Тренирай! Изгради тялото което заслужаваш. Бъди силен всеки ден.

Програма за ДИНОЗАВРИ - от Брукс Кубик

2 Коментара
Сподели с приятели
Публикувано на 29 ян. 17 от Александър Георгиев

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Днес ще видим един интересен материал, който ни предостави Явор Попов. Явор е един от нашите гост автори, които предоставят изключително качествена информация!

Явор Попов:

Брукс Кубик е по професия - юрист. Тренира повече от 30 години. Почитател на тренировките от златната (предстероидна) ера. На възраст 33-36 години участва на така наречените "натурални" състезания (с допинг тест) по силов трибой  и  вдигане от лег.

Състезава се в две различни федерации. В едната  три пъти става шампион на САЩ по вдигане от лег - с три национални рекорда. Има също  и  няколко рекорда на други състезания на  национално ниво ( в категории 90 и 100 кг).

В другата федерация става два  пъти шампион по вдигане от лег. Има и  три световни рекорда в категория 100 кг. Най-добрият официален резултат -  на петия шампионат на САЩ: 185 кг. Не е лошо за юрист на средна възраст, да? Автор на няколко книги.

ПРОГРАМА ЗА „ДИНОЗАВРИ” 

"Тренирайте  два пъти  в седмицата:

  1. Повдигане на щанга от стоеж 5х5 (започнете с лека тежест и увеличавайте тежестта на щангата първите 3 серии, докато стигнете до тежест, която трудно ще направите 5 повторения в 4-та и 5-та серия. По такъв начин, вие ще направите три загряващи серии и две серии с вашите работни тежести. Използвайте тази схема при всичките упражнения)
  2. Сгъване с щанга за бицепс (от стоеж) 5х5
  3. Полуклек 5х5
  4. Обръщане(изхвърляне) на щанга на гърди 5х5
  5. Повдигане на щанга от лег или повдигане на дъмбели от наклон 5х5
  6. Коремни преси с тежест 1х25
  7. Хват – висете на лост, колкото можете х 1 опит

НИЩО ПОВЕЧЕ!

Тренирайте с нормално темпо. Не бройте секундите за повдигане и сваляне. Прибавяйте тежест, когато е възможно и се постарайте да  прибавите 20-25кг във всяко упражнение за три месеца.

НЕ приемайте хранителни добавки!

Три основни и още две по-малки, но богати  на белтъчини хранения ежедневно.

След три месеца вие ще  ПРОМЕНИТЕ своето тяло.

Какво доказва този експеримент? Той доказва, че продуктивната тренировка е смешно проста. Всичко, което ви трябва - тежка работа по базова, съкратена програма, изградена от ГОЛЕМИТЕ упражнения (базови упражнения с дъмбели и щанга).
Опитайте!”

Сподели с приятели

Подобни статии

Tренирай три дни в седмицата. Например  понеделник - сряда - петък. Tренирай ЗДРАВО в понеделник и петък. В сряда  значително по-леко, тренирайки с 60-70% oт... Прочети повече
Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Изключително съм щастлив, че тренировките за Хардгейнъри все повече и повече се харесват. Това са тренировки за обикновен човек, който тренира... Прочети повече
Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Дойде време да попълним любимата ми рубрика с още една превъзходна програма. Тренировките за Хардгейнъри, вече си спечелиха доста фенове, но... Прочети повече

2 коментара

  1. "...съкратена програма, изградена от ГОЛЕМИТЕ упражнения (базови упражнения с дъмбели и щанга)".
    Ей такива неща обичам аз. Реални.

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Препоръчано от Тренирай.БГ
С добавени 15 тренировъчни програми

Може да нямаш отлична генетика, може да нямаш идеални условия, пари или каквото се сетиш....Но имаш мускули, а те могат да бъдат развити!

Научи повече
Супер Тренировъчен Наръчник

Книга с инструкции за всяко упражнение във фитнес залата. Научи как най-ефективно да натовариш мускулите си!

Научи повече
Тренировъчни Програми от Старата Школа

ЧЕТИРИ тренировъчни курса, програми за над ШЕСТ месеца, които са подредени така,че да ви помогнат да изградите здраво,силно и мускулесто тяло!

Научи повече
Най-Старият метод за качване на мускулна маса

Българското издание на ”SUPER SQUATS ” най-купуваната книга на сп.IRON MAN до днес!

Научи повече
Тренировки от Боб Хофман!

Вижте историята на един от пионерите в бодибилдинга, съчетана с два тренировъчни курса от Старата Школа!

Научи повече
Бодибилдинг без стероиди

BRAWN е знание, което не може да се получи от съвременната бодибилдинг литература. BRAWN е основата, на която всеки, който иска да изгради мускули без стероиди трябва да стъпи.

Научи повече
Енциклопедия на съвременния Бодибилдинг

Българското издание на най-популярната книга в света на културизма! Луксозно издание, твърди корици, уникални снимки и цели 792 страници!

Научи повече
Релефна коремна преса за 3 месеца

Без разводнена теория! Само практически съвети!Примерни хранителни режими за мъже и жени! Примерни тренировки!

Научи повече
Виж още
Айвън Дънбар