вторник , 25 юли 2017
Начало » Рецепти » Перфектния сандвич – 2 част
Перфектния сандвич – 2 част

Перфектния сандвич – 2 част

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! В ежедневието си все по-трудно и по-трудно става да се храним качествено и здравословно. Когато тренираме освен това, предизвикателството си е сериозно.

В първата част, видяхме едно много добро предложение, като основния източник бе пилешко месо. Днес обаче ще се спрем на риба тон – гаранция за качествен протеин.

Необходими продукт:

  • консерва риба тон без допълнителна мазнина
  • две филии пълнозърнест хляб
  • лист маруля или друга зелена салата
  • 2-3 резенчета домат
  • 2-3 резенчета зелена или червена чушка

Това е всичко. Постиламе зелената салата върху едната филийка и слагаме отгоре рибата тон. Идва ред на доматите и чушката. Сега слагаме втората филия, фолираме, мятаме в чантата и обяда е готов. За да стане още по-вкусно може леко да препечете филийките, както правя аз 🙂

Какво ще ни донесе един такъв сандвич:

  • Протеини – 25 гр
  • Въглехидрати – 25 гр
  • Мазнини – 5 гр
  • Калории – 245

Никак не е зле нали? Ако сте по-тежки или пък ви трябват повече калории то нека сандвичите да са два!

Тренировката в залата е едната страна на уравнението, но храната е другата. Не се съботирайте сами! Така както планирате посещенията си в залата, тренирате по програма, така трябва да бъде и отношението към храненето.

Подготвяйки си храната от предния ден и носейки я със себе си, вие вече сте няколко крачки напред в преследването на целта!

 

Опитай!

Информация за Александър Георгиев

Здравейте, казвам се Александър Георгиев и съм част от "желязната игра" вече над 20 години. През всичкото това време, аз придобивах опит и знания, които ми позволиха да основа издателство "Сила и Здраве". Така за първи път у нас се появиха едни от най-ценните бодибилдинг книги, които помогнаха на стотици хора в битката им с железата и трупането на мускули. Като естествено продължение създадох и сайта "Тренирай.БГ",който вече няколко години е любимо място за много трениращи. Вярвам, че всеки един човек може да изгради тялото, което заслужава и тук ще намерите необходимите знания за тази цел!

Един коментар

  1. Ето за това харесвам адски много този сайт и несъмнено посещавам само и единствено него.
    Тук Александър Георгиев със всеки изминал ден предоставя полезна и все по-полезна информация която би помогнала на всеки трениращ и най-важното показва , че нищо не е толкова сложно колкото показват всички други „треньори , списания и професионалисти“ .Навсякъде всичко започва по един и същи начин пример за тренирането
    Понеделник-Гърди разбира се- 3 по 8 повторения хоризонтален лег ; 3 по 8 полулег ; 3 по 8 повторения дъмбели от наклон да речем 3 по 8 пов. флайс и т.н.
    Храната не е по различна сутрин 8 белтъка , 100 грама овес, 1 кисело обезмаслено мляко , след 2 часа протеинов шейк , обяд 300 грама сьомга ……
    Та то направо стана страшно ама лошото е , че доста хора са забудени и грешат дето се вика професионалистите така не тренират и не се хранят та ние.
    Готина Статия Сашо поздравления сандвича си е супер.

Напиши коментар

Вашият e-mail няма да бъде показан.Маркираните полета са задължителни *

*