Тренирай! Изгради тялото което заслужаваш. Бъди силен всеки ден.

Пъстърва с картофи

Няма коментари
Сподели с приятели
Публикувано на 04 фев. 17 от Александър Георгиев

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Не веднъж е ставало дума за качествените източници на протеин. Всеки, който се занимава с тежести и изграждането на мускули може да ви каже наизуст - месо, мляко, яйца, извара, риба и т.н.

Нека днес се спрем на рибата и по-точно на един вид богат на първокласен протеин и минимално количество мазнини. Определено пъстървата отговаря на това описание.

Може да знаем източниците на протеин и това е лесната част, но стигне ли се до приготвянето, зацикляме на 2-3 рецепти и дотам. Разбира се има доста изобретателни трениращи, които от тези ограничени продукти могат да измислят безброй варианти.

Ето ви още един!

Необходими продукти за приготвяне на Пъстърва с картофи:

  • Пъстърва - 600 гр (обикновенно това са две риби)
  • Картофи - 1 кг
  • Морков - 1 бр
  • Чесън
  • Копър ( пресен )
  • Царевично олио - 1 лъжица

Пригитвяне:

Обелваме картофите и ги нарязваме на кръгчета 🙂 Нареждаме ги в една тавичка, предварително намазана с царевичното олио. Изчистваме пъстървата и поставяме филетата върху картофите. Нарязваме на ситно чесъна (количеството е по предпочитание) и моркова. Нарязваме също и копъра. Поръсваме тавата с рибата и картофите, заливаме с малко вода и слагаме във фурната на 220 градуса. Периодично проверявайте и когато прецените вече е готово 🙂

Какво съдържа една такава тавичка:

  • Протеин - 140 гр
  • Въглехидрати - 160 гр
  • Мазнина - 50 гр
  • Калории - 1650

Това е общото съдържание, което спокойно може да се раздели на 4 или 5 порции!

пъстърва
Сподели с приятели

Подобни статии

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Понеже следя сайта от както е основан. Като там обсъждаме и говорим както за тренировки така и за храненето за един... Прочети повече
Здравейте приятели на Тренирай.БГ, казвам се Светльо Николов и ще ви разкажа какво е "бронирано кафе" или Bulletproof Coffee и как действа? Но нека първо... Прочети повече
Един от най-известните хранителни режими е "90 дневната диета". Една от най-популярните диети в интернет пространството, особено сред дамите. Диетата отчасти е базирана на принципа на разделното... Прочети повече
Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Препоръчано от Тренирай.БГ
С добавени 15 тренировъчни програми

Може да нямаш отлична генетика, може да нямаш идеални условия, пари или каквото се сетиш....Но имаш мускули, а те могат да бъдат развити!

Научи повече
Супер Тренировъчен Наръчник

Книга с инструкции за всяко упражнение във фитнес залата. Научи как най-ефективно да натовариш мускулите си!

Научи повече
Тренировъчни Програми от Старата Школа

ЧЕТИРИ тренировъчни курса, програми за над ШЕСТ месеца, които са подредени така,че да ви помогнат да изградите здраво,силно и мускулесто тяло!

Научи повече
Най-Старият метод за качване на мускулна маса

Българското издание на ”SUPER SQUATS ” най-купуваната книга на сп.IRON MAN до днес!

Научи повече
Тренировки от Боб Хофман!

Вижте историята на един от пионерите в бодибилдинга, съчетана с два тренировъчни курса от Старата Школа!

Научи повече
Бодибилдинг без стероиди

BRAWN е знание, което не може да се получи от съвременната бодибилдинг литература. BRAWN е основата, на която всеки, който иска да изгради мускули без стероиди трябва да стъпи.

Научи повече
Енциклопедия на съвременния Бодибилдинг

Българското издание на най-популярната книга в света на културизма! Луксозно издание, твърди корици, уникални снимки и цели 792 страници!

Научи повече
Релефна коремна преса за 3 месеца

Без разводнена теория! Само практически съвети!Примерни хранителни режими за мъже и жени! Примерни тренировки!

Научи повече
Виж още