Тренирай! Изгради тялото което заслужаваш. Бъди силен всеки ден.

Защо само с коремни преси няма да стане

Няма коментари
Сподели с приятели
Публикувано на 23 юли 16 от Александър Георгиев

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Коя е  най-важната мускулна група? Гърди, гръб, бицепс или...? Да всичко това е важно, но има една мускулна група върху, която се крепи целия баланс на добре развитата физика.

И, това е КОРЕМНАТА ПРЕСА!

Точно така, може да имате много добре развити гръдни мускули, ръце, рамене и каквото искате там. Обаче те не са ли свързани с едни хубави "плочки" по средата, то всичко е половинчато...недовършено!

Освен от естетическа гледна точка, то добре развитата коремна преса има огромно значение и за здравословното състояние на човека. Стегнатата коремна стена спомага за добрата стойка, подпомага мускулите на кръста и не на последно място създава много добра защита за вътрешните ни органи.

Как се прави коремна преса?

Най-логично е да се предприемат здрави тренировки за корем, преси, усуквания, повдигане на крака и прочие. Правят се коремни преси сутрин, обед и вечер, но... това не е достатъчно! С тренировката вие стимулирате мускула, тренирате го, оформяте го, но няма да видите никакви плочки докато не махнете мазнината от горе.

Смята се за нормално мъжкото тяло да има 15 до 20% подкожна мазнина, а при жените процента е малко по-голям 20-25%. До тук добре, но това е процент, който "замазва" и скрива плочките. Тогава?

Решението е да намалим мазнините!

Как става това? С калориен дефицит, контрол на въглехидратите и допълнителна аеробна активност. Всичко изборено до тук няма нищо общо с упражняването на корема. Дори напротив. Ако тренирате базово и тежко, правите големите упражнения като клек, тяга, преси прав, изхвърляне и прочие, то вярвайте ми коремната преса доста отнася като натоварване.

Извода:

Всеки има коремна преса, но не всеки може да си я види. За да се "покажат плочките" трябва да намалим мазнините по нас. Това става с диета и работата е предимно в кухнята, от колкото в залата. Стигнем ли до 10-12% подкожни мазнини, то няма начин да не излезне и пресата, а това може да стане дори без едно упражнение конкретно за корем!

Сподели с приятели

Подобни статии

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Нека днес видим любимите упражнения на Арнолд Шварценегер, който според него трябва да са в основата на всяка една програма, що... Прочети повече
Здравейте приятели на Тренирай.БГ! През 70-те години на миналия век се заражда Златната Ера на бодибилдинга. Това е времето на Арнолд, Франко Колумбо, Лу Фериньо,... Прочети повече
Грешка №1: Фокусиране върху тежестта От много години постоянно повтаряне, че за да стане един мускул по-голям, то той трябва да стане по-силен! Но....приемането буквално... Прочети повече
Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Препоръчано от Тренирай.БГ
С добавени 15 тренировъчни програми

Може да нямаш отлична генетика, може да нямаш идеални условия, пари или каквото се сетиш....Но имаш мускули, а те могат да бъдат развити!

Научи повече
Супер Тренировъчен Наръчник

Книга с инструкции за всяко упражнение във фитнес залата. Научи как най-ефективно да натовариш мускулите си!

Научи повече
Тренировъчни Програми от Старата Школа

ЧЕТИРИ тренировъчни курса, програми за над ШЕСТ месеца, които са подредени така,че да ви помогнат да изградите здраво,силно и мускулесто тяло!

Научи повече
Най-Старият метод за качване на мускулна маса

Българското издание на ”SUPER SQUATS ” най-купуваната книга на сп.IRON MAN до днес!

Научи повече
Тренировки от Боб Хофман!

Вижте историята на един от пионерите в бодибилдинга, съчетана с два тренировъчни курса от Старата Школа!

Научи повече
Бодибилдинг без стероиди

BRAWN е знание, което не може да се получи от съвременната бодибилдинг литература. BRAWN е основата, на която всеки, който иска да изгради мускули без стероиди трябва да стъпи.

Научи повече
Енциклопедия на съвременния Бодибилдинг

Българското издание на най-популярната книга в света на културизма! Луксозно издание, твърди корици, уникални снимки и цели 792 страници!

Научи повече
Релефна коремна преса за 3 месеца

Без разводнена теория! Само практически съвети!Примерни хранителни режими за мъже и жени! Примерни тренировки!

Научи повече
Виж още