тренирай

Кевин Леврони - тренировка за РЪЦЕ

Коментар
Сподели с приятели
Публикувано на 11 мар. 17 от Александър Георгиев

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Кевин Леврони е един от емблематичните културисти на 90-те. Истинска легенда, три пъти втори на Мистър Олимпия и до скоро бе притежател на рекорда за най-много професионални победи.

Миналата година шокира света със своето завръщане на Олимпия, след близо 15 години прекъсване и то на възраст от 51 години! Вярно не бе сред финалистите, но формата, която показа бе невероятна ( виж снимката по-горе).

Леврони винаги е бил един от най-дадарените генетично билдери. С невероятно мускули, особено рамене и ръце. Уникалните му трицепси са сред най-добрите във всички класации от много години на сам. Вижте по-долу една негова типична програма за бицепс и трицепс:

Сплит:

  1. ДЕН: Гърди, Рамо, Трицепс
  2. ДЕН: Крака
  3. ДЕН: Гръб, Бицепс
  4. ДЕН: ПОЧИВКА

Бицепс:

  1. Сгъване с щанга - 4х6-8
  2. Сгъване с дъмбели от сед - 4х6-8
  3. Сгъване с кабел - 4х6-8
  4. Концентрирано сгъване - 4х6-8

Трицепс:

  1. Бутане от лег с тесен хват - 4х6-8
  2. Френско от лег - 4х6-8
  3. Разгъване на скрипец - 4х6-8
  4. Разгъване с дъмбел - 4х6-8

Това е, тренировката никак не е лека, особено за малки мускули като бицепс и трицепс. Е, ако сметнем месото по ръцете на Леврони, то може да се сравнят с някои големи мускули на обикновен трениращ, но това е друга тема 🙂

Тази статия има чисто информативен характер. Първо нека да видим сплита, това е типичен, класически три дневен сплит - бутам, дърпам, крака! Един от най-добрите въобще. Второ, Леврони започва с базовите упражнения и преминава към изолиращите. Трето прави по 4 упражнения! Колкото и "напредналите" по нашите зали 🙂

Наскоро видях един "Леврони" в заличката където тренирам. Когато влезнах вече бе почнал да мачка бицепса здраво. След като приключих след 45-50 минути (тренирах половината си тяло) разцепваше трицепса и изглеждаше, че скоро няма да спре:) Колко големи бяха ръцете ли? Видимо 37-38 см не повече!

Нека да се разберем! Копирането на самата тренировка, няма да доведе до нищо в най-добрия случай! Тя работи за Кевин Леврони или за този от който сте я взели!

Но, ние може да вникнем в нещата и да извлечем най-доброто за нас. Например да започнем с първите две упражнения за бицепс и трицепс или пък ако е тежко с по две базови упражнения да вземем едно базово и едно изолирано. Каквото и да решите помнете едно: Тренирането с тежести е проста работа за умни хора! 🙂

Сподели с приятели

Подобни статии

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Винаги сме твърдяли, че ефективната тренировка е малсимално простата тренировка. Такава съставена от малко на брой базови упражнения в, които да... Прочети повече
Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Чудите се как да тренирате ефективно, а нямате много време? Е, имам предложение за вас. По-долу ще видите една три дневна... Прочети повече
Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Обичате ли да тренирате бицепсите си? Излишен въпрос нали 🙂 Няма човек, който да не обича, е може и да се... Прочети повече

1 коментара

  1. Добра си е тренировката дори и директо да се копира при добро възстановяване няма проблеми. Много са изнежени днешните "фитнесджии". По 16 серии за мускул не е чак толкова много особенно при млади момчета. Аз съм около 50 год. и правя по 20-25 серии за големите групи и по 15 за малките като тренирам 6 дни седмично за да мога да ударя всеки мускул по 2 пъти за седмица а в неделя почивка. Такава тренировка макар на някои да им изглежда обемна ми позволява да поддържам 92 кг лично тегло при 48 см ръце 70см бедра и 136 см гръдна обиколка и талия 80см. при около 8 % мазнина.
    Не приемам никакви добавки... отдавна се убедих че са измама. Имам и много хитрини в торбата ама това се добива с опита
    Проста работа за умни хора :o)

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван.

 

Препоръчано от Тренирай.БГ
Разкарай мазнините Влез в най-добрата си форма!

Тук ще намерите всичко необходимо, което ви трябва, за да изградите мечтаното тяло. Да разкарате мазнините и да направите своята най-добра версия!

Научи повече
С добавени 15 тренировъчни програми

Може да нямаш отлична генетика, може да нямаш идеални условия, пари или каквото се сетиш....Но имаш мускули, а те могат да бъдат развити!

Научи повече
Супер Тренировъчен Наръчник

Книга с инструкции за всяко упражнение във фитнес залата. Научи как най-ефективно да натовариш мускулите си!

Научи повече
Бодибилдинг без стероиди

BRAWN е знание, което не може да се получи от съвременната бодибилдинг литература. BRAWN е основата, на която всеки, който иска да изгради мускули без стероиди трябва да стъпи.

Научи повече
Виж още