тренирай

Сила и мускулна маса с 5х5 - 2част

5 Коментара
Сподели с приятели
Публикувано на 21 ян. 17 от Александър Георгиев

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Продължаваме със серията тренировки от типа 5х5. В миналата статия видяхте варианта с две тренировки седмично. Удобен за заети хора и такива с по-бавно възстановяване.

Сега нека минем на по-горното ниво и три тренировки седмично. Този модел е класика в 5х5 и един от любимите на легендарна фигура като Рег Парк. Както знаете "старата школа" е базирана на "скромните" днес три тренировки седмично през ден. За някой това е начинаеща тренировка, но това може да каже само някой с ограничени знания по темата. Тези, които имат малко разум, могат да видят много позитиви и най-вече да извлекат такива. Не случайно с този тип тренировки са направили тела, които и до днес в историята на бодибилдинга. Само погледнете снимките на Рег Парк!

Тренировката на Рег Парк за Мистър Вселена 1951 г!

Понеделник:

  1. Хиперекстензии - 3х10
  2. Раменни преси прав - 5х5
  3. Гребане с щанга - 5х5
  4. Клякане с щанга - 5х5

Сряда:

  1. Хиперекстензии - 3х10
  2. Кофички с тежест - 5х5
  3. Набиране с тежест - 5х5
  4. Мъртва тяга - 5х5

Петък:

  1. Хиперекстензии - 3х10
  2. Повдигане от полу лег с щанга - 5х5
  3. Гребане с дъмбел - 5х5
  4. Клек - 5х5

Тук отново, почивките между сериите са както следва - При хиперекстензиите е по 1 минута, при упражнение 2 и 3 е от две до три минути. При клека и тягата е от 3 до 5 минути.

Това е базова и доста тежка програма, за да има ефект е необходимо и адекватно хранене. Протеин по 2 гр на килограм и плюс 20% калории над нормата. Качествен сън и добра почивка в останалото време.

Сила и мускулна маса с 5х5 - 1 част!

Рег Парк
Рег Парк
Сподели с приятели

Подобни статии

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Винаги сме твърдяли, че ефективната тренировка е малсимално простата тренировка. Такава съставена от малко на брой базови упражнения в, които да... Прочети повече
Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Чудите се как да тренирате ефективно, а нямате много време? Е, имам предложение за вас. По-долу ще видите една три дневна... Прочети повече
Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Ако има еталон за красиво мъжко тяло, то несъмнено първото име, което изплува в съзнанието ни е това на Стив Рийвс... Прочети повече

5 коментара

    1. Не е грешка. Това е следващото ниво - 2 пъти клек + 1 път тяга между тях. Не е никак леко, за това може да се модифицира малко, като се увеличат повторенията и намали тежеста на втория клек или да се смени с преден клек. Но в оригинал е така.

  1. Няма разлика Христо, едно и също е, просто автора е проспал малко нещата 🙂

  2. Привет,
    Има лу разлика м/у "Клякане с щянга" (Понеделник) и "Клек" (Петък) ?

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван.

 

Препоръчано от Тренирай.БГ
Разкарай мазнините Влез в най-добрата си форма!

Тук ще намерите всичко необходимо, което ви трябва, за да изградите мечтаното тяло. Да разкарате мазнините и да направите своята най-добра версия!

Научи повече
С добавени 15 тренировъчни програми

Може да нямаш отлична генетика, може да нямаш идеални условия, пари или каквото се сетиш....Но имаш мускули, а те могат да бъдат развити!

Научи повече
Супер Тренировъчен Наръчник

Книга с инструкции за всяко упражнение във фитнес залата. Научи как най-ефективно да натовариш мускулите си!

Научи повече
Бодибилдинг без стероиди

BRAWN е знание, което не може да се получи от съвременната бодибилдинг литература. BRAWN е основата, на която всеки, който иска да изгради мускули без стероиди трябва да стъпи.

Научи повече
Виж още
Стив Рийвс