тренирай

Как тренира ЛЕРОЙ КОЛБЪРТ

3 Коментара
Сподели с приятели
Публикувано на 04 авг. 16 от Александър Георгиев

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Продължаваме с поредицата "как тренира" с поредната легенда на бодибилдинга Лерой Колбър. Навярно вече знаете от тази статия, че Колбърт е първия човек преминал 50 см обиколка на ръката.

Също така представихме и една от неговите тренировъчни програми ТУК!

В тази статия, че видите една друга негова програма изпълнявана в дву дневен сплит и общо четири тренировки седмично. Нека да видим за какво става въпрос:

ПОНЕДЕЛНИК и ЧЕТВЪРТЪК

Гърди:

  1. Повдигане от лег - 8х10-12
  2. Флайс - 8х10-12
  3. Пуловър - 6х10-12

Гръб:

  1. Набиране с широк хват - 8х макс
  2. Гребане с дъмбел - 8х10-12

Бицепс:

  1. Сгъване с дъмбели - 6х10-12
  2. Концентрирано сгъване с дъмбел - 6х10-12
  3. Сгъване с щанга с гръб опрян на стената - 6х10-12

Трицепс:

  1. Разгъване на скрипец - 6х10-12
  2. Разгъване с дълбел над глава - 6х10-12
  3. Кофички - 6х10-12

ВТОРНИК и ПЕТЪК

Крака:

  1. Лег-преси - 6х10-12
  2. Разгъване от сед - 6х10-12
  3. Сгъване от лег - 6х10-12
  4. Изправяне за прасци от стоеж - 8х12-20

Рамена:

  1. Преси с щанга зад врат - 6х10-12
  2. Разтваряне в страни - 6х10-12
  3. Редуващи се преси с дъмбели - 6х10-12

Корем:

  1. Коремни преси - до отказ
  2. Усуквания - до отказ
  3. Повдигане краката - до отказ
  • Колбърт прави 5 кръга

Въпреки, че за съвременните представи това е "първобитен" сплит Лерой Колбър изгражда и поддържа забележителна фигура години наред. Вярвам, че с малки модификации, редуциране на сериите и упражненията за ръце, тази програма в съчетание с добро хранене би била подходяща за постигане на добри резултати.

Сподели с приятели
Джон Робърт Пийпълс

Подобни статии

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Началото на съвременният културизъм като спорт поставя Юджин Сендоу, който остава в историята като "бащата на бодибилдинга". Неговите демонстрации на мускули и... Прочети повече
Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Вероятно малцина са чували за Джон Робърт Пийпълс, но това, което той прави през 1949 година отеква в целият "железен свят".... Прочети повече
Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Ако има еталон за красиво мъжко тяло, то несъмнено първото име, което изплува в съзнанието ни е това на Стив Рийвс... Прочети повече

3 коментара

  1. Признавам, че неговта програма за цялото тяло ми допада със 6 те серий, но за 2 пъти седмично. Бих минал и на този сплит, но бих намалил серийте и бих правил всяка мускулна група веднъж седмично

  2. Никога не е тренирал така ,Лирой преди да почине имаше известен канал в Youtube ,където не веднъж е споменавал ,че винаги е тренирал тренировки за цяло тяло през ден и как сплит тренировките започват да се използват ,когато и стероидите навлизат в играта . за справка следния линк : https://www.youtube.com/watch?v=pW1cwOsHpjY

    1. Аз пък имам друга информация 🙂 Факт е обаче, че промотира три тренировки за цялото тяло в седмицата и е факт, че неговите са предимно такива, но не само, имаме една примерна такава в сайта. Това не значи, че през целия си живот е тренирал по един и същ начин.

      Иначе сплитовете са в играта още от началото на 50-те, но не са били чак толкова популярни. Обикновенно са тренирали горната част в една тренировка а на следващия или по-следващия ден долната. Проблема тогава е бил, че не са им вярвали 🙂

      Пичовете са правили мускули традиционно по схемата: понеделник-сряда-петък цялото тяло и не е имало причина да променят това. През 60-те, когато по-очевидно навлизат стероидите, тогава почват и по-сериозните сплитове с 6 тренировки в седмицата и идва времето на Арнолд 🙂

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван.