Тренирай! Изгради тялото което заслужаваш. Бъди силен всеки ден.

Високо интензивна тренировка за БИЦЕПС

Коментар
Сподели с приятели
Публикувано на 13 ное. 16 от Александър Георгиев

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Максимата колкото повече, толкова повече, може да важи за Мечо Пух, но при изграждането на мускули няма особена стойност.

Знам, че по списанията, сайтове и къде ли не, виждаме високо обемни тренировки от типа "бицепси титани" с по 4 дори 5 или 6 упражнения. Най-често препоръчвани от състезатели, звезди или момчета за, които стероидите не са табу. Обикновено това няма нищо общо с нас обикновените хора, които тренираме в свободното си време. Разбира се всеки може да опита, но случайно или не - резултата е един и същ - НИЩО!

Нека едно е ясно, в залата ние трябва да създадем стимул за разтеж на мускулите, а не да ги унищожим. Другия важен момент е, че малкия мускул се нуждае от по-малък стимул - малко упражнения и серии! Ако имате ръка 45+ см с видима разлика между бицепс и трицепс ( това също е важно), може и да се нуждаете от повече упражнения. Това е нормално, тъй като ще имате повече "месо за мачкане":), но до тогава просто няма нужда!

След като изяснихме това, нека ви предложа и една схема, която БЪРЗО и ТЕЖКО ще удари бицепсите. Необходими са само две упражнения и общо две суперсерии. Ако ги направим както трябва, то нищо повече няма да ни е необходимо.

Ето и тренировката:

Както виждате имаме две от най-популярните и ефективни упражнения за бицепс. За първото - СГЪВАНЕ С ЩАНГА - използваме така тежест с която може да направим 10 до 12 супер стритни и чисти повторения. Без люлеене, клатене, повдигане на пръсти, лягане на зад и прочие. Право тяло и работят само ръцете. Ако ви е трудно да се контролирате то се подпрете на някоя колона или стена, така ще елиминирате читинга.

След като направите първата серия с щанга, скачате на лоста и се НАБИРАТЕ толкова колкото можете. Тук се опитайте поне първите няколко упражнения да са чисти, но когато стане вече трудно може да развалите формата, важното е да се набирате до като изпуснете лоста! След почивка от 2-3 минути е време за втората суперсерия.

Стимула, който ще получат бицепсите ви е доста силен и ще се убедите още на първата тренировка. Поради тази причина, не я правете повече от веднъж седмично!

Сподели с приятели

Подобни статии

Колко пъти си чувствал, че имаш прекалено малко време за тренировка? Резултатът е пропусната тренировка или я съкращаваш. Не се отчайвай. Има валидно решение на... Прочети повече
Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Нека днес да се запознаем с един метод наречен „21“. Може би сте го чували, може би не или пък дори... Прочети повече
Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Днес ще ви представя една тренировка, която може да се използва в моменти когато сте притеснени от времето или пък търсите разнообразие... Прочети повече

1 коментара

  1. Napomnq mi na Mike Mencer. I az veche zapochah da namalqvam seriite. Predi bqh protiv, no veche opredelno sum za po kusite trenirovki.

    p.s izvinqvam se che pisha na maimunicata no sum vuv komputren klub

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Препоръчано от Тренирай.БГ
С добавени 15 тренировъчни програми

Може да нямаш отлична генетика, може да нямаш идеални условия, пари или каквото се сетиш....Но имаш мускули, а те могат да бъдат развити!

Научи повече
Супер Тренировъчен Наръчник

Книга с инструкции за всяко упражнение във фитнес залата. Научи как най-ефективно да натовариш мускулите си!

Научи повече
Тренировъчни Програми от Старата Школа

ЧЕТИРИ тренировъчни курса, програми за над ШЕСТ месеца, които са подредени така,че да ви помогнат да изградите здраво,силно и мускулесто тяло!

Научи повече
Бодибилдинг без стероиди

BRAWN е знание, което не може да се получи от съвременната бодибилдинг литература. BRAWN е основата, на която всеки, който иска да изгради мускули без стероиди трябва да стъпи.

Научи повече
Най-Старият метод за качване на мускулна маса

Българското издание на ”SUPER SQUATS ” най-купуваната книга на сп.IRON MAN до днес!

Научи повече
Тренировки от Боб Хофман!

Вижте историята на един от пионерите в бодибилдинга, съчетана с два тренировъчни курса от Старата Школа!

Научи повече
Енциклопедия на съвременния Бодибилдинг

Българското издание на най-популярната книга в света на културизма! Луксозно издание, твърди корици, уникални снимки и цели 792 страници!

Научи повече
Релефна коремна преса за 3 месеца

Без разводнена теория! Само практически съвети!Примерни хранителни режими за мъже и жени! Примерни тренировки!

Научи повече
Виж още