тренирай

Сила и мускулна маса с 5х5 – 3 част

Коментар
Сподели с приятели
Публикувано на 26 ян. 17 от Александър Георгиев

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Продължаваме с третото ниво на програмата 5х5 за сила и мускулна маса.

Тук както във втората част тренираме три пъти седмично, но с повече обем. Тази схема е за добре тренирани мъже, които имат добро възстановяване и безупречен хранителен режим.

Понеделник:

  1. Хиперекстензии - 3х10
  2. Раменни преси с щанга прав - 5х5
  3. Набиране с тежест - 5х5
  4. Кофички с тежест - 5х5
  5. Сгъване с щанга - 2х5
  6. Клек с щанга - 5х5
  7. Повдигане за прасци - 3х12

Сряда:

  1. Хиперекстензии - 3х10
  2. Повдигане от лег - 5х5
  3. Гребане с щанга - 5х5
  4. Мъртва тяга - 5х5
  5. Напади с щанга - 5х5
  6. Сгъване с дъмбели - 2х5
  7. Кофички за трицепс - 2х5

Петък:

  1. Хиперекстензии - 3х10
  2. Обръщане пред гърди + преса над глава - 5х5
  3. Набиране с тежест - 5х5
  4. Бутане от лег с тесен хват - 2х5
  5. Сгъване с щанга - 2х5
  6. Клек с щанга - 5х5
  7. Повдигане за прасци - 3х12

Както виждате, сериозна комбинация от здрави упражнения, който ще ви изцедят тотално. Ако нямате добра храна под ръка всеки ден, не спите добре поне по 8 часа и намалите до минумум страничния стрес нищо няма да стане. Не случайно и Рег Парк препоръчва тази комбинация за напреднали и добре тренирани хора, които са взели максимума от предните две нива.

Вижте и:

Сила и мускулна маса с 5х5 - 1 част

Сила и мускулна маса с 5х5 - 2 част

Сподели с приятели
Джон Робърт Пийпълс

Подобни статии

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Нека днес да видим една програма на седем кратния Мистър Олимпия Арнолд Шварценегер! Тази тренировка Арнолд прави в периода, когато се... Прочети повече
Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Днес ще ви покажа една тренировка, която може да прилагате с успех когато нямате особено много време. Вече би трябва да... Прочети повече
Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Вероятно малцина са чували за Джон Робърт Пийпълс, но това, което той прави през 1949 година отеква в целият "железен свят".... Прочети повече

1 коментара

  1. Брутална програма! Много обичам базовите упражнения, но за съжаление поради дископатия не мога да прогресирам силово в клека и тягата.

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван.