петък , 17 август 2018
Начало » Тренирай с мен » Влез бързо във форма – от Светльо Николов
Трябва ти повече мускулна маса? СМЕНИ ТАКТИКАТА!
Влез бързо във форма – от Светльо Николов

Влез бързо във форма – от Светльо Николов

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Днес ще видите едно предложение от нашия автор Светльо Николов от гр. Русе. Човек с богат опит, от който винаги може да се научи нещо интересно.

Светльо:

Влез бързо във форма с две тренировки седмично! Пробвали ли сте този метод на трениране? Или мятате тренировки по 5-6 дни седмично и после се чудите защо сте преуморени и нямате прогрес ?!

Ами претренирате и затова!

Ние сме простосмъртни и правим тренировки за такива, а не за Мистър Олимпия. Там са боговете! Олимп е за тях!Друга категория.Тях ще ги гледаме само по намазаните клипове.Така че, да слезем на земята и да стартираме една програма в стил „Мускули и маса в два работни дни“.

ЕТО И ПРОГРАМАТА :

1.Понеделник :

КЛЕК С ЩАНГА – 3 х 12,8,6
ЛЕЖАНКА – 3 х 12,8,6
РАМЕННИ ПРЕСИ ПРАВ С ЩАНГА – 3 х 12,8,6

2.Четвъртък :

НАБИРАНЕ – 3 х 12,10,8
МЪРТВА ТЯГА – 3 х 12,8,6
БИЦЕПС СЪС ЩАНГА – 3 х 12,8,6

Това е!

По тази начин имаме по-вече време за възстановяване. Ако нямате прогрес дълго време, пробвайте този метод от СТАРАТА ШКОЛА!

Нищо няма да загубите, дори може да прибавите някой и друг килограм към мускулите си.Програмата сам съм я съставил, въпреки че съществуват подобни.

Успех!

автор: Светльо Николов

автор: Светльо Николов

 

Добре дошъл в СТАРАТА ШКОЛА!!!

Информация за Александър Георгиев

Здравейте, казвам се Александър Георгиев и съм част от "желязната игра" вече над 20 години. През всичкото това време, аз придобивах опит и знания, които ми позволиха да основа издателство "Сила и Здраве". Така за първи път у нас се появиха едни от най-ценните бодибилдинг книги, които помогнаха на хиляди в битката им с железата и трупането на мускули. Като естествено продължение създадох и сайта "Тренирай.БГ",който вече години наред е любимо място за много трениращи. Вярвам, че всеки един човек може да изгради тялото, което заслужава! Да изгради най-добрата своя версия! И, тук ще намерите всичко необходимо, което трябва да знаете!

10 коментара

  1. Здрасти Светльо. Аз самия много харесвам съкратените тренировки, но исках да те попитам с времето човек няма ли да развие някакви мускулни дисбаланси тренирайки по този начин?

    • Светльо

      Здрасти. Изобщо не се притеснявай! Такива програми се използват масово. Ако искаш прибави по 1 асистиращо упр. за средна глава рамо, и за трицепс. Давай смело!

  2. Я.Попов

    Ходим,къде ходим и все при кратките базови тренировки се връщаме!

  3. Всяка серия до отказ ли е или само последната?

    • Светльо

      Здрасти, само последната.
      Първата серия за общо загряване на мускула,с по – вече повторения. Втората вработваща – близка до работната, и третата серия вече е работна – до отказ.

      • Благодаря, колко време може да се работи по
        тази програма?

        • Светльо

          Изкарай 3 седмици, ако видиш че се чувстваш добре, имаш резултати от сила и покачване на тегло, продължавай. Няма точно определено време. Щом ти дава нужното от което се нуждаеш, продължаваш. Може да изкараш дълго време с една програма щом ти дава резултати.

          • Уф, те върпосите напират от само себе си…Как да повишавам тежестта в последната серия? Да допуснем, че правя лег 12х50, 8х80, 6х100…следващата седмица трябва ли да повишавам тежестта в последната серия, или да продължа до достигане на 8-10 повторения и едва тогава?
            И когато съм на 6х110, трябва ли и предните серии
            да бъдат леко повишени, например 12х60, 8х100 и т.н. или не е
            желателно?

          • Светльо

            Здрасти Павка. Хубаво е да стигнеш 8-10 повторения както си писал, и тогава да прибавиш нова тежест. Ще ти кажа защо! Защото вече ще си напълно сигурен че си увеличил своята сила, и е време да прибавиш нова тежест към щангата. Това е по плавния и безопасен начин към прогрес. Но има и друг начин. Нека първата ти загряваща серия да се покачва като тежест във времето.Така и втората вработваща серия ще бъде с по-голяма тежест.Подразбира се. И вече може да си сигурен че третата серия-работната, ще е с по-вече тежест от предният път когато си я вдигал. Пример: Когато си готов 1-ва загряваща серия да е 60-70 кг. следващата да е 85-90 и минаваш на работна от 105-110.Така подготвителните ти серии стават близки до роботната серия, и тежестта дори в някой случай ти се струва добра, или дори лека.
            При мен е така, колкото загряващата ми серия като тежест, е близо до работната,толкова по добре. Първо правя една серия с 80-85 кг. и минавам на 100 кг директно.Ако реша после слагам още тежести и така.Всичко това което ти пиша е от личен опит , така че не е теория измислена от някой. На лежанка съм вдигал до 150 кг. в 1-ца, но аз не съм силач и не тренирам на вдигам големи тежести. Но мисля че 150 кг. си е добра тежест. 🙂 Питай ако има нещо, нали за това сме тука да споделяме опит. Нямаше да вдигна 150 кила ако не съм ползвал тези методи на тренировка. Поздрави.

Напиши коментар

Вашият e-mail няма да бъде показан.Маркираните полета са задължителни *

*