тренирай

Лесна тренировка за вкъщи без нужда от екипировка

Няма коментари
Сподели с приятели
Публикувано на 08 окт. 16 от Александър Георгиев

Имате желание да спортувате и да направите нещо хубаво за себе си, но първата стъпка, която трябва да направите винаги ви се струва като прекалено голямо стъпало?

Решавате да сте активни, но след няколко тренировки, заради прекалена заетост спортът отпада като приоритет.

Винаги сте искали да сте поне малко по-активни, но заради притеснения какво мислят другите за вас и несигурност в изпълнението на различни упражнение не сте събирали смелост да спортувате?

В такъв случай имаме специално предложение за вас.

Видео тренировка в домашни условия, която може да бъде изпълнена от абсолютно всеки, независимо от тренировъчен опит, килограми или мобилност. Предложени са 15 упражнения с варианти, както за начинаещи, така и за малко по-напреднали. След фитнес упражненията, заниманието завършва с лека кардио тренировка, която ще помогне да изгорим повече калории.

Изпробвайте тренировката и ще се радваме да споделите отзиви, въпроси или всякакви коментари, които ви дойдат на ум.

Упражнения в тренировката за цяло тяло и мускулните групи, които се натоварват:

Упражнение #1: Лицеви опори - Гърди и трицепс

Упражнение #2: Кофички - Гърди и трицепс

Упражнение #3: Гребане - Гръб и рамо

Упражнение #4: Повдигане със завъртане - Бицепс

Упражнение #5: Чукчета - Бицепс, предишница

Упражнение #6: Сгъване на крака към тялото - Коремна преса

Упражнение #7: Повдигане на крак към противоположна страна: Коремна преса (странични мускули)

Упражнение #8: Паяк - Гърди, корем, рамо, трицепс

Упражнение #9: Планк - Корем, рамо

Упражнение #10: Клек със собствено тегло - Бедра

Упражнение #11: Сумо клек - Бедра, с акцент върху глутеус (дупе)

Упражнение #12: Напади - Долна част на тялото

Упражнение #13: Ритници - Задно бедро, глутеус

Упражнение #14: Повдигане на крак от опора - Задно бедро

Упражнение #15: Ритници от опора - Глутеус

Упражнения в кардио комплекса

Кардио комплексът се състои от 3 упражнения, които се изпълняват без почивка. Според възможностите изпълнявайте упражненията едно след друго като за всяко отделете между 20 и 60 секунди. При желание за допълнително натоварване повторете между 2 и 4 пъти.

Упражнение #1: Бърпи - Цяло тяло

Упражнение #2: Планински катерач - Корем, трицепс, рамо

Упражнение#3: Скачане на въображаемо въже: Крака, ръце

_________________________________________________

Успех с тренировката, а като приключите отново ви приканваме да споделите отзиви, критики и коментари!

автор: Станимир Михов

автор: Станимир Михов

Сподели с приятели

Подобни статии

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! И, за бога момчета, тренирайте краката си!!! Толкова нелепо изглежда развита горна част на тялото с неразвита долна част. Постоянно наблюдаваме... Прочети повече
Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Тренирайки гърбът си, аз използвам много и най-разнообразни методи и варианти за развитието му. Имам обща представа как ще мине тренировката,... Прочети повече
Здравейте на всички приятели на Тренирай.БГ! Лятото все още продължава и това не ми пречи да държа перфектна форма все още. Не, че и през... Прочети повече
Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван.

Препоръчано от Тренирай.БГ
Разкарай мазнините Влез в най-добрата си форма!

Тук ще намерите всичко необходимо, което ви трябва, за да изградите мечтаното тяло. Да разкарате мазнините и да направите своята най-добра версия!

Научи повече
С добавени 15 тренировъчни програми

Може да нямаш отлична генетика, може да нямаш идеални условия, пари или каквото се сетиш....Но имаш мускули, а те могат да бъдат развити!

Научи повече
Супер Тренировъчен Наръчник

Книга с инструкции за всяко упражнение във фитнес залата. Научи как най-ефективно да натовариш мускулите си!

Научи повече
Бодибилдинг без стероиди

BRAWN е знание, което не може да се получи от съвременната бодибилдинг литература. BRAWN е основата, на която всеки, който иска да изгради мускули без стероиди трябва да стъпи.

Научи повече
Виж още