Тренирай! Изгради тялото което заслужаваш. Бъди силен всеки ден.

Как да вкараме интензивност в набирането

Няма коментари
Сподели с приятели
Публикувано на 27 окт. 16 от Александър Георгиев

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Едно от най-добрите упражнения за развитието на гърба е набирането. Изключително трудно е да се намери добър гръб направен без участието на набиране. Няма какво да се лъжем, който иска голям и широк гръб, да скача на лоста.

Разбирам, че е трудно всеки да се набира, но всичко е въпрос на желание, упоритост и време. Просто това упражнение е назаменимо. Независимо колко машини и скрипци има в залата, то "грозния и скапан" лост в дъното на залата ще ви даде най-много.

ОК, вие сте на ти с набирането, правите си серии с по 8-10 повторения, но искате да натиснете още малко. Да минете оттатък границата на отказа. Ето три начина за това:

  1. Почивка-пауза: След като направите последното възможно повторение в серията, пуснете се и пребройте до 10. След това продължавате докато можете, дори не е нужно да се броят повторенията. Отново почиваме 10 секунди и пак на лоста. Всичко това се повтаря докато не може да направим дори само едно повторение.
  2. Разтоварваща серия: Втората техника, която предлагам отново ще удължи серията след отказа. Пригответе си един гира, с която ще може да направите 6 до 8 набирания. Хванете я с крака и се набирайте докато стигнете отказ. Стигайки до последното повторение пуснете гирата на земята и продължете серията без да я прекъсвате докато може да мърдате. Възможно е да използвате колан и да връзвате тежести, но ще ви трябва асистент, който да откача тежеста по време на серията.
  3. Негативни повтотения: Тук отново имаме серия/и до отказ, след което "с помощ" стигаме до горе и задържаме, като се съпротивляваме доколкото можем по пътя надолу. Две три такива съпротиви ще са напълно достатъчни

Разбира се допълнителните техники може да бъдат още повече и най-различни, но по мое скромно мнение тези три са напълно достатъчни да ви извадят от зоната на комфорт и да дадат нов тласък за разтеж.

Сподели с приятели

Подобни статии

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Нека днес видим любимите упражнения на Арнолд Шварценегер, който според него трябва да са в основата на всяка една програма, що... Прочети повече
Здравейте приятели на Тренирай.БГ! През 70-те години на миналия век се заражда Златната Ера на бодибилдинга. Това е времето на Арнолд, Франко Колумбо, Лу Фериньо,... Прочети повече
Грешка №1: Фокусиране върху тежестта От много години постоянно повтаряне, че за да стане един мускул по-голям, то той трябва да стане по-силен! Но....приемането буквално... Прочети повече
Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Препоръчано от Тренирай.БГ
Най-Старият метод за качване на мускулна маса

Българското издание на ”SUPER SQUATS ” най-купуваната книга на сп.IRON MAN до днес!

Научи повече
С добавени 15 тренировъчни програми

Може да нямаш отлична генетика, може да нямаш идеални условия, пари или каквото се сетиш....Но имаш мускули, а те могат да бъдат развити!

Научи повече
Тренировъчни Програми от Старата Школа

ЧЕТИРИ тренировъчни курса, програми за над ШЕСТ месеца, които са подредени така,че да ви помогнат да изградите здраво,силно и мускулесто тяло!

Научи повече
Бодибилдинг без стероиди

BRAWN е знание, което не може да се получи от съвременната бодибилдинг литература. BRAWN е основата, на която всеки, който иска да изгради мускули без стероиди трябва да стъпи.

Научи повече
Супер Тренировъчен Наръчник

Книга с инструкции за всяко упражнение във фитнес залата. Научи как най-ефективно да натовариш мускулите си!

Научи повече
Енциклопедия на съвременния Бодибилдинг

Българското издание на най-популярната книга в света на културизма! Луксозно издание, твърди корици, уникални снимки и цели 792 страници!

Научи повече
Тренировки от Боб Хофман!

Вижте историята на един от пионерите в бодибилдинга, съчетана с два тренировъчни курса от Старата Школа!

Научи повече
Релефна коремна преса за 3 месеца

Без разводнена теория! Само практически съвети!Примерни хранителни режими за мъже и жени! Примерни тренировки!

Научи повече
Виж още
Светльо Николов