Тренирай! Изгради тялото което заслужаваш. Бъди силен всеки ден.

Как тренира ЛЕРОЙ КОЛБЪРТ

3 Коментара
Сподели с приятели
Публикувано на 04 авг. 16 от Александър Георгиев

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Продължаваме с поредицата "как тренира" с поредната легенда на бодибилдинга Лерой Колбър. Навярно вече знаете от тази статия, че Колбърт е първия човек преминал 50 см обиколка на ръката.

Също така представихме и една от неговите тренировъчни програми ТУК!

В тази статия, че видите една друга негова програма изпълнявана в дву дневен сплит и общо четири тренировки седмично. Нека да видим за какво става въпрос:

ПОНЕДЕЛНИК и ЧЕТВЪРТЪК

Гърди:

  1. Повдигане от лег - 8х10-12
  2. Флайс - 8х10-12
  3. Пуловър - 6х10-12

Гръб:

  1. Набиране с широк хват - 8х макс
  2. Гребане с дъмбел - 8х10-12

Бицепс:

  1. Сгъване с дъмбели - 6х10-12
  2. Концентрирано сгъване с дъмбел - 6х10-12
  3. Сгъване с щанга с гръб опрян на стената - 6х10-12

Трицепс:

  1. Разгъване на скрипец - 6х10-12
  2. Разгъване с дълбел над глава - 6х10-12
  3. Кофички - 6х10-12

ВТОРНИК и ПЕТЪК

Крака:

  1. Лег-преси - 6х10-12
  2. Разгъване от сед - 6х10-12
  3. Сгъване от лег - 6х10-12
  4. Изправяне за прасци от стоеж - 8х12-20

Рамена:

  1. Преси с щанга зад врат - 6х10-12
  2. Разтваряне в страни - 6х10-12
  3. Редуващи се преси с дъмбели - 6х10-12

Корем:

  1. Коремни преси - до отказ
  2. Усуквания - до отказ
  3. Повдигане краката - до отказ
  • Колбърт прави 5 кръга

 

Въпреки, че за съвременните представи това е "първобитен" сплит Лерой Колбър изгражда и поддържа забележителна фигура години наред. Вярвам, че с малки модификации, редуциране на сериите и упражненията за ръце, тази програма в съчетание с добро хранене би била подходяща за постигане на добри резултати.

Лерой Колбърт

Лерой Колбърт

 

 

Сподели с приятели

Подобни статии

Марк Бери (1896–1958) е шампион на САЩ по вдигане на тежести и един от „пионерите” в тежката атлетика. Той е треньор на олимпийският им отбор... Прочети повече
Алан Стефан: - Прибавянето на размери може да бъде лесно, но изисква по-здрава тренировка, отколкото традиционната бодибилдинг програма. В този курс аз ще очертая три... Прочети повече
Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Както не веднъж е ставало дума, ние сме фенове на "старите" билдери и физиките които те демонстрират. Тела като на Джон... Прочети повече

3 коментара

  1. Признавам, че неговта програма за цялото тяло ми допада със 6 те серий, но за 2 пъти седмично. Бих минал и на този сплит, но бих намалил серийте и бих правил всяка мускулна група веднъж седмично

  2. Никога не е тренирал така ,Лирой преди да почине имаше известен канал в Youtube ,където не веднъж е споменавал ,че винаги е тренирал тренировки за цяло тяло през ден и как сплит тренировките започват да се използват ,когато и стероидите навлизат в играта . за справка следния линк : https://www.youtube.com/watch?v=pW1cwOsHpjY

    1. Аз пък имам друга информация 🙂 Факт е обаче, че промотира три тренировки за цялото тяло в седмицата и е факт, че неговите са предимно такива, но не само, имаме една примерна такава в сайта. Това не значи, че през целия си живот е тренирал по един и същ начин.

      Иначе сплитовете са в играта още от началото на 50-те, но не са били чак толкова популярни. Обикновенно са тренирали горната част в една тренировка а на следващия или по-следващия ден долната. Проблема тогава е бил, че не са им вярвали 🙂

      Пичовете са правили мускули традиционно по схемата: понеделник-сряда-петък цялото тяло и не е имало причина да променят това. През 60-те, когато по-очевидно навлизат стероидите, тогава почват и по-сериозните сплитове с 6 тренировки в седмицата и идва времето на Арнолд 🙂

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Препоръчано от Тренирай.БГ
С добавени 15 тренировъчни програми

Може да нямаш отлична генетика, може да нямаш идеални условия, пари или каквото се сетиш....Но имаш мускули, а те могат да бъдат развити!

Научи повече
Супер Тренировъчен Наръчник

Книга с инструкции за всяко упражнение във фитнес залата. Научи как най-ефективно да натовариш мускулите си!

Научи повече
Тренировъчни Програми от Старата Школа

ЧЕТИРИ тренировъчни курса, програми за над ШЕСТ месеца, които са подредени така,че да ви помогнат да изградите здраво,силно и мускулесто тяло!

Научи повече
Най-Старият метод за качване на мускулна маса

Българското издание на ”SUPER SQUATS ” най-купуваната книга на сп.IRON MAN до днес!

Научи повече
Тренировки от Боб Хофман!

Вижте историята на един от пионерите в бодибилдинга, съчетана с два тренировъчни курса от Старата Школа!

Научи повече
Бодибилдинг без стероиди

BRAWN е знание, което не може да се получи от съвременната бодибилдинг литература. BRAWN е основата, на която всеки, който иска да изгради мускули без стероиди трябва да стъпи.

Научи повече
Енциклопедия на съвременния Бодибилдинг

Българското издание на най-популярната книга в света на културизма! Луксозно издание, твърди корици, уникални снимки и цели 792 страници!

Научи повече
Релефна коремна преса за 3 месеца

Без разводнена теория! Само практически съвети!Примерни хранителни режими за мъже и жени! Примерни тренировки!

Научи повече
Виж още
Айвън Дънбар