тренирай

Кевин Леврони - тренировка за РЪЦЕ

Коментар
Сподели с приятели
Публикувано на 11 мар. 17 от Александър Георгиев

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Кевин Леврони е един от емблематичните културисти на 90-те. Истинска легенда, три пъти втори на Мистър Олимпия и до скоро бе притежател на рекорда за най-много професионални победи.

Миналата година шокира света със своето завръщане на Олимпия, след близо 15 години прекъсване и то на възраст от 51 години! Вярно не бе сред финалистите, но формата, която показа бе невероятна ( виж снимката по-горе).

Леврони винаги е бил един от най-дадарените генетично билдери. С невероятно мускули, особено рамене и ръце. Уникалните му трицепси са сред най-добрите във всички класации от много години на сам. Вижте по-долу една негова типична програма за бицепс и трицепс:

Сплит:

  1. ДЕН: Гърди, Рамо, Трицепс
  2. ДЕН: Крака
  3. ДЕН: Гръб, Бицепс
  4. ДЕН: ПОЧИВКА

Бицепс:

  1. Сгъване с щанга - 4х6-8
  2. Сгъване с дъмбели от сед - 4х6-8
  3. Сгъване с кабел - 4х6-8
  4. Концентрирано сгъване - 4х6-8

Трицепс:

  1. Бутане от лег с тесен хват - 4х6-8
  2. Френско от лег - 4х6-8
  3. Разгъване на скрипец - 4х6-8
  4. Разгъване с дъмбел - 4х6-8

Това е, тренировката никак не е лека, особено за малки мускули като бицепс и трицепс. Е, ако сметнем месото по ръцете на Леврони, то може да се сравнят с някои големи мускули на обикновен трениращ, но това е друга тема 🙂

Тази статия има чисто информативен характер. Първо нека да видим сплита, това е типичен, класически три дневен сплит - бутам, дърпам, крака! Един от най-добрите въобще. Второ, Леврони започва с базовите упражнения и преминава към изолиращите. Трето прави по 4 упражнения! Колкото и "напредналите" по нашите зали 🙂

Наскоро видях един "Леврони" в заличката където тренирам. Когато влезнах вече бе почнал да мачка бицепса здраво. След като приключих след 45-50 минути (тренирах половината си тяло) разцепваше трицепса и изглеждаше, че скоро няма да спре:) Колко големи бяха ръцете ли? Видимо 37-38 см не повече!

Нека да се разберем! Копирането на самата тренировка, няма да доведе до нищо в най-добрия случай! Тя работи за Кевин Леврони или за този от който сте я взели!

Но, ние може да вникнем в нещата и да извлечем най-доброто за нас. Например да започнем с първите две упражнения за бицепс и трицепс или пък ако е тежко с по две базови упражнения да вземем едно базово и едно изолирано. Каквото и да решите помнете едно: Тренирането с тежести е проста работа за умни хора! 🙂

Сподели с приятели
Джон Робърт Пийпълс

Подобни статии

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Арнолд Шварценегер е идол и вдъхновение за милиони хора през последните 40 години. За обикновения трениращ той е все едно от... Прочети повече
Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Днес ще ви представя една тренировка за мускулна маса от бащата на натуралния бодибилдинг Чет Йортън. Само за седем месеца с... Прочети повече
Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Метода, който ще ви представя в тази статия е бил едно от тайните оръжия за качване на тегло, на културистите от... Прочети повече

1 коментара

  1. Добра си е тренировката дори и директо да се копира при добро възстановяване няма проблеми. Много са изнежени днешните "фитнесджии". По 16 серии за мускул не е чак толкова много особенно при млади момчета. Аз съм около 50 год. и правя по 20-25 серии за големите групи и по 15 за малките като тренирам 6 дни седмично за да мога да ударя всеки мускул по 2 пъти за седмица а в неделя почивка. Такава тренировка макар на някои да им изглежда обемна ми позволява да поддържам 92 кг лично тегло при 48 см ръце 70см бедра и 136 см гръдна обиколка и талия 80см. при около 8 % мазнина.
    Не приемам никакви добавки... отдавна се убедих че са измама. Имам и много хитрини в торбата ама това се добива с опита
    Проста работа за умни хора :o)

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван.