тренирай

Удари гърдите БЪРЗО!

2 Коментара
Сподели с приятели
Публикувано на 27 авг. 16 от Александър Георгиев

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Гърдите са едни от най-тренираните мускули в залата. Добре развити те представляват една много красива "броня" и ни предават могъщ и величествен вид.

Има много начини за трениране на гърди, всякакви схеми, методи и какво ли не. Всеки търси най-доброто, но то не е само едно. Или с други думи има много пътища към върха, важното е да вървиш нагоре.

Днес ще ви покажа една схема, която може да ви даде нов тласък по пътя към разстежа. Една проста и лесна за изпълнение схема, която не е за подценяване. От статиите в сайта вече знаете, че не са ни нужни много упражнения, за да натоварим един мускул качествено, дори напротив.

Многото упражнения само размиват фокуса от най-важното, а то е да ставаме все по-силни и по-силни с малка група основни упражнения. Защо ли?

Защото когато един мускул става по-силен, даваме ли му достатъчно храна и почивка, то той неминуемо става и по-голям!

Нали помните първия принцип в бодибилдинга?

И така да си дойдем на думата. Ето и тренировката:

1.Повдигане от лег - 2х6-8  суперсерия с: 2.Лицеви опори - 2х макс

Казах ви проста схема, но никак не е лесна и ако я правите по описанието то едва ли ще имате желание за нещо допълнително.

Ето как се случват нещата.

Подготвяме лежанката и правим няколко загряващи серии, като повишаваме тежеста в пирамида докато не достигнем до работните килограми и тук започва интересното 🙂

Правим първата работна серия бавно и под контрол. Бавно спускане на долу бавно вдигане нагоре, без клатене, блъскане в гръдния кош, вдигане на задника от лежанката, изправяне на пръсти и всякакви други гърчове. Важно е да работите с гърдите и всяко едно повторение да влиза в тях. След като направим една такава серия, ставаме и без почивка се мятаме на пода за едни бързи лицеви опори. Казвам бързи, тъй като тук темпото ще е два пъти по-бързо от лежанката. Помпаме така докато не паднем на пода.

До тук работата на половина е свършена. Почиваме 4-5 минути или толкова, колкото да ни се нормализира дишането и пулса и се подготвяме за втори рунд.

Сега е важно да намалим тежеста на щангата тъй като гърдите вече са доста уморени и риска да се затиснем или травмираме е голям. Едно  10-15%  или дори 20% намаляване на килограмите е добра идея. Също така може да помолите някой колега да ви пази за всеки случай и повтаряме всичко!

Две суперсерии...два рудна и край! Това е всичко, което могат да поемат гърдите в този ден!

Сподели с приятели
Джон Робърт Пийпълс

Подобни статии

Здравейте  приятели на Тренирай.БГ! Искам да обсъдим днес един от елементите на всяка една тренировка, който често е подценяван и в повечето случаи дори е... Прочети повече
Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Днес искам да поставя на фокус един тренировъчен принцип, който трябва да използваме по-често. Защо ли? Единствената причина е неговата ефективност.... Прочети повече
Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Знаете ли кой е вторият по важност тренировъчен принцип?  А, защо втория, а не първия или десетия? Първия и основен принцип... Прочети повече

2 коментара

  1. Аз ги тренирам само в една суперсерия
    1 полулуг с щанга до отказ (минимум 6)и веднага след това лицеви опори пак до отказ.
    Стимула за разтеш е даден,следва храна и почивка 2 дена

  2. Гърдите са ми най силната група и до сега. Това се дължи на лицевите опори които правех най-редовно като ученик.Всеки ден правех по 100 лицеви опори в серии. 3 х 30, 1 х 10. Това продължи в разстояние на поне няколко години, всеки ден.

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван.