Тренирай! Изгради тялото което заслужаваш. Бъди силен всеки ден.

Перфектния сандвич - 2 част

3 Коментара
Сподели с приятели
Публикувано на 18 сеп. 16 от Александър Георгиев

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! В ежедневието си все по-трудно и по-трудно става да се храним качествено и здравословно. Когато тренираме освен това, предизвикателството си е сериозно.

В първата част, видяхме едно много добро предложение, като основния източник бе пилешко месо. Днес обаче ще се спрем на риба тон - гаранция за качествен протеин.

Ето как да си направим Перфектния сандвич:

  • консерва риба тон без допълнителна мазнина
  • две филии пълнозърнест хляб
  • лист маруля или друга зелена салата
  • 2-3 резенчета домат
  • 2-3 резенчета зелена или червена чушка

Това е всичко. Постиламе зелената салата върху едната филийка и слагаме отгоре рибата тон. Идва ред на доматите и чушката. Сега слагаме втората филия, фолираме, мятаме в чантата и обяда е готов. За да стане още по-вкусно може леко да препечете филийките, както правя аз 🙂

Какво ще ни донесе един такъв сандвич:

  • Протеини - 25 гр
  • Въглехидрати - 25 гр
  • Мазнини - 5 гр
  • Калории - 245

Никак не е зле нали? Ако сте по-тежки или пък ви трябват повече калории то нека сандвичите да са два!

Тренировката в залата е едната страна на уравнението, но храната е другата. Не се съботирайте сами! Така както планирате посещенията си в залата, тренирате по програма, така трябва да бъде и отношението към храненето.

Подготвяйки си храната от предния ден и носейки я със себе си, вие вече сте няколко крачки напред в преследването на целта!

Сподели с приятели

Подобни статии

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Понеже следя сайта от както е основан. Като там обсъждаме и говорим както за тренировки така и за храненето за един... Прочети повече
Здравейте приятели на Тренирай.БГ, казвам се Светльо Николов и ще ви разкажа какво е "бронирано кафе" или Bulletproof Coffee и как действа? Но нека първо... Прочети повече
Един от най-известните хранителни режими е "90 дневната диета". Една от най-популярните диети в интернет пространството, особено сред дамите. Диетата отчасти е базирана на принципа на разделното... Прочети повече

3 коментара

  1. Ето за това харесвам адски много този сайт и несъмнено посещавам само и единствено него.
    Тук Александър Георгиев със всеки изминал ден предоставя полезна и все по-полезна информация която би помогнала на всеки трениращ и най-важното показва , че нищо не е толкова сложно колкото показват всички други "треньори , списания и професионалисти" .Навсякъде всичко започва по един и същи начин пример за тренирането
    Понеделник-Гърди разбира се- 3 по 8 повторения хоризонтален лег ; 3 по 8 полулег ; 3 по 8 повторения дъмбели от наклон да речем 3 по 8 пов. флайс и т.н.
    Храната не е по различна сутрин 8 белтъка , 100 грама овес, 1 кисело обезмаслено мляко , след 2 часа протеинов шейк , обяд 300 грама сьомга ......
    Та то направо стана страшно ама лошото е , че доста хора са забудени и грешат дето се вика професионалистите така не тренират и не се хранят та ние.
    Готина Статия Сашо поздравления сандвича си е супер.

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Препоръчано от Тренирай.БГ
С добавени 15 тренировъчни програми

Може да нямаш отлична генетика, може да нямаш идеални условия, пари или каквото се сетиш....Но имаш мускули, а те могат да бъдат развити!

Научи повече
Супер Тренировъчен Наръчник

Книга с инструкции за всяко упражнение във фитнес залата. Научи как най-ефективно да натовариш мускулите си!

Научи повече
Тренировъчни Програми от Старата Школа

ЧЕТИРИ тренировъчни курса, програми за над ШЕСТ месеца, които са подредени така,че да ви помогнат да изградите здраво,силно и мускулесто тяло!

Научи повече
Най-Старият метод за качване на мускулна маса

Българското издание на ”SUPER SQUATS ” най-купуваната книга на сп.IRON MAN до днес!

Научи повече
Тренировки от Боб Хофман!

Вижте историята на един от пионерите в бодибилдинга, съчетана с два тренировъчни курса от Старата Школа!

Научи повече
Бодибилдинг без стероиди

BRAWN е знание, което не може да се получи от съвременната бодибилдинг литература. BRAWN е основата, на която всеки, който иска да изгради мускули без стероиди трябва да стъпи.

Научи повече
Енциклопедия на съвременния Бодибилдинг

Българското издание на най-популярната книга в света на културизма! Луксозно издание, твърди корици, уникални снимки и цели 792 страници!

Научи повече
Релефна коремна преса за 3 месеца

Без разводнена теория! Само практически съвети!Примерни хранителни режими за мъже и жени! Примерни тренировки!

Научи повече
Виж още