Тренирай! Изгради тялото което заслужаваш. Бъди силен всеки ден.

Кевин Леврони - тренировка за РЪЦЕ

Коментар
Сподели с приятели
Публикувано на 11 мар. 17 от Александър Георгиев

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Кевин Леврони е един от емблематичните културисти на 90-те. Истинска легенда, три пъти втори на Мистър Олимпия и до скоро бе притежател на рекорда за най-много професионални победи.

Миналата година шокира света със своето завръщане на Олимпия, след близо 15 години прекъсване и то на възраст от 51 години! Вярно не бе сред финалистите, но формата, която показа бе невероятна ( виж снимката по-горе).

Леврони винаги е бил един от най-дадарените генетично билдери. С невероятно мускули, особено рамене и ръце. Уникалните му трицепси са сред най-добрите във всички класации от много години на сам. Вижте по-долу една негова типична програма за бицепс и трицепс:

Сплит:

  1. ДЕН: Гърди, Рамо, Трицепс
  2. ДЕН: Крака
  3. ДЕН: Гръб, Бицепс
  4. ДЕН: ПОЧИВКА

Бицепс:

  1. Сгъване с щанга - 4х6-8
  2. Сгъване с дъмбели от сед - 4х6-8
  3. Сгъване с кабел - 4х6-8
  4. Концентрирано сгъване - 4х6-8

Трицепс:

  1. Бутане от лег с тесен хват - 4х6-8
  2. Френско от лег - 4х6-8
  3. Разгъване на скрипец - 4х6-8
  4. Разгъване с дъмбел - 4х6-8

Това е, тренировката никак не е лека, особено за малки мускули като бицепс и трицепс. Е, ако сметнем месото по ръцете на Леврони, то може да се сравнят с някои големи мускули на обикновен трениращ, но това е друга тема 🙂

Тази статия има чисто информативен характер. Първо нека да видим сплита, това е типичен, класически три дневен сплит - бутам, дърпам, крака! Един от най-добрите въобще. Второ, Леврони започва с базовите упражнения и преминава към изолиращите. Трето прави по 4 упражнения! Колкото и "напредналите" по нашите зали 🙂

Наскоро видях един "Леврони" в заличката където тренирам. Когато влезнах вече бе почнал да мачка бицепса здраво. След като приключих след 45-50 минути (тренирах половината си тяло) разцепваше трицепса и изглеждаше, че скоро няма да спре:) Колко големи бяха ръцете ли? Видимо 37-38 см не повече!

Нека да се разберем! Копирането на самата тренировка, няма да доведе до нищо в най-добрия случай! Тя работи за Кевин Леврони или за този от който сте я взели!

Но, ние може да вникнем в нещата и да извлечем най-доброто за нас. Например да започнем с първите две упражнения за бицепс и трицепс или пък ако е тежко с по две базови упражнения да вземем едно базово и едно изолирано. Каквото и да решите помнете едно: Тренирането с тежести е проста работа за умни хора! 🙂

Сподели с приятели

Подобни статии

Айвън Дънбар - Президент на Международната аматьорска бодибилдинг асоциация - NABBA (на снимката третият в дясно) Когато почувстваш, че още трябва да прогресираш - продължи с... Прочети повече
Марк Бери (1896–1958) е шампион на САЩ по вдигане на тежести и един от „пионерите” в тежката атлетика. Той е треньор на олимпийският им отбор... Прочети повече
Алан Стефан: - Прибавянето на размери може да бъде лесно, но изисква по-здрава тренировка, отколкото традиционната бодибилдинг програма. В този курс аз ще очертая три... Прочети повече

1 коментара

  1. Добра си е тренировката дори и директо да се копира при добро възстановяване няма проблеми. Много са изнежени днешните "фитнесджии". По 16 серии за мускул не е чак толкова много особенно при млади момчета. Аз съм около 50 год. и правя по 20-25 серии за големите групи и по 15 за малките като тренирам 6 дни седмично за да мога да ударя всеки мускул по 2 пъти за седмица а в неделя почивка. Такава тренировка макар на някои да им изглежда обемна ми позволява да поддържам 92 кг лично тегло при 48 см ръце 70см бедра и 136 см гръдна обиколка и талия 80см. при около 8 % мазнина.
    Не приемам никакви добавки... отдавна се убедих че са измама. Имам и много хитрини в торбата ама това се добива с опита
    Проста работа за умни хора :o)

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Препоръчано от Тренирай.БГ
С добавени 15 тренировъчни програми

Може да нямаш отлична генетика, може да нямаш идеални условия, пари или каквото се сетиш....Но имаш мускули, а те могат да бъдат развити!

Научи повече
Супер Тренировъчен Наръчник

Книга с инструкции за всяко упражнение във фитнес залата. Научи как най-ефективно да натовариш мускулите си!

Научи повече
Тренировъчни Програми от Старата Школа

ЧЕТИРИ тренировъчни курса, програми за над ШЕСТ месеца, които са подредени така,че да ви помогнат да изградите здраво,силно и мускулесто тяло!

Научи повече
Най-Старият метод за качване на мускулна маса

Българското издание на ”SUPER SQUATS ” най-купуваната книга на сп.IRON MAN до днес!

Научи повече
Тренировки от Боб Хофман!

Вижте историята на един от пионерите в бодибилдинга, съчетана с два тренировъчни курса от Старата Школа!

Научи повече
Бодибилдинг без стероиди

BRAWN е знание, което не може да се получи от съвременната бодибилдинг литература. BRAWN е основата, на която всеки, който иска да изгради мускули без стероиди трябва да стъпи.

Научи повече
Енциклопедия на съвременния Бодибилдинг

Българското издание на най-популярната книга в света на културизма! Луксозно издание, твърди корици, уникални снимки и цели 792 страници!

Научи повече
Релефна коремна преса за 3 месеца

Без разводнена теория! Само практически съвети!Примерни хранителни режими за мъже и жени! Примерни тренировки!

Научи повече
Виж още
Айвън Дънбар