четвъртък , 23 ноември 2017
Начало » Бодибилдинг пионери » Как тренира ЛЕРОЙ КОЛБЪРТ
Как тренира ЛЕРОЙ КОЛБЪРТ

Как тренира ЛЕРОЙ КОЛБЪРТ

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Продължаваме с поредицата „как тренира“ с поредната легенда на бодибилдинга Лерой Колбър. Навярно вече знаете от тази статия, че Колбърт е първия човек преминал 50 см обиколка на ръката.

Също така представихме и една от неговите тренировъчни програми ТУК!

В тази статия, че видите една друга негова програма изпълнявана в дву дневен сплит и общо четири тренировки седмично. Нека да видим за какво става въпрос:

ПОНЕДЕЛНИК и ЧЕТВЪРТЪК

Гърди:

  1. Повдигане от лег – 8х10-12
  2. Флайс – 8х10-12
  3. Пуловър – 6х10-12

Гръб:

  1. Набиране с широк хват – 8х макс
  2. Гребане с дъмбел – 8х10-12

Бицепс:

  1. Сгъване с дъмбели – 6х10-12
  2. Концентрирано сгъване с дъмбел – 6х10-12
  3. Сгъване с щанга с гръб опрян на стената – 6х10-12

Трицепс:

  1. Разгъване на скрипец – 6х10-12
  2. Разгъване с дълбел над глава – 6х10-12
  3. Кофички – 6х10-12

ВТОРНИК и ПЕТЪК

Крака:

  1. Лег-преси – 6х10-12
  2. Разгъване от сед – 6х10-12
  3. Сгъване от лег – 6х10-12
  4. Изправяне за прасци от стоеж – 8х12-20

Рамена:

  1. Преси с щанга зад врат – 6х10-12
  2. Разтваряне в страни – 6х10-12
  3. Редуващи се преси с дъмбели – 6х10-12

Корем:

  1. Коремни преси – до отказ
  2. Усуквания – до отказ
  3. Повдигане краката – до отказ
  • Колбърт прави 5 кръга

 

Въпреки, че за съвременните представи това е „първобитен“ сплит Лерой Колбър изгражда и поддържа забележителна фигура години наред. Вярвам, че с малки модификации, редуциране на сериите и упражненията за ръце, тази програма в съчетание с добро хранене би била подходяща за постигане на добри резултати.

Лерой Колбърт

Лерой Колбърт

 

 

Само за Сериозно Трениращи!!!

Информация за Александър Георгиев

Здравейте, казвам се Александър Георгиев и съм част от "желязната игра" вече над 20 години. През всичкото това време, аз придобивах опит и знания, които ми позволиха да основа издателство "Сила и Здраве". Така за първи път у нас се появиха едни от най-ценните бодибилдинг книги, които помогнаха на стотици хора в битката им с железата и трупането на мускули. Като естествено продължение създадох и сайта "Тренирай.БГ",който вече няколко години е любимо място за много трениращи. Вярвам, че всеки един човек може да изгради тялото, което заслужава и тук ще намерите необходимите знания за тази цел!

3 коментара

  1. Признавам, че неговта програма за цялото тяло ми допада със 6 те серий, но за 2 пъти седмично. Бих минал и на този сплит, но бих намалил серийте и бих правил всяка мускулна група веднъж седмично

  2. Никога не е тренирал така ,Лирой преди да почине имаше известен канал в Youtube ,където не веднъж е споменавал ,че винаги е тренирал тренировки за цяло тяло през ден и как сплит тренировките започват да се използват ,когато и стероидите навлизат в играта . за справка следния линк : https://www.youtube.com/watch?v=pW1cwOsHpjY

    • Александър Георгиев

      Аз пък имам друга информация 🙂 Факт е обаче, че промотира три тренировки за цялото тяло в седмицата и е факт, че неговите са предимно такива, но не само, имаме една примерна такава в сайта. Това не значи, че през целия си живот е тренирал по един и същ начин.

      Иначе сплитовете са в играта още от началото на 50-те, но не са били чак толкова популярни. Обикновенно са тренирали горната част в една тренировка а на следващия или по-следващия ден долната. Проблема тогава е бил, че не са им вярвали 🙂

      Пичовете са правили мускули традиционно по схемата: понеделник-сряда-петък цялото тяло и не е имало причина да променят това. През 60-те, когато по-очевидно навлизат стероидите, тогава почват и по-сериозните сплитове с 6 тренировки в седмицата и идва времето на Арнолд 🙂

Напиши коментар

Вашият e-mail няма да бъде показан.Маркираните полета са задължителни *

*