо в най-добрия случай! Тя работи за Кевин Леврони или за този от който сте я взели!

Но, ние може да вникнем в нещата и да извлечем най-доброто за нас. Например да започнем с първите две упражнения за бицепс и трицепс или пък ако е тежко с по две базови упражнения да вземем едно базово и едно изолирано. Каквото и да решите помнете едно: Тренирането с тежести е проста работа за умни хора! 🙂

 

Само за Сериозно Трениращи!!!

Информация за Александър Георгиев

Здравейте, казвам се Александър Георгиев и съм част от "желязната игра" вече над 20 години. През всичкото това време, аз придобивах опит и знания, които ми позволиха да основа издателство "Сила и Здраве". Така за първи път у нас се появиха едни от най-ценните бодибилдинг книги, които помогнаха на стотици хора в битката им с железата и трупането на мускули. Като естествено продължение създадох и сайта "Тренирай.БГ",който вече няколко години е любимо място за много трениращи. Вярвам, че всеки един човек може да изгради тялото, което заслужава и тук ще намерите необходимите знания за тази цел!

Един коментар

  1. Соколов

    Добра си е тренировката дори и директо да се копира при добро възстановяване няма проблеми. Много са изнежени днешните „фитнесджии“. По 16 серии за мускул не е чак толкова много особенно при млади момчета. Аз съм около 50 год. и правя по 20-25 серии за големите групи и по 15 за малките като тренирам 6 дни седмично за да мога да ударя всеки мускул по 2 пъти за седмица а в неделя почивка. Такава тренировка макар на някои да им изглежда обемна ми позволява да поддържам 92 кг лично тегло при 48 см ръце 70см бедра и 136 см гръдна обиколка и талия 80см. при около 8 % мазнина.
    Не приемам никакви добавки… отдавна се убедих че са измама. Имам и много хитрини в торбата ама това се добива с опита
    Проста работа за умни хора :o)

Напиши коментар

Вашият e-mail няма да бъде показан.Маркираните полета са задължителни *

*