Тренирай! Изгради тялото което заслужаваш. Бъди силен всеки ден.

Омлет с овесени ядки

Няма коментари
Сподели с приятели
Публикувано на 06 ное. 16 от Александър Георгиев

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Всеизвестен факт е, че закуската е най-важното хранене за деня. Когато става за хора, които тренират и се стремят да градят мускули, то закуската и след тренировъчното хранене са крайъгълния камък за успех.

Какво трябва да съдържа една наистина качествена и питателна закуска.  На първо място висококачествен протеин. Второ микс от сложни и прости въглеидрати. Трето достатъчно калории за летящ старт на деня.

Какъв по-добър източник на протеин от този с най-висока биологична стойност? Яйцето е логичния победител! Относно сложните въглехидратите имаме отново безпорен победител - Овесените ядки!

Що се отнася до простите въглехидрати тук може да избираме между мед, сладко от ягоди, череши или нещо подобно. Сега да запретваме ръкави и да забъркаме един вкусен и хранителен омлет.

Необходими продукти за вкусен омлет:

  • 6 яйчени белтъка и 2 жълтъка
  • 50 гр овесени ядки
  • 1 супена лъжица мед или сладко

Начин на приготвяне:

Отделяме четири яйчени белтъка и чукваме двете цели яйца в една купа. Изипваме овесените ядки и разбъркваме добре. Оставяме 10 минути да престои, но ако ползваме финни овесени ядки, може да преминем напред.Слагаме тигана с малко мазнина и изпичаме омлета. След като вече е в чинията намазваме лъжицата сладко отгоре.

Какво съдържа:

  • Протеин - 30 гр
  • Въглехидрати - 50 гр
  • Мазнинна - 15 гр
  • Калории - 455

Ето вече имаме бърза, лесна и висококачествена закуска!

Приятен апетит 🙂

Сподели с приятели

Подобни статии

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Понеже следя сайта от както е основан. Като там обсъждаме и говорим както за тренировки така и за храненето за един... Прочети повече
Здравейте приятели на Тренирай.БГ, казвам се Светльо Николов и ще ви разкажа какво е "бронирано кафе" или Bulletproof Coffee и как действа? Но нека първо... Прочети повече
Един от най-известните хранителни режими е "90 дневната диета". Една от най-популярните диети в интернет пространството, особено сред дамите. Диетата отчасти е базирана на принципа на разделното... Прочети повече
Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Препоръчано от Тренирай.БГ
С добавени 15 тренировъчни програми

Може да нямаш отлична генетика, може да нямаш идеални условия, пари или каквото се сетиш....Но имаш мускули, а те могат да бъдат развити!

Научи повече
Супер Тренировъчен Наръчник

Книга с инструкции за всяко упражнение във фитнес залата. Научи как най-ефективно да натовариш мускулите си!

Научи повече
Тренировъчни Програми от Старата Школа

ЧЕТИРИ тренировъчни курса, програми за над ШЕСТ месеца, които са подредени така,че да ви помогнат да изградите здраво,силно и мускулесто тяло!

Научи повече
Най-Старият метод за качване на мускулна маса

Българското издание на ”SUPER SQUATS ” най-купуваната книга на сп.IRON MAN до днес!

Научи повече
Тренировки от Боб Хофман!

Вижте историята на един от пионерите в бодибилдинга, съчетана с два тренировъчни курса от Старата Школа!

Научи повече
Бодибилдинг без стероиди

BRAWN е знание, което не може да се получи от съвременната бодибилдинг литература. BRAWN е основата, на която всеки, който иска да изгради мускули без стероиди трябва да стъпи.

Научи повече
Енциклопедия на съвременния Бодибилдинг

Българското издание на най-популярната книга в света на културизма! Луксозно издание, твърди корици, уникални снимки и цели 792 страници!

Научи повече
Релефна коремна преса за 3 месеца

Без разводнена теория! Само практически съвети!Примерни хранителни режими за мъже и жени! Примерни тренировки!

Научи повече
Виж още