тренирай

"Разпукай" бицепса с този ударен метод от Старата школа

Коментар
Сподели с приятели
Публикувано на 07 авг. 16 от Александър Георгиев

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Днес ще видите един ударен метод от старата школа, който често е прилаган от легендата Чък Сайпс в тренировката му за бицепс.

Сайпс е известен със своята сила, която демострира във всеки удобен случай пред публика. Всичко това съчетано с перфектно изградено тяло. Печелещо титли и ръце малко под 50 см, ни дава повод да нандникнем в "тайните" на големите.

Тази техника Чък Сайпс изпълнява не повече от веднъж месечно с цел нов стимул за разтеж на бицепсите. Защо пък само веднъж месечно, а не на всяка тренировка. Не бъдете лакуми, повече не е по-добре. Това, което ще прочетете, а може би опитате ще ди докара до пълно изтощение. Да не говорим за горките бицепси. Един такъв удар ще ви държи "влага" много дълго време и надали някой ще се реши да го повтори още на следващата тренировка.

Нека да видим за какво става дума:

Пригответе си две щанги, една по-лека, а другата по-тежка. По-леката щанга да бъде с тегло от около 50 до 60% от тежеста с която може да направите бицепсово сгъване за 6 до 8 повторения. Втората от своя страна да бъде 100% или с тежеста която правите 6 до 8 повторения. Или пример, ако сгъвате с 50 кг (тук не става въпрос за начинаещи), то първата щанга е с тежест 30 кг, а втората с 50 кг.

Да започваме:

1.Сгъване с щанга по метода "21" - т.е. правим 7 бавни повторения от долу до средата, след това 7 бавни повторения от средата до горе и още 7 пълни и отново бавни повторения от долу до горе.

веднага след това без почивка взимаме втората щанга и правим...

2. Читингово сгъване с щанга - 4 повторения, тъй като вече сме изморили достатъчно бицепсите, а и щангата е по-тежка. За това използваме леко залюляване и "не чиста" форма с цел да сгънем ръцете с тежката щанга 4 пъти.

Всичко това се брои за една серия!

Тук може би ще ви се иска да се откажете, но Чък Сайпс прави още 3 такива серии! Е, незабравяйте, че той е имал ръка 49,5см! За това по-разумния вариант за нас обикновените трениращи е просто да направим още една и да се ограничим до две или за по-големите оптимисти максимум три такива суперсерии.

Никой не мога да спра да направи 4, но опита ми показва, че 2 такива серии са напълно достатъчни да смачкате бицепса и да му дадете тема за размисъл, ще расте ли ....

или да си помисли пак 🙂

Сподели с приятели

Подобни статии

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Ако има еталон за красиво мъжко тяло, то несъмнено първото име, което изплува в съзнанието ни е това на Стив Рийвс... Прочети повече
Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Ако все още, нямате резултатите, които искате, най-вероятно някъде нещо бъркате. Без значение дали сте новаци в залата или пък тренирате... Прочети повече
Др. Кен Лейстнър: - Когато говоря на някого за серия състояща се от 50 повторения, то човека си мисли едно от двете:  "Това копеле съвсем... Прочети повече

1 коментара

  1. Здравейте,
    От както го видях тук, това упражнение е неизменна част, първо упражнение от тренировката ми за бицепс.
    Не го правя в супер серия с по-тежка щанга, но пък за това правя 5 а понякога 6 серии 21 с 30кг. Нищо друго, което правя след това не може да напомпа бицепса , както това упражнение!
    Благодаря за идеята!
    .

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван.

 

Препоръчано от Тренирай.БГ
Разкарай мазнините Влез в най-добрата си форма!

Тук ще намерите всичко необходимо, което ви трябва, за да изградите мечтаното тяло. Да разкарате мазнините и да направите своята най-добра версия!

Научи повече
С добавени 15 тренировъчни програми

Може да нямаш отлична генетика, може да нямаш идеални условия, пари или каквото се сетиш....Но имаш мускули, а те могат да бъдат развити!

Научи повече
Супер Тренировъчен Наръчник

Книга с инструкции за всяко упражнение във фитнес залата. Научи как най-ефективно да натовариш мускулите си!

Научи повече
Бодибилдинг без стероиди

BRAWN е знание, което не може да се получи от съвременната бодибилдинг литература. BRAWN е основата, на която всеки, който иска да изгради мускули без стероиди трябва да стъпи.

Научи повече
Виж още