неделя , 8 декември 2019
Начало » Бодибилдинг пионери » Сила и мускулна маса с 5х5 – 3 част
Сила и мускулна маса с 5х5 – 3 част

Сила и мускулна маса с 5х5 – 3 част

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Продължаваме с третото ниво на програмата 5х5 за сила и мускулна маса.

Тук както във втората част тренираме три пъти седмично, но с повече обем. Тази схема е за добре тренирани мъже, които имат добро възстановяване и безупречен хранителен режим.

Понеделник:

  1. Хиперекстензии – 3х10
  2. Раменни преси с щанга прав – 5х5
  3. Набиране с тежест – 5х5
  4. Кофички с тежест – 5х5
  5. Сгъване с щанга – 2х5
  6. Клек с щанга – 5х5
  7. Повдигане за прасци – 3х12

Сряда:

  1. Хиперекстензии – 3х10
  2. Повдигане от лег – 5х5
  3. Гребане с щанга – 5х5
  4. Мъртва тяга – 5х5
  5. Напади с щанга – 5х5
  6. Сгъване с дъмбели – 2х5
  7. Кофички за трицепс – 2х5

Петък:

  1. Хиперекстензии – 3х10
  2. Обръщане пред гърди + преса над глава – 5х5
  3. Набиране с тежест – 5х5
  4. Бутане от лег с тесен хват – 2х5
  5. Сгъване с щанга – 2х5
  6. Клек с щанга – 5х5
  7. Повдигане за прасци – 3х12

Както виждате, сериозна комбинация от здрави упражнения, който ще ви изцедят тотално. Ако нямате добра храна под ръка всеки ден, не спите добре поне по 8 часа и намалите до минумум страничния стрес нищо няма да стане. Не случайно и Рег Парк препоръчва тази комбинация за напреднали и добре тренирани хора, които са взели максимума от предните две нива.

Вижте и:

Сила и мускулна маса с 5х5 – 1 част

Сила и мускулна маса с 5х5 – 2 част

Информация за Александър Георгиев

Здравейте, казвам се Александър Георгиев и съм част от "желязната игра" вече над 20 години. През всичкото това време, аз придобивах опит и знания, които ми позволиха да основа издателство "Сила и Здраве". Така за първи път у нас се появиха едни от най-ценните бодибилдинг книги, които помогнаха на хиляди в битката им с железата и трупането на мускули. Като естествено продължение създадох и сайта "Тренирай.БГ",който вече години наред е любимо място за много трениращи. Вярвам, че всеки един човек може да изгради тялото, което заслужава! Да изгради най-добрата своя версия! И, тук ще намерите всичко необходимо, което трябва да знаете!

Един коментар

  1. Брутална програма! Много обичам базовите упражнения, но за съжаление поради дископатия не мога да прогресирам силово в клека и тягата.

Напиши коментар

Вашият e-mail няма да бъде показан.Маркираните полета са задължителни *

*