Тренирай! Изгради тялото което заслужаваш. Бъди силен всеки ден.

Ударна тренировка за КРАКА

2 Коментара
Сподели с приятели
Публикувано на 11 дек. 16 от Александър Георгиев

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Обикновено тренировката за крака е най-пренебрегваната от доста трениращи.

Това може би се дължи на факта, че краката не са така атрактивни, като ръцете и гърдите например. Не са изложени на показ, но основната причина за това според мен е тежката тренировка. Друго си е да помпиш бицепса пред огледалото 🙂 А, за краката винаги могат да се намерят по-широки панталони!

В човешката природа е да търси лесното, да получава и ако може да не дава, но това е път без изход. Тренировката за крака е една от най-важната въобще! От кръста на долу е половината тяло все пак, половината мускули!

Имаме дни за гърди, за бицепс дори, но дойде ли време за крака или ги пращаме с рамото (най-често) или някъде накрая на сплита. Малко са хората, които започват седмицата със здрава тренировка за крака! Понеделника е запазен за гърдите 🙂 Друг е въпроса, че гърдите са една шепа мускул, по-малки от прасците дори.

Всеки иска повече мускули, иска " ДА КАЧА МАСА", само дето забравяме, че половината мускули са малко по-надолу. И нека едно нещо да бъде ясно, не съм виждал човек, който да тренира здраво краката си и да не е здрав и мускулест на всякъде!

Просто няма как да стане! Не приемам и приказките, че когато някой почнел да тренира крака и по-конкретно да кляка, горната част на тялото му изоставала за сметка на долната. Няма такъв филм! Или ако някой все пак е убеден в това, просто - моля провери си диетата, защото определено дебелееш!

Нека да минем към днешната тренировка.

  1. Клек с щанга - 1х15, 1х12, 1х8, 1х6, 1х10, 1х15
  2. Ходещи напъди с щанга - 2 х 15-20 метра
  3. Сгъване от лег на машина - 3х10-15
  4. Изправяне на пръсти с щанга на раменете - 3х10-15

Тук, както и във всички качествени програми, клека заема централно място. Нямам как това все пак е КРАЛЯ!  Правим пирамида като качваме тежестите и намаляваме повторенията и след най-тежката серия тръгваме надолу за още две. Последната ще е най-трудна 🙂

Ходещите напъди разделят мъжете от момчетата, от това упражнение боли. То е тест за характера! Довършване с едно упражнение на машина, не за друго ами просто след първите две упражнения ще можем само да легнем и " да изпомпаме" няколко серии за "задните бицепси". Завършваме с праците и това е! Може да има малко упражнения, но на кой по дяволите му е нужно повече!

Сподели с приятели

Подобни статии

Айвън Дънбар - Президент на Международната аматьорска бодибилдинг асоциация - NABBA (на снимката третият в дясно) Когато почувстваш, че още трябва да прогресираш - продължи с... Прочети повече
Марк Бери (1896–1958) е шампион на САЩ по вдигане на тежести и един от „пионерите” в тежката атлетика. Той е треньор на олимпийският им отбор... Прочети повече
Алан Стефан: - Прибавянето на размери може да бъде лесно, но изисква по-здрава тренировка, отколкото традиционната бодибилдинг програма. В този курс аз ще очертая три... Прочети повече

2 коментара

  1. 4 упражнения за 5/6 основни мускулни групи е скандално малко. За обемните мускули е нужно голям обем натоварване.

  2. Хубаво е че надъхвате хората да тренират крака, но има трениращи с крака като козунаци оформени и надути, а гърба го няма и гледката е потресаваща. Подобни примери има и с големи крака и широк гръб, но с плоски гърди.

    Все пак ако искате крака като на снимката на статията ви трябват инжекции в задника, много напомпваши серии с лека тежести по един два сета с тежко...

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Препоръчано от Тренирай.БГ
С добавени 15 тренировъчни програми

Може да нямаш отлична генетика, може да нямаш идеални условия, пари или каквото се сетиш....Но имаш мускули, а те могат да бъдат развити!

Научи повече
Супер Тренировъчен Наръчник

Книга с инструкции за всяко упражнение във фитнес залата. Научи как най-ефективно да натовариш мускулите си!

Научи повече
Тренировъчни Програми от Старата Школа

ЧЕТИРИ тренировъчни курса, програми за над ШЕСТ месеца, които са подредени така,че да ви помогнат да изградите здраво,силно и мускулесто тяло!

Научи повече
Най-Старият метод за качване на мускулна маса

Българското издание на ”SUPER SQUATS ” най-купуваната книга на сп.IRON MAN до днес!

Научи повече
Тренировки от Боб Хофман!

Вижте историята на един от пионерите в бодибилдинга, съчетана с два тренировъчни курса от Старата Школа!

Научи повече
Бодибилдинг без стероиди

BRAWN е знание, което не може да се получи от съвременната бодибилдинг литература. BRAWN е основата, на която всеки, който иска да изгради мускули без стероиди трябва да стъпи.

Научи повече
Енциклопедия на съвременния Бодибилдинг

Българското издание на най-популярната книга в света на културизма! Луксозно издание, твърди корици, уникални снимки и цели 792 страници!

Научи повече
Релефна коремна преса за 3 месеца

Без разводнена теория! Само практически съвети!Примерни хранителни режими за мъже и жени! Примерни тренировки!

Научи повече
Виж още
Айвън Дънбар