тренирай

Програма за ДИНОЗАВРИ - от Брукс Кубик

2 Коментара
Сподели с приятели
Публикувано на 29 ян. 17 от Александър Георгиев

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Днес ще видим един интересен материал, който ни предостави Явор Попов. Явор е един от нашите гост автори, които предоставят изключително качествена информация!

Явор Попов:

Брукс Кубик е по професия - юрист. Тренира повече от 30 години. Почитател на тренировките от златната (предстероидна) ера. На възраст 33-36 години участва на така наречените "натурални" състезания (с допинг тест) по силов трибой  и  вдигане от лег.

Състезава се в две различни федерации. В едната  три пъти става шампион на САЩ по вдигане от лег - с три национални рекорда. Има също  и  няколко рекорда на други състезания на  национално ниво ( в категории 90 и 100 кг).

В другата федерация става два  пъти шампион по вдигане от лег. Има и  три световни рекорда в категория 100 кг. Най-добрият официален резултат -  на петия шампионат на САЩ: 185 кг. Не е лошо за юрист на средна възраст, да? Автор на няколко книги.

ПРОГРАМА ЗА „ДИНОЗАВРИ” 

"Тренирайте  два пъти  в седмицата:

  1. Повдигане на щанга от стоеж 5х5 (започнете с лека тежест и увеличавайте тежестта на щангата първите 3 серии, докато стигнете до тежест, която трудно ще направите 5 повторения в 4-та и 5-та серия. По такъв начин, вие ще направите три загряващи серии и две серии с вашите работни тежести. Използвайте тази схема при всичките упражнения)
  2. Сгъване с щанга за бицепс (от стоеж) 5х5
  3. Полуклек 5х5
  4. Обръщане(изхвърляне) на щанга на гърди 5х5
  5. Повдигане на щанга от лег или повдигане на дъмбели от наклон 5х5
  6. Коремни преси с тежест 1х25
  7. Хват – висете на лост, колкото можете х 1 опит

НИЩО ПОВЕЧЕ!

Тренирайте с нормално темпо. Не бройте секундите за повдигане и сваляне. Прибавяйте тежест, когато е възможно и се постарайте да  прибавите 20-25кг във всяко упражнение за три месеца.

НЕ приемайте хранителни добавки!

Три основни и още две по-малки, но богати  на белтъчини хранения ежедневно.

След три месеца вие ще  ПРОМЕНИТЕ своето тяло.

Какво доказва този експеримент? Той доказва, че продуктивната тренировка е смешно проста. Всичко, което ви трябва - тежка работа по базова, съкратена програма, изградена от ГОЛЕМИТЕ упражнения (базови упражнения с дъмбели и щанга).
Опитайте!”

Сподели с приятели

Подобни статии

Кристофър Слоан: - Снощи говорих с моя чичо Кърк, който живее в Тексас. Той е висок 170 см, по-висок от мен с 3 см и... Прочети повече
Термина " Хардгейнър " е термин, който трайно се е настанил във фитнес залите. Той е свързван с хора, които не получават нужният резултат с... Прочети повече
Брукс Кубик разказва: Тренировъчната реалност е, че 90% от посещаващите нашата зала ходят на работа, за да изкарват пари за да живеят. Ти знаеш от... Прочети повече

2 коментара

  1. "...съкратена програма, изградена от ГОЛЕМИТЕ упражнения (базови упражнения с дъмбели и щанга)".
    Ей такива неща обичам аз. Реални.

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван.

Препоръчано от Тренирай.БГ
Разкарай мазнините Влез в най-добрата си форма!

Тук ще намерите всичко необходимо, което ви трябва, за да изградите мечтаното тяло. Да разкарате мазнините и да направите своята най-добра версия!

Научи повече
С добавени 15 тренировъчни програми

Може да нямаш отлична генетика, може да нямаш идеални условия, пари или каквото се сетиш....Но имаш мускули, а те могат да бъдат развити!

Научи повече
Супер Тренировъчен Наръчник

Книга с инструкции за всяко упражнение във фитнес залата. Научи как най-ефективно да натовариш мускулите си!

Научи повече
Бодибилдинг без стероиди

BRAWN е знание, което не може да се получи от съвременната бодибилдинг литература. BRAWN е основата, на която всеки, който иска да изгради мускули без стероиди трябва да стъпи.

Научи повече
Виж още