Тренирай! Изгради тялото което заслужаваш. Бъди силен всеки ден.

Удари бедрата БЪРЗО!

Няма коментари
Сподели с приятели
Публикувано на 31 авг. 16 от Александър Георгиев

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Както видяхте в предишната статия, а ако сте опитали може би вече се убедихте, че за да се натовари един мускул качествено не е нужно кой знае колко.

Днес отново ще ви предложа вариант за екстремно натоварваме само с две упражнения. Едно базово упражнение и едно със свобствена тежест. Целта този път ще са бедрата. Предната част на бедрата или квадрицепсите са сред най-големите мускули в тялото, но противно на логиката наложена в залите, можем да ги ударим жестоко дори само с две упражнения.

Ето и днещната комбинация:

1.Пълен клек с щанга - 2х8-12

суперсерия с:

2.Сиси клек - 2х макс

Това е схема, която може да ви накара да напуснете залата на "четири крака" 🙂 Не се шегувам!

Как се прави.

Подготвяме си стойката за клек и започваме със загряващите серии клек, като всяка серия повишаваме тежестите докато стигнем работните. Сега вече идва същинската работа!

Правете бавни и контролирани клекове, без изгърбване, без полу-клекове, четвърт клекове и всичките тези пародии, които постоянно се наблюдават в залата. Истинско удоволствие е да се гледа, обучен човек, който кляка перфектно.

Запомнете клека се състои от пълни повторения! За да стане това има едно условие, намалете тежеста! Няма смисъл от голямата щанга, ако имитираме клек! Подгответе си тежест, която може да клекнете ЧИСТО от 8 до 12 пъти.

Веднага след това минаваме на една "бърза" серия сиси клек. Казвам бърза, защото както в статията за гърдите тук темпото е два пъти по-бързо от клека. Не бройте повторения, правете докато болката стане нетърпима.

Как да правим СИСИ КЛЕК!

Сега е време за почивка, починете добре, нека пулса да се нормализира, а дищането успокои.

И...време е за втори рунд 🙂

Преди да направите втората суперсерия би било разумно да намалите тежестите. Нека щангата бъде с поне 15-20% по лека и бъдете внимателни, хубаво е някой да ви пази или стойката за клек да има ограничители. Краката са изморени и не е време да се правим на интересни. След още 8 до 12 повторения отново идва ред на едно супер изцеждане със сиси клек...

Гарантирам, че огъня в бедрата, който ще запалите, ще се гори поне един, два дни след това!

Сподели с приятели

Подобни статии

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Нека днес видим любимите упражнения на Арнолд Шварценегер, който според него трябва да са в основата на всяка една програма, що... Прочети повече
Здравейте приятели на Тренирай.БГ! През 70-те години на миналия век се заражда Златната Ера на бодибилдинга. Това е времето на Арнолд, Франко Колумбо, Лу Фериньо,... Прочети повече
Грешка №1: Фокусиране върху тежестта От много години постоянно повтаряне, че за да стане един мускул по-голям, то той трябва да стане по-силен! Но....приемането буквално... Прочети повече
Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Препоръчано от Тренирай.БГ
С добавени 15 тренировъчни програми

Може да нямаш отлична генетика, може да нямаш идеални условия, пари или каквото се сетиш....Но имаш мускули, а те могат да бъдат развити!

Научи повече
Супер Тренировъчен Наръчник

Книга с инструкции за всяко упражнение във фитнес залата. Научи как най-ефективно да натовариш мускулите си!

Научи повече
Тренировъчни Програми от Старата Школа

ЧЕТИРИ тренировъчни курса, програми за над ШЕСТ месеца, които са подредени така,че да ви помогнат да изградите здраво,силно и мускулесто тяло!

Научи повече
Най-Старият метод за качване на мускулна маса

Българското издание на ”SUPER SQUATS ” най-купуваната книга на сп.IRON MAN до днес!

Научи повече
Тренировки от Боб Хофман!

Вижте историята на един от пионерите в бодибилдинга, съчетана с два тренировъчни курса от Старата Школа!

Научи повече
Бодибилдинг без стероиди

BRAWN е знание, което не може да се получи от съвременната бодибилдинг литература. BRAWN е основата, на която всеки, който иска да изгради мускули без стероиди трябва да стъпи.

Научи повече
Енциклопедия на съвременния Бодибилдинг

Българското издание на най-популярната книга в света на културизма! Луксозно издание, твърди корици, уникални снимки и цели 792 страници!

Научи повече
Релефна коремна преса за 3 месеца

Без разводнена теория! Само практически съвети!Примерни хранителни режими за мъже и жени! Примерни тренировки!

Научи повече
Виж още
Айвън Дънбар