Тренирай! Изгради тялото което заслужаваш. Бъди силен всеки ден.

За да имате успех в залата не правете тези ТРИ ГРЕШКИ

4 Коментара
Сподели с приятели
Публикувано на 16 авг. 16 от Александър Георгиев

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! В борбата за изграждане на по-здраво, мускулесто и красиво тяло, всеки от нас се сблъсква с редица трудности и предизвикателства.

В трудноста няма нищо лошо, както се казва ако беше лесно всеки щеше да е там където иска. В тази статия искам да ви обърна внимание на три грешки, които се допускат 99% от трениращите.

1.Бързи резултати - Най-често допусканата грешка е прекалено големите очаквания. Всеки бърза и иска всичко на момента. Искаме големи мускули за 3 месеца и да стопим шкембето за 2 седмици!

Нека нещо стане ясно веднъж за винаги. Няма как да се трансформирате за месец или два. Няма как да стопите мазнините, които отглеждате и трупате с години за няколко седмици. Няма как да направите ръка 45 см за 3 месеца. Всичко това отнема време, много време, много труд, дисциплина и постоянство.

Когато проумеете това и се разделите с илюзиите, то вече ще гледате по-трезво на нещата и пъзела ще започне да се подрежда. Мъжете и жените от списанията нямат никакво значение за нас в момента. Определено те не са направили телата си за два месеца или три, независимо какво казват или рекламират.

Отделете време, много време. Мислете дългосрочно. Планирайте дългосрочно. Превърнете тренировките и здравословното хранене в начин на живот. По този начин, ще изградите едно здраво, силно и стройно тяло, което ще ви служи вярно цял живот!

2. Копиране - Ужасна грешка! Виждаме едно списание или сайт, там намираме 4-5 дневен сплит с гръмкото заглавие "за животинска мускулна маса" или нещо подобно. Почесваме се зад врата и си казваме, ок щом този "дзвер" е станал такъв, и аз ще пробвам. Тотална глупост!

Ние обикновените трениращи нямаме нищо общо с тези от списанията. Нямаме техните гени, тяхното хранене, тяхната устойчивост и издръжливост на химията, която приемат, дори нямаме техния тренировъчен стаж.Тогава за какво говорим !? Реално в списанието ние виждаме върха на айсберга и нямаме никаква представа какво се крие под водата.

Не копирайте сляпо. Мислете! Адаптирайте и приспособявайте! Градете си вашата къщичка, а не някоя чужда!

3. Големи тежести - Една от най-опасните грешки, причинила много травми и страдания. Както казва Стюарт МакРобърт, кралския път към изграждането на мускули е чистата форма на изпълнение. Де да бях го чел на времето, сега нямаше да съм като ветеран от войната 🙂

Тренирайте мускула, а не тежеста!

Клатенето, люлеенето и друсането на тежести не е правене на мускули. Местенето на щанги от точка А до точка Б, нищо не значи. Може да регистрирате лични рекорди, да впечатлите някоя мацка, но реално освен да си начешете егото нищо друго не носи това.

Важно е да вдигате тежеста с мускулите, товара да пада в тренирания мускул, а не около него или някъде другаде. Мускула няма очи и не може да смята, той усеща. Ако тренирате гърди правете така, че да вдигате с гърдите. Ако тренирате гръб, то дърпайте с гърба сващате мисълта нали. Мислете за повторенията като изстрели, а тренирания мускул приемете за мишена. Сега изстреляйте всичко право в десетката 🙂

Сподели с приятели

Подобни статии

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Нека днес видим любимите упражнения на Арнолд Шварценегер, който според него трябва да са в основата на всяка една програма, що... Прочети повече
Здравейте приятели на Тренирай.БГ! През 70-те години на миналия век се заражда Златната Ера на бодибилдинга. Това е времето на Арнолд, Франко Колумбо, Лу Фериньо,... Прочети повече
Грешка №1: Фокусиране върху тежестта От много години постоянно повтаряне, че за да стане един мускул по-голям, то той трябва да стане по-силен! Но....приемането буквално... Прочети повече

4 коментара

  1. Здравейте ! Имам въпрос . Увеличавам силата си и всеки месец качвам приблизително 4-5 кг в тежестите, но размерите и килограмите не мърдат . Може ли да се смята , че тренировките ми са добре , но храната не е достатъчна ? 🙂

    1. Щом вдигаш тежестите, тренировката е ОК. Погледни по-сериозно на хранителния режим, като за начало добави 400-500 качествени калории

  2. Гледах видео блог на наш натурален билдър, който описва видимите белези по които да различим тялото на натурално трениращия и този на медикаменти. Формата на трапеца е един от тях, а снимки на назобани в подобни статии някак потъпква идеята на сайта. Това е нещо като Ути Бъчваров да представя рецепта с продукти за 100 лв. Надявам се да съм останал разбран.

    По-здрави!

    1. Всъщност статията е за пича с очилата 🙂 иначе този на втори план е ясен отвсякъде 🙂

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Препоръчано от Тренирай.БГ
С добавени 15 тренировъчни програми

Може да нямаш отлична генетика, може да нямаш идеални условия, пари или каквото се сетиш....Но имаш мускули, а те могат да бъдат развити!

Научи повече
Супер Тренировъчен Наръчник

Книга с инструкции за всяко упражнение във фитнес залата. Научи как най-ефективно да натовариш мускулите си!

Научи повече
Тренировъчни Програми от Старата Школа

ЧЕТИРИ тренировъчни курса, програми за над ШЕСТ месеца, които са подредени така,че да ви помогнат да изградите здраво,силно и мускулесто тяло!

Научи повече
Най-Старият метод за качване на мускулна маса

Българското издание на ”SUPER SQUATS ” най-купуваната книга на сп.IRON MAN до днес!

Научи повече
Тренировки от Боб Хофман!

Вижте историята на един от пионерите в бодибилдинга, съчетана с два тренировъчни курса от Старата Школа!

Научи повече
Бодибилдинг без стероиди

BRAWN е знание, което не може да се получи от съвременната бодибилдинг литература. BRAWN е основата, на която всеки, който иска да изгради мускули без стероиди трябва да стъпи.

Научи повече
Енциклопедия на съвременния Бодибилдинг

Българското издание на най-популярната книга в света на културизма! Луксозно издание, твърди корици, уникални снимки и цели 792 страници!

Научи повече
Релефна коремна преса за 3 месеца

Без разводнена теория! Само практически съвети!Примерни хранителни режими за мъже и жени! Примерни тренировки!

Научи повече
Виж още
Айвън Дънбар