Тренирай! Изгради тялото което заслужаваш. Бъди силен всеки ден.

Как тренира ЗАБО КОШЕВСКИ - най-добрия корем на "Мускулния бряг"

Няма коментари
Сподели с приятели
Публикувано на 31 юли 16 от Александър Георгиев

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Днес ще видим как тренира или по-скоро е тренирал един от легендарните билдери на 50-те и 60-те години на миналия век. Забо Кошевски е легендарен със своята коремна преса, една от най-добрите въобще, но той има и едно много добре развито тяло, което винаги заема призовите места.

Повече за Кошевски може да научите ТУК!

Тренировка:

ПОНЕДЕЛНИК - СРЯДА - ПЕТЪК

Крака и Гръб:

1.Клек 8х10 в суперсерия с:

2.Сгъване от лег 8х10

3.Хекен клек с щанга 2х10 в суперсерия с:

4.Сгъване от лег 2х10

5.Мъртва тяга с прави карака 4х10

6. "Обръщане" на щанга пред гърди 4х10

Гърди:

1.Преси с дъмбели от обратен наклон - 10 повторения

2.Кросовър - 10 повторения

3.Кофички - 10 повторения

4.Лицеви опори - 25 повторения

  • Всичките упражнения за гърди се правят едно след друго без почивка в един кръг. Забо Кошевски прави общо 7 кръга в една тренировка.

Гръб горна част:

1.Набиране 7х10

2.Гребане на долен скрипец 7х10

3.Горен скрипец зад врат 7х10

4.Гребане с една ръка 7х10

ВТОРНИК И ЧЕТВЪРТЪК

Рамена:

1.Преси с дълбели 7х10 в суперсерия с:

2.Разтваряне с дъмбели в страни 7х10

3.Преси с щанга зад врат 7х10

4.Вертолет 7х10

Ръце:

1.Сгъване с дъмбели от наклон 20х10 в суперсерия с:

2. Разгъване на скрипец 20х10

Кошевски е тренирал 5 дни в седмицата, като първата тренировка е повтарял 3 пъти, а втората 2 пъти. Общото времетраене на всяка тренировка е била 3,5 часа за понеделник, сряда и петък, а вторник и четвъртък по 2 часа. Освен всичко това след всяка тренировка Забо е тренирал корема по следния начин:

1.Коремни преси - 500 повторения

2.Повдигане на краката - 500 повторения

В събота Кошевски е отделял време за странични спортове, като плуване и различни демострации на "Мускулния бряг", а неделята пълен релакс 🙂

Забо Кошевски
Забо Кошевски
Сподели с приятели

Подобни статии

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Когато говорим за Златната ера, няма как да не споменем Франко Колумбо. Най-добрият приятел на Арнолд Шварценегер, отличен културист и може... Прочети повече
Бил Пърл е един от най-великите културисти в историята на бодибилдинга, в последствие уважаван треньор, автор на книги и ментор на много билдери като Крис... Прочети повече
Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Всеки един трениращ отдал се на желязната игра в началото е имал свой кумир, който да следва. Такъв за много билдери... Прочети повече
Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Препоръчано от Тренирай.БГ
С добавени 15 тренировъчни програми

Може да нямаш отлична генетика, може да нямаш идеални условия, пари или каквото се сетиш....Но имаш мускули, а те могат да бъдат развити!

Научи повече
Супер Тренировъчен Наръчник

Книга с инструкции за всяко упражнение във фитнес залата. Научи как най-ефективно да натовариш мускулите си!

Научи повече
Тренировъчни Програми от Старата Школа

ЧЕТИРИ тренировъчни курса, програми за над ШЕСТ месеца, които са подредени така,че да ви помогнат да изградите здраво,силно и мускулесто тяло!

Научи повече
Най-Старият метод за качване на мускулна маса

Българското издание на ”SUPER SQUATS ” най-купуваната книга на сп.IRON MAN до днес!

Научи повече
Тренировки от Боб Хофман!

Вижте историята на един от пионерите в бодибилдинга, съчетана с два тренировъчни курса от Старата Школа!

Научи повече
Бодибилдинг без стероиди

BRAWN е знание, което не може да се получи от съвременната бодибилдинг литература. BRAWN е основата, на която всеки, който иска да изгради мускули без стероиди трябва да стъпи.

Научи повече
Енциклопедия на съвременния Бодибилдинг

Българското издание на най-популярната книга в света на културизма! Луксозно издание, твърди корици, уникални снимки и цели 792 страници!

Научи повече
Релефна коремна преса за 3 месеца

Без разводнена теория! Само практически съвети!Примерни хранителни режими за мъже и жени! Примерни тренировки!

Научи повече
Виж още
Айвън Дънбар