Тренирай! Изгради тялото което заслужаваш. Бъди силен всеки ден.

Сила и мускулна маса с 5х5 – 3 част

Коментар
Сподели с приятели
Публикувано на 26 ян. 17 от Александър Георгиев

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Продължаваме с третото ниво на програмата 5х5 за сила и мускулна маса.

Тук както във втората част тренираме три пъти седмично, но с повече обем. Тази схема е за добре тренирани мъже, които имат добро възстановяване и безупречен хранителен режим.

Понеделник:

  1. Хиперекстензии - 3х10
  2. Раменни преси с щанга прав - 5х5
  3. Набиране с тежест - 5х5
  4. Кофички с тежест - 5х5
  5. Сгъване с щанга - 2х5
  6. Клек с щанга - 5х5
  7. Повдигане за прасци - 3х12

Сряда:

  1. Хиперекстензии - 3х10
  2. Повдигане от лег - 5х5
  3. Гребане с щанга - 5х5
  4. Мъртва тяга - 5х5
  5. Напади с щанга - 5х5
  6. Сгъване с дъмбели - 2х5
  7. Кофички за трицепс - 2х5

Петък:

  1. Хиперекстензии - 3х10
  2. Обръщане пред гърди + преса над глава - 5х5
  3. Набиране с тежест - 5х5
  4. Бутане от лег с тесен хват - 2х5
  5. Сгъване с щанга - 2х5
  6. Клек с щанга - 5х5
  7. Повдигане за прасци - 3х12

Както виждате, сериозна комбинация от здрави упражнения, който ще ви изцедят тотално. Ако нямате добра храна под ръка всеки ден, не спите добре поне по 8 часа и намалите до минумум страничния стрес нищо няма да стане. Не случайно и Рег Парк препоръчва тази комбинация за напреднали и добре тренирани хора, които са взели максимума от предните две нива.

Вижте и:

Сила и мускулна маса с 5х5 - 1 част

Сила и мускулна маса с 5х5 - 2 част

Сподели с приятели

Подобни статии

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Тренирайки гърбът си, аз използвам много и най-разнообразни методи и варианти за развитието му. Имам обща представа как ще мине тренировката,... Прочети повече
Както винаги, ти много ще разчиташ  на твоя генетичен потенциал и телесен тип, но ти можеш успешно да комбинираш културизма със силовия трибой. Франко Колумбу... Прочети повече
Айвън Дънбар - Президент на Международната аматьорска бодибилдинг асоциация - NABBA (на снимката третият в дясно) Когато почувстваш, че още трябва да прогресираш - продължи с... Прочети повече

1 коментара

  1. Брутална програма! Много обичам базовите упражнения, но за съжаление поради дископатия не мога да прогресирам силово в клека и тягата.

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Препоръчано от Тренирай.БГ
С добавени 15 тренировъчни програми

Може да нямаш отлична генетика, може да нямаш идеални условия, пари или каквото се сетиш....Но имаш мускули, а те могат да бъдат развити!

Научи повече
Супер Тренировъчен Наръчник

Книга с инструкции за всяко упражнение във фитнес залата. Научи как най-ефективно да натовариш мускулите си!

Научи повече
Тренировъчни Програми от Старата Школа

ЧЕТИРИ тренировъчни курса, програми за над ШЕСТ месеца, които са подредени така,че да ви помогнат да изградите здраво,силно и мускулесто тяло!

Научи повече
Най-Старият метод за качване на мускулна маса

Българското издание на ”SUPER SQUATS ” най-купуваната книга на сп.IRON MAN до днес!

Научи повече
Тренировки от Боб Хофман!

Вижте историята на един от пионерите в бодибилдинга, съчетана с два тренировъчни курса от Старата Школа!

Научи повече
Бодибилдинг без стероиди

BRAWN е знание, което не може да се получи от съвременната бодибилдинг литература. BRAWN е основата, на която всеки, който иска да изгради мускули без стероиди трябва да стъпи.

Научи повече
Енциклопедия на съвременния Бодибилдинг

Българското издание на най-популярната книга в света на културизма! Луксозно издание, твърди корици, уникални снимки и цели 792 страници!

Научи повече
Релефна коремна преса за 3 месеца

Без разводнена теория! Само практически съвети!Примерни хранителни режими за мъже и жени! Примерни тренировки!

Научи повече
Виж още