тренирай

Защо само с коремни преси няма да стане

Няма коментари
Сподели с приятели
Публикувано на 23 юли 16 от Александър Георгиев

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Коя е  най-важната мускулна група? Гърди, гръб, бицепс или...? Да всичко това е важно, но има една мускулна група върху, която се крепи целия баланс на добре развитата физика.

И, това е КОРЕМНАТА ПРЕСА!

Точно така, може да имате много добре развити гръдни мускули, ръце, рамене и каквото искате там. Обаче те не са ли свързани с едни хубави "плочки" по средата, то всичко е половинчато...недовършено!

коремни преси

Освен от естетическа гледна точка, то добре развитата коремна преса има огромно значение и за здравословното състояние на човека. Стегнатата коремна стена спомага за добрата стойка, подпомага мускулите на кръста и не на последно място създава много добра защита за вътрешните ни органи.

Как се прави коремна преса?

Най-логично е да се предприемат здрави тренировки за корем, преси, усуквания, повдигане на крака и прочие. Правят се коремни преси сутрин, обед и вечер, но... това не е достатъчно! С тренировката вие стимулирате мускула, тренирате го, оформяте го, но няма да видите никакви плочки докато не махнете мазнината от горе.

Смята се за нормално мъжкото тяло да има 15 до 20% подкожна мазнина, а при жените процента е малко по-голям 20-25%. До тук добре, но това е процент, който "замазва" и скрива плочките. Тогава?

Решението е да намалим мазнините!

Как става това? С калориен дефицит, контрол на въглехидратите и допълнителна аеробна активност. Всичко изборено до тук няма нищо общо с упражняването на корема. Дори напротив. Ако тренирате базово и тежко, правите големите упражнения като клек, тяга, преси прав, изхвърляне и прочие, то вярвайте ми коремната преса доста отнася като натоварване.

коремни преси

Извода:

Всеки има коремна преса, но не всеки може да си я види. За да се "покажат плочките" трябва да намалим мазнините по нас. Това става с диета и работата е предимно в кухнята, от колкото в залата. Стигнем ли до 10-12% подкожни мазнини, то няма начин да не излезне и пресата, а това може да стане дори без едно упражнение конкретно за корем!

Сподели с приятели
Джон Робърт Пийпълс

Подобни статии

Имате ли тренировъчен дневник? Записахте ли си какво правихте в залата днес? А с какво се хранихте? Въпроси, на които знам отговора! От разговора ми... Прочети повече
Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Често има питания относно размерите, към които да се стреми един трениращ. Всеки, които се захване с промяна на тялото си... Прочети повече
Здравейте приятели на Тренирай.БГ! В предишната статия видяхме пет основателни причини да тренираме цялото тяло в една тренировка, а сега ще разберем как да го... Прочети повече
Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван.