неделя , 8 декември 2019
Начало » Само за Хардгейнери » Програма за ДИНОЗАВРИ – от Брукс Кубик
Програма за ДИНОЗАВРИ – от Брукс Кубик

Програма за ДИНОЗАВРИ – от Брукс Кубик

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Днес ще видим един интересен материал, който ни предостави Явор Попов. Явор е един от нашите гост автори, които предоставят изключително качествена информация!

Явор Попов:

Брукс Кубик е по професия – юрист. Тренира повече от 30 години. Почитател на тренировките от златната (предстероидна) ера. На възраст 33-36 години участва на така наречените „натурални“ състезания (с допинг тест) по силов трибой  и  вдигане от лег.

Състезава се в две различни федерации. В едната  три пъти става шампион на САЩ по вдигане от лег – с три национални рекорда. Има също  и  няколко рекорда на други състезания на  национално ниво ( в категории 90 и 100 кг).

В другата федерация става два  пъти шампион по вдигане от лег. Има и  три световни рекорда в категория 100 кг. Най-добрият официален резултат –  на петия шампионат на САЩ: 185 кг. Не е лошо за юрист на средна възраст, да? Автор на няколко книги.

ПРОГРАМА ЗА „ДИНОЗАВРИ” 

„Тренирайте  два пъти  в седмицата:

  1. Повдигане на щанга от стоеж 5х5 (започнете с лека тежест и увеличавайте тежестта на щангата първите 3 серии, докато стигнете до тежест, която трудно ще направите 5 повторения в 4-та и 5-та серия. По такъв начин, вие ще направите три загряващи серии и две серии с вашите работни тежести. Използвайте тази схема при всичките упражнения)
  2. Сгъване с щанга за бицепс (от стоеж) 5х5
  3. Полуклек 5х5
  4. Обръщане(изхвърляне) на щанга на гърди 5х5
  5. Повдигане на щанга от лег или повдигане на дъмбели от наклон 5х5
  6. Коремни преси с тежест 1х25
  7. Хват – висете на лост, колкото можете х 1 опит

НИЩО ПОВЕЧЕ!

Тренирайте с нормално темпо. Не бройте секундите за повдигане и сваляне. Прибавяйте тежест, когато е възможно и се постарайте да  прибавите 20-25кг във всяко упражнение за три месеца.

НЕ приемайте хранителни добавки!

Три основни и още две по-малки, но богати  на белтъчини хранения ежедневно.

След три месеца вие ще  ПРОМЕНИТЕ своето тяло.

Какво доказва този експеримент? Той доказва, че продуктивната тренировка е смешно проста. Всичко, което ви трябва – тежка работа по базова, съкратена програма, изградена от ГОЛЕМИТЕ упражнения (базови упражнения с дъмбели и щанга).
Опитайте!”

Информация за Александър Георгиев

Здравейте, казвам се Александър Георгиев и съм част от "желязната игра" вече над 20 години. През всичкото това време, аз придобивах опит и знания, които ми позволиха да основа издателство "Сила и Здраве". Така за първи път у нас се появиха едни от най-ценните бодибилдинг книги, които помогнаха на хиляди в битката им с железата и трупането на мускули. Като естествено продължение създадох и сайта "Тренирай.БГ",който вече години наред е любимо място за много трениращи. Вярвам, че всеки един човек може да изгради тялото, което заслужава! Да изгради най-добрата своя версия! И, тук ще намерите всичко необходимо, което трябва да знаете!

2 коментара

  1. Светльо

    „…съкратена програма, изградена от ГОЛЕМИТЕ упражнения (базови упражнения с дъмбели и щанга)“.
    Ей такива неща обичам аз. Реални.

Напиши коментар

Вашият e-mail няма да бъде показан.Маркираните полета са задължителни *

*