Тренирай! Изгради тялото което заслужаваш. Бъди силен всеки ден.

Удари гърдите БЪРЗО!

2 Коментара
Сподели с приятели
Публикувано на 27 авг. 16 от Александър Георгиев

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Гърдите са едни от най-тренираните мускули в залата. Добре развити те представляват една много красива "броня" и ни предават могъщ и величествен вид.

Има много начини за трениране на гърди, всякакви схеми, методи и какво ли не. Всеки търси най-доброто, но то не е само едно. Или с други думи има много пътища към върха, важното е да вървиш нагоре.

Днес ще ви покажа една схема, която може да ви даде нов тласък по пътя към разстежа. Една проста и лесна за изпълнение схема, която не е за подценяване. От статиите в сайта вече знаете, че не са ни нужни много упражнения, за да натоварим един мускул качествено, дори напротив.

Многото упражнения само размиват фокуса от най-важното, а то е да ставаме все по-силни и по-силни с малка група основни упражнения. Защо ли?

Защото когато един мускул става по-силен, даваме ли му достатъчно храна и почивка, то той неминуемо става и по-голям!

Нали помните първия принцип в бодибилдинга?

И така да си дойдем на думата. Ето и тренировката:

1.Повдигане от лег - 2х6-8  суперсерия с: 2.Лицеви опори - 2х макс

Казах ви проста схема, но никак не е лесна и ако я правите по описанието то едва ли ще имате желание за нещо допълнително.

Ето как се случват нещата.

Подготвяме лежанката и правим няколко загряващи серии, като повишаваме тежеста в пирамида докато не достигнем до работните килограми и тук започва интересното 🙂

Правим първата работна серия бавно и под контрол. Бавно спускане на долу бавно вдигане нагоре, без клатене, блъскане в гръдния кош, вдигане на задника от лежанката, изправяне на пръсти и всякакви други гърчове. Важно е да работите с гърдите и всяко едно повторение да влиза в тях. След като направим една такава серия, ставаме и без почивка се мятаме на пода за едни бързи лицеви опори. Казвам бързи, тъй като тук темпото ще е два пъти по-бързо от лежанката. Помпаме така докато не паднем на пода.

До тук работата на половина е свършена. Почиваме 4-5 минути или толкова, колкото да ни се нормализира дишането и пулса и се подготвяме за втори рунд.

Сега е важно да намалим тежеста на щангата тъй като гърдите вече са доста уморени и риска да се затиснем или травмираме е голям. Едно  10-15%  или дори 20% намаляване на килограмите е добра идея. Също така може да помолите някой колега да ви пази за всеки случай и повтаряме всичко!

Две суперсерии...два рудна и край! Това е всичко, което могат да поемат гърдите в този ден!

Сподели с приятели

Подобни статии

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Нека днес видим любимите упражнения на Арнолд Шварценегер, който според него трябва да са в основата на всяка една програма, що... Прочети повече
Здравейте приятели на Тренирай.БГ! През 70-те години на миналия век се заражда Златната Ера на бодибилдинга. Това е времето на Арнолд, Франко Колумбо, Лу Фериньо,... Прочети повече
Грешка №1: Фокусиране върху тежестта От много години постоянно повтаряне, че за да стане един мускул по-голям, то той трябва да стане по-силен! Но....приемането буквално... Прочети повече

2 коментара

  1. Аз ги тренирам само в една суперсерия
    1 полулуг с щанга до отказ (минимум 6)и веднага след това лицеви опори пак до отказ.
    Стимула за разтеш е даден,следва храна и почивка 2 дена

  2. Гърдите са ми най силната група и до сега. Това се дължи на лицевите опори които правех най-редовно като ученик.Всеки ден правех по 100 лицеви опори в серии. 3 х 30, 1 х 10. Това продължи в разстояние на поне няколко години, всеки ден.

Вашият отговор на Владимир Отказ

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Препоръчано от Тренирай.БГ
Най-Старият метод за качване на мускулна маса

Българското издание на ”SUPER SQUATS ” най-купуваната книга на сп.IRON MAN до днес!

Научи повече
С добавени 15 тренировъчни програми

Може да нямаш отлична генетика, може да нямаш идеални условия, пари или каквото се сетиш....Но имаш мускули, а те могат да бъдат развити!

Научи повече
Тренировъчни Програми от Старата Школа

ЧЕТИРИ тренировъчни курса, програми за над ШЕСТ месеца, които са подредени така,че да ви помогнат да изградите здраво,силно и мускулесто тяло!

Научи повече
Бодибилдинг без стероиди

BRAWN е знание, което не може да се получи от съвременната бодибилдинг литература. BRAWN е основата, на която всеки, който иска да изгради мускули без стероиди трябва да стъпи.

Научи повече
Супер Тренировъчен Наръчник

Книга с инструкции за всяко упражнение във фитнес залата. Научи как най-ефективно да натовариш мускулите си!

Научи повече
Енциклопедия на съвременния Бодибилдинг

Българското издание на най-популярната книга в света на културизма! Луксозно издание, твърди корици, уникални снимки и цели 792 страници!

Научи повече
Тренировки от Боб Хофман!

Вижте историята на един от пионерите в бодибилдинга, съчетана с два тренировъчни курса от Старата Школа!

Научи повече
Релефна коремна преса за 3 месеца

Без разводнена теория! Само практически съвети!Примерни хранителни режими за мъже и жени! Примерни тренировки!

Научи повече
Виж още
Светльо Николов