Тренирай! Изгради тялото което заслужаваш. Бъди силен всеки ден.

Лесна тренировка за вкъщи без нужда от екипировка

Няма коментари
Сподели с приятели
Публикувано на 08 окт. 16 от Александър Георгиев

Имате желание да спортувате и да направите нещо хубаво за себе си, но първата стъпка, която трябва да направите винаги ви се струва като прекалено голямо стъпало?

Решавате да сте активни, но след няколко тренировки, заради прекалена заетост спортът отпада като приоритет.

Винаги сте искали да сте поне малко по-активни, но заради притеснения какво мислят другите за вас и несигурност в изпълнението на различни упражнение не сте събирали смелост да спортувате?

В такъв случай имаме специално предложение за вас.

Видео тренировка в домашни условия, която може да бъде изпълнена от абсолютно всеки, независимо от тренировъчен опит, килограми или мобилност. Предложени са 15 упражнения с варианти, както за начинаещи, така и за малко по-напреднали. След фитнес упражненията, заниманието завършва с лека кардио тренировка, която ще помогне да изгорим повече калории.

Изпробвайте тренировката и ще се радваме да споделите отзиви, въпроси или всякакви коментари, които ви дойдат на ум.

Упражнения в тренировката за цяло тяло и мускулните групи, които се натоварват:

Упражнение #1: Лицеви опори - Гърди и трицепс

Упражнение #2: Кофички - Гърди и трицепс

Упражнение #3: Гребане - Гръб и рамо

Упражнение #4: Повдигане със завъртане - Бицепс

Упражнение #5: Чукчета - Бицепс, предишница

Упражнение #6: Сгъване на крака към тялото - Коремна преса

Упражнение #7: Повдигане на крак към противоположна страна: Коремна преса (странични мускули)

Упражнение #8: Паяк - Гърди, корем, рамо, трицепс

Упражнение #9: Планк - Корем, рамо

Упражнение #10: Клек със собствено тегло - Бедра

Упражнение #11: Сумо клек - Бедра, с акцент върху глутеус (дупе)

Упражнение #12: Напади - Долна част на тялото

Упражнение #13: Ритници - Задно бедро, глутеус

Упражнение #14: Повдигане на крак от опора - Задно бедро

Упражнение #15: Ритници от опора - Глутеус

Упражнения в кардио комплекса

Кардио комплексът се състои от 3 упражнения, които се изпълняват без почивка. Според възможностите изпълнявайте упражненията едно след друго като за всяко отделете между 20 и 60 секунди. При желание за допълнително натоварване повторете между 2 и 4 пъти.

Упражнение #1: Бърпи - Цяло тяло

Упражнение #2: Планински катерач - Корем, трицепс, рамо

Упражнение#3: Скачане на въображаемо въже: Крака, ръце

_________________________________________________

Успех с тренировката, а като приключите отново ви приканваме да споделите отзиви, критики и коментари!

автор: Станимир Михов

автор: Станимир Михов

Сподели с приятели

Подобни статии

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Тренирайки гърбът си, аз използвам много и най-разнообразни методи и варианти за развитието му. Имам обща представа как ще мине тренировката,... Прочети повече
Здравейте на всички приятели на Тренирай.БГ! Лятото все още продължава и това не ми пречи да държа перфектна форма все още. Не, че и през... Прочети повече
Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Нека да започна тази моя история от средата на март тази година. Есента съпругата ми и синът ми изкараха гадният covid... Прочети повече
Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Препоръчано от Тренирай.БГ
С добавени 15 тренировъчни програми

Може да нямаш отлична генетика, може да нямаш идеални условия, пари или каквото се сетиш....Но имаш мускули, а те могат да бъдат развити!

Научи повече
Супер Тренировъчен Наръчник

Книга с инструкции за всяко упражнение във фитнес залата. Научи как най-ефективно да натовариш мускулите си!

Научи повече
Тренировъчни Програми от Старата Школа

ЧЕТИРИ тренировъчни курса, програми за над ШЕСТ месеца, които са подредени така,че да ви помогнат да изградите здраво,силно и мускулесто тяло!

Научи повече
Бодибилдинг без стероиди

BRAWN е знание, което не може да се получи от съвременната бодибилдинг литература. BRAWN е основата, на която всеки, който иска да изгради мускули без стероиди трябва да стъпи.

Научи повече
Най-Старият метод за качване на мускулна маса

Българското издание на ”SUPER SQUATS ” най-купуваната книга на сп.IRON MAN до днес!

Научи повече
Тренировки от Боб Хофман!

Вижте историята на един от пионерите в бодибилдинга, съчетана с два тренировъчни курса от Старата Школа!

Научи повече
Енциклопедия на съвременния Бодибилдинг

Българското издание на най-популярната книга в света на културизма! Луксозно издание, твърди корици, уникални снимки и цели 792 страници!

Научи повече
Релефна коремна преса за 3 месеца

Без разводнена теория! Само практически съвети!Примерни хранителни режими за мъже и жени! Примерни тренировки!

Научи повече
Виж още