тренирай

Как тренира ЗАБО КОШЕВСКИ - най-добрия корем на "Мускулния бряг"

Няма коментари
Сподели с приятели
Публикувано на 31 юли 16 от Александър Георгиев

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Днес ще видим как тренира или по-скоро е тренирал един от легендарните билдери на 50-те и 60-те години на миналия век. Забо Кошевски е легендарен със своята коремна преса, една от най-добрите въобще, но той има и едно много добре развито тяло, което винаги заема призовите места.

Повече за Кошевски може да научите ТУК!

Тренировка:

ПОНЕДЕЛНИК - СРЯДА - ПЕТЪК

Крака и Гръб:

1.Клек 8х10 в суперсерия с:

2.Сгъване от лег 8х10

3.Хекен клек с щанга 2х10 в суперсерия с:

4.Сгъване от лег 2х10

5.Мъртва тяга с прави карака 4х10

6. "Обръщане" на щанга пред гърди 4х10

Гърди:

1.Преси с дъмбели от обратен наклон - 10 повторения

2.Кросовър - 10 повторения

3.Кофички - 10 повторения

4.Лицеви опори - 25 повторения

  • Всичките упражнения за гърди се правят едно след друго без почивка в един кръг. Забо Кошевски прави общо 7 кръга в една тренировка.

Гръб горна част:

1.Набиране 7х10

2.Гребане на долен скрипец 7х10

3.Горен скрипец зад врат 7х10

4.Гребане с една ръка 7х10

ВТОРНИК И ЧЕТВЪРТЪК

Рамена:

1.Преси с дълбели 7х10 в суперсерия с:

2.Разтваряне с дъмбели в страни 7х10

3.Преси с щанга зад врат 7х10

4.Вертолет 7х10

Ръце:

1.Сгъване с дъмбели от наклон 20х10 в суперсерия с:

2. Разгъване на скрипец 20х10

Кошевски е тренирал 5 дни в седмицата, като първата тренировка е повтарял 3 пъти, а втората 2 пъти. Общото времетраене на всяка тренировка е била 3,5 часа за понеделник, сряда и петък, а вторник и четвъртък по 2 часа. Освен всичко това след всяка тренировка Забо е тренирал корема по следния начин:

1.Коремни преси - 500 повторения

2.Повдигане на краката - 500 повторения

В събота Кошевски е отделял време за странични спортове, като плуване и различни демострации на "Мускулния бряг", а неделята пълен релакс 🙂

Сподели с приятели
Джон Робърт Пийпълс

Подобни статии

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Нека днес да видим една програма на седем кратния Мистър Олимпия Арнолд Шварценегер! Тази тренировка Арнолд прави в периода, когато се... Прочети повече
Майк Менцер е сред най-великите културисти  в историята. Той е толкова различен, че създава собствена бодибилдинг теория в противовес на общо приетите порядки и разбирания.... Прочети повече
Франк Зейн е човека, който продължава линията наложена от Стив Рийвс, линия на естетика и симетрия. Зейн налага своята фигура постепенно и с голямо търпение... Прочети повече
Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван.