тренирай

Ударна тренировка за КРАКА

2 Коментара
Сподели с приятели
Публикувано на 11 дек. 16 от Александър Георгиев

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Обикновено тренировката за крака е най-пренебрегваната от доста трениращи.

Това може би се дължи на факта, че краката не са така атрактивни, като ръцете и гърдите например. Не са изложени на показ, но основната причина за това според мен е тежката тренировка. Друго си е да помпиш бицепса пред огледалото 🙂 А, за краката винаги могат да се намерят по-широки панталони!

В човешката природа е да търси лесното, да получава и ако може да не дава, но това е път без изход. Тренировката за крака е една от най-важната въобще! От кръста на долу е половината тяло все пак, половината мускули!

Имаме дни за гърди, за бицепс дори, но дойде ли време за крака или ги пращаме с рамото (най-често) или някъде накрая на сплита. Малко са хората, които започват седмицата със здрава тренировка за крака! Понеделника е запазен за гърдите 🙂 Друг е въпроса, че гърдите са една шепа мускул, по-малки от прасците дори.

Всеки иска повече мускули, иска " ДА КАЧА МАСА", само дето забравяме, че половината мускули са малко по-надолу. И нека едно нещо да бъде ясно, не съм виждал човек, който да тренира здраво краката си и да не е здрав и мускулест на всякъде!

Просто няма как да стане! Не приемам и приказките, че когато някой почнел да тренира крака и по-конкретно да кляка, горната част на тялото му изоставала за сметка на долната. Няма такъв филм! Или ако някой все пак е убеден в това, просто - моля провери си диетата, защото определено дебелееш!

Нека да минем към днешната тренировка.

  1. Клек с щанга - 1х15, 1х12, 1х8, 1х6, 1х10, 1х15
  2. Ходещи напъди с щанга - 2 х 15-20 метра
  3. Сгъване от лег на машина - 3х10-15
  4. Изправяне на пръсти с щанга на раменете - 3х10-15

Тук, както и във всички качествени програми, клека заема централно място. Нямам как това все пак е КРАЛЯ!  Правим пирамида като качваме тежестите и намаляваме повторенията и след най-тежката серия тръгваме надолу за още две. Последната ще е най-трудна 🙂

Ходещите напъди разделят мъжете от момчетата, от това упражнение боли. То е тест за характера! Довършване с едно упражнение на машина, не за друго ами просто след първите две упражнения ще можем само да легнем и " да изпомпаме" няколко серии за "задните бицепси". Завършваме с праците и това е! Може да има малко упражнения, но на кой по дяволите му е нужно повече!

Сподели с приятели

Подобни статии

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Винаги сме твърдяли, че ефективната тренировка е малсимално простата тренировка. Такава съставена от малко на брой базови упражнения в, които да... Прочети повече
Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Чудите се как да тренирате ефективно, а нямате много време? Е, имам предложение за вас. По-долу ще видите една три дневна... Прочети повече
Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Обичате ли да тренирате бицепсите си? Излишен въпрос нали 🙂 Няма човек, който да не обича, е може и да се... Прочети повече

2 коментара

  1. 4 упражнения за 5/6 основни мускулни групи е скандално малко. За обемните мускули е нужно голям обем натоварване.

  2. Хубаво е че надъхвате хората да тренират крака, но има трениращи с крака като козунаци оформени и надути, а гърба го няма и гледката е потресаваща. Подобни примери има и с големи крака и широк гръб, но с плоски гърди.

    Все пак ако искате крака като на снимката на статията ви трябват инжекции в задника, много напомпваши серии с лека тежести по един два сета с тежко...

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван.

 

Препоръчано от Тренирай.БГ
Разкарай мазнините Влез в най-добрата си форма!

Тук ще намерите всичко необходимо, което ви трябва, за да изградите мечтаното тяло. Да разкарате мазнините и да направите своята най-добра версия!

Научи повече
С добавени 15 тренировъчни програми

Може да нямаш отлична генетика, може да нямаш идеални условия, пари или каквото се сетиш....Но имаш мускули, а те могат да бъдат развити!

Научи повече
Супер Тренировъчен Наръчник

Книга с инструкции за всяко упражнение във фитнес залата. Научи как най-ефективно да натовариш мускулите си!

Научи повече
Бодибилдинг без стероиди

BRAWN е знание, което не може да се получи от съвременната бодибилдинг литература. BRAWN е основата, на която всеки, който иска да изгради мускули без стероиди трябва да стъпи.

Научи повече
Виж още
Стив Рийвс