вторник , 19 ноември 2019
Начало » Тренирай с мен » Тренирай с мен – от Тодор Кръстанов
Тренирай с мен – от Тодор Кръстанов

Тренирай с мен – от Тодор Кръстанов

Здравейте приятели на Тренирай.БГ!

Аз съм Тодор Кръстанов на 19г. Занимавам се с фитнес от около 3 години. Като резултати те ми са от 47кг до 86кг (86 основен период) и 79,80кг във форма. Ще ви представя една тренировка за покачване на мускулна маса.

Понеделник: Гърди, корем 

  • Повдигане на щанга от наклонена пейка за горна част– 3х8-12
  • Флайс от наклонена пейка – 3х12
  • Повдигане на дъмбели от лег – 3х8-12
  • Супер-серия – кросовър + кофички – 3х10 (може и пек дек)

( Повдигане на краката от вис или часовник, коремни преси с тежест под наклон, навеждане в страни с тежест ) на супер серия 3х20

Вторник: Гръб

  • Придърпване на скрипец отпред – 4х12
  • Мечка – 4х12
  • Гребане с щанга – 3х8
  • Гребане с дъмбел – 3х8-12
  • Долен скрипец – 3х12
  • Повдигане на дъмбели за трапец – 4х6,8

Четвъртък: Рамо, корем

  • Раменни преси с щанга зад врат – 3х8-10
  • Раменни преси с дъмбели отпред – 3х8-12
  • Разтваряне с дъмбели прав встрани – 3х12
  • Разтваряне с дъмбел с една ръка  – 3х12
  • Разтваряне на дъмбели за задно рамо седнал – 4х15

( Повдигане на краката от вис или часовник, коремни преси с тежест под наклон, навеждане в страни с тежест ) на супер серия 3х20

Петък: Крака 

  • Kлек  – 5 х 10,12 
  • Лег преса или хакен клек  – 5х 10-12 
  • Мъртва тяга с прави крака  – 5х 6-8
  • Разгъване за задно бедро – 4х 10,12
  • Повдигане за прасец – 5х 8-12 

Събота: Ръце

  • Сгъване за бицепс с прав лост – 3х10-12
  • Скотово сгъване с дъмбел – 4х10
  • Концентрирано сгъване за бицепс – 4х15
  • Повдигане от лег с тесен хват – 3х8-10
  • Разгъване на скрипец за трицепс – 4х12
  • Френско или разгъване на дъмбел с една ръка зад врата – 3х12
  • Кик Бек – 3х15
Тодор Кръстанов

Тодор Кръстанов

Информация за Александър Георгиев

Здравейте, казвам се Александър Георгиев и съм част от "желязната игра" вече над 20 години. През всичкото това време, аз придобивах опит и знания, които ми позволиха да основа издателство "Сила и Здраве". Така за първи път у нас се появиха едни от най-ценните бодибилдинг книги, които помогнаха на хиляди в битката им с железата и трупането на мускули. Като естествено продължение създадох и сайта "Тренирай.БГ",който вече години наред е любимо място за много трениращи. Вярвам, че всеки един човек може да изгради тялото, което заслужава! Да изгради най-добрата своя версия! И, тук ще намерите всичко необходимо, което трябва да знаете!

10 коментара

  1. Благодаря Ви !!! Но винаги трябва още и още.

  2. Стероиди не съм взимал и нямам намерение да използвам.Програмата работи добре при мен при всеки е различно. Разбира се, трябва и добро хранене нещата са заедно ръка за ръка.

  3. Съжалявам, но на мен тази програма ми прилича повече за тонус, а и сигурно е за доста напреднали. Би било хубаво и някакъвХРАНИТЕЛЕН РЕЖИМ да се даде. Дали не играе малко стероиди тук или някаква лека химия, смисъл не искам да обидя момчето. Поздравления за формата.

    А ето защо се съмнявам. Първо до колкото знам повторенията варират за покачвне на мускулна маса т.е около 6 – ци и 8 -ци както и до 12 повт. Другото което е за прогресивно натоварване за мускулна маса в общи линии това е малка част която си мисля. Иначе да програмта ми харесва и ми се иска да мина на такъв тип програма, но знам, че няма да ми се получи. Всъщност бих се радвал да изброи и другите програми по които е тренирал преди да стигне до тази + хранителен режим 🙂

    • СТРОНГ

      Програмата му не е лоша, даже бих казал, че е прекалено добра.
      По нищо не личи да взима стероиди, той е на 19 и е 80 кг в основен период.Ако взимаше някакви стероиди то определно щеше да избухне повече и да поне с 10 кг повечко.
      Иначе си прав за прогресивното натоварване…повечето му упражнения са с висок брой повторения, което не е окей, ако иска да качва мускули.Може би някакво станозололче да е заиграло основна роля, но такова тяло не се постига само със стероиди, а и с отдаденост.

      • Не казвам, че програмта е лоша, но по и отива за лятото като подържаща мускулна маса и към тонузиране на цялостната мускултура :). Пример ще ти дам kinobody той е опитва да прави бизнес със съкратените тренировки и прогресивно натоварване и съм съгласен с него, но като ютубер сигурно е взел някои препарат.

      • Светльо

        И със стероиди. Никой не иска да обиди момчето, но формата му е стероидна.
        Ако е започнал от по-ранни години да взема,в по-малки килограми, би стигнал 80 като предел.

  4. Костадим

    Сериозна програма бих казал . Изглежда добре . Браво на момчето.

    • Костадим

      Обаче ми идват доста упражнения за трицепс. Лично аз правя 2 , френско и разгъване на скрипец с въже. Но за всеки е различно , а и мойте резултати са далече от на момчето. Отново адмирации

  5. Цветан

    Браво, Тодор!

    Супер гръб!

Напиши коментар

Вашият e-mail няма да бъде показан.Маркираните полета са задължителни *

*