неделя , 20 януари 2019
Начало » Как да тренираме ... » Три съвета за покачване на мускулна маса
Колекция 3 в 1 за по-големи Мускули
Три съвета за покачване на мускулна маса

Три съвета за покачване на мускулна маса

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Как да покачим мускулна маса? Какво да пием? Какъв е най-добрия сплит? Тези и подобни на тези въпроси най-често срещам и са основна част в кореспенденцията ми с някои от вас.

Всеки търси нещо митично, някаква магия и лесен път. Но, няма! Ако бе лесно по улиците нямаше да можем да се разминаваме от мускули 🙂

Големия проблем обаче, е че повечето трениращи не искат да проумеят, че нещата не са чак толкова сложни. Няма значение кой, какво твърди по списанията. Истината е проста и ще ви я кажа в следните три съвета:

ТРЕНИРАЙ базово!

Съжалявам, но мускулна маса със скрипци и машини не се качва. Има няколко упражнения, които стоят в основата на всичко и те се знаят от 100 години! Клек, мъртва тяга, лег, набиране, раменни преси и кофички! Това са упражненията, които товарят цели мускулни зони. Те правят тялото по-силно, а расте ли силата ще тръгне и мускулната маса след нея.

Каквото и да правите, както и да тренирате, без тези упражнения няма да се мине. Те трябва да са в основата на всяка една тренировка, която е насочена към покачване на тегло и мускулна маса.

Ако не сте ги правили, започнете от далеч. Бавно и полека! С малко тежести и перфектна форма. Едва когато сте на ТИ с всяко едно движение, отново бавно и полека започнете да повишавате тежестите.

ЯЖ здраво!

Въпреки, че е модерно да се приемат хранителни добавки за какво ли не, то без здрава и истинска храна няма да мине! Какво ще рече истинска храна?

Ето това: Месо ( пиле, риба, телешко, свинско), яйца, мляко, извара, картофи, ориз, овесени ядки, полодове и зеленчуци. Едва след това идват и добавките – въпреки, че не е задължително!

За да качвате килограми трябва да приемате повече калории, от колкото изгаряте. БЕЗ ТОВА НЯМА ДА СТАНЕ! Засечете колко калории приемате средно дневно и увеличете с 15-20% . След това ги разбийте на 30% белтъчини, 50% въглехидрати и 20% мазнини.Не е нужно  да ставате математици, но ако не знаете какво поемате и колко ви трябва, то целия труд в залата отива на вятъра!

ПОЧИВАЙ добре!

Тренирай здраво и почивай добре. Нека тренировъчните дни да бъдат по-малко от почивните в една седмица или иначе казано тренирайте не повече от 3 пъти седмично с минимум един почивен ден след всяка тренировка.

Ето тук идват най-големите спорове. Как така, ами 4-дневните сплитове, ами 5 или 6?! Няма ли да ми спаднат мускулите? Малко ми е натоварването… бла, бла, бла 🙂

Вече се отказах да споря. Кой както иска да  тренира. В крайна сметка всеки сам е отговорен за своя успех или неуспех! От моя личен опит през годините и този, който придобих работейки с някои от вас, показват правотата на тезата, която поддържам.

На края нека обобщим!

Тренирайте, за да станете по-силни! Яжте, за да обеспечите тренировките си! Почивайте, за да дадете шанс на тялото си да порастне!

 

Суроватъчен 93% протеин изолат!!!

Информация за Александър Георгиев

Здравейте, казвам се Александър Георгиев и съм част от "желязната игра" вече над 20 години. През всичкото това време, аз придобивах опит и знания, които ми позволиха да основа издателство "Сила и Здраве". Така за първи път у нас се появиха едни от най-ценните бодибилдинг книги, които помогнаха на хиляди в битката им с железата и трупането на мускули. Като естествено продължение създадох и сайта "Тренирай.БГ",който вече години наред е любимо място за много трениращи. Вярвам, че всеки един човек може да изгради тялото, което заслужава! Да изгради най-добрата своя версия! И, тук ще намерите всичко необходимо, което трябва да знаете!

2 коментара

  1. Калоян

    Винаги е сложно ,колкото и просто да ти изглежда !!!

    1.ТРЕНИРАЙ базово! – Това добре , обаче след известно време започва да те болят всички стави…Без значение от тежестите,просто ставите се износват от тези базови упражнения.Затова е хубаво от време на време да се ползват и машини!
    2.ЯЖ здраво! – Това добре , обаче коя храна в България е истинска? Млякото ли , изварата ли , пилето ли…? Така че, аз слагам добавките преди храната !
    3.ПОЧИВАЙ добре! – Това добре , обаче как да спиш спокойно и качествено , когато живота в България е толкова лош и депресиращ , че вечер си едно „кълбо от нерви“ … ! Не три пъти , а два пъти да тренираш в седмицата , пак не можеш да се възстановиш , с оглед съня и храната ти !!!

    На края нека обобщим! Тренирайте , но не мислете , че ще направите мускули без стимуланти и препарати. Няма начин !

    • Костадин

      Пълни глупости!!! Това да сложиш добавките пред храната е най- голямото безумие на този свят, да не би храната в Америка да е по- качествена??? И нищо, че от машините можеш да си навлечеш 100 пъти по- големи неприятности в сравнение с базовите упражнения. Пък да не говорим за извиненията относно живота в България, живота е такъв какъвто си го направиш.

      И на края нека обобщим! Тренирайте и не слушайте всички “професори“, които си мислят, че без препарати няма начин…

Напиши коментар

Вашият e-mail няма да бъде показан.Маркираните полета са задължителни *

*