тренирай

Ударен метод от СТАРАТА ШКОЛА

2 Коментара
Сподели с приятели
Публикувано на 26 юни 16 от Александър Георгиев

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Нека днес да видим един ударен метод изпълняван често от Чък Сайпс - Мистър Вселена 1960 година.Както не веднъж е ставало дума, тренировките от старата школа са нещо което не бива да пренебрегваме с лека ръка. Нищо, че сме 21-ви век, нищо ще науката е напреднала и нищо, че другите "вече не тренират така".

"Старите" методи работят и това е доказано във времето. Ефективните тренирировки никак не са сложни. Не трябват много упражнения.Не трябват много дни - трябва само да погледнем назад в миналото и да вкараме малко мисъл. Не искам да убеждавам никой, но определено вярвам в това, което казвам.

Акцента днес е върху една методика, от която "боли много", но който издържи ще даде на мускулите си нов и непознат стимул за разстеж. Нека да опитаме техниката "1-10-1" В какво се състои?Този метод е замислен да се прилага в упражненията - набиране или кофички. Ето и схемата:

Правим едно повторение, след което почиваме 10 секунди. Правим две повторения, почиваме нови 10 секунди, правим три повторения, отново почиваме 10 секунди. Правим четири повторения, почивка от 10 секунди и така докато стигнем до 10 повторения. След като направим десетката и починем нови 10 секунди е време да "слизаме надолу". Минаваме на 9 повторения, 10 секунди почивка, после 8 повторения, 10 секунди почивка ....и т.н. докато отново стигнем до едно повторение. Всичкото това нещо се води една гигантска серия с малки почивки далеч преди метода "почивка-пауза" да се появи на бял свят 🙂

Този подход е много уморителен и е за добре тренирани мъже. Не случайно и избраните упражнения са такива със собственото ни тегло, като кофички и набирания, тъй като риска да те затисне някоя щанга, когато умората ни настигне е сведен до минимум - просто пускаме лоста или упоредката.Който реши да опита ще се убеди, че това не е шега работа и "старите билдери" са тренирали доста здраво, макар и само три пъти в седмицата 🙂

Наистина болката и умората е невероятна. Напълно е възможно с напредване на "серията" тези 10 секунди да не са достатъчни и да имате нужда от повече, дайте си ги. Дайте си допълнителни 5 дори 10 секунди, но следващия път се опитайте да бъдат по-малко.

Успех!

Сподели с приятели

Подобни статии

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Ако има еталон за красиво мъжко тяло, то несъмнено първото име, което изплува в съзнанието ни е това на Стив Рийвс... Прочети повече
Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Ако все още, нямате резултатите, които искате, най-вероятно някъде нещо бъркате. Без значение дали сте новаци в залата или пък тренирате... Прочети повече
Др. Кен Лейстнър: - Когато говоря на някого за серия състояща се от 50 повторения, то човека си мисли едно от двете:  "Това копеле съвсем... Прочети повече

2 коментара

  1. Нека някой,който е изпълнил задачата и е направил 110 набирания или 110 кофички с по 10 секунди пауза да сподели как е...лично мое мнение е че това са глупусти

    1. Здрасти Десислав, не бързай да отричаш защото както казва Арнолд :"Всичко изглежда невъзможно докато някой не го направи!" Все пак Чък Сайпс е един от най-добрите и най-силните културисти за своето време.

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван.

 

Препоръчано от Тренирай.БГ
Разкарай мазнините Влез в най-добрата си форма!

Тук ще намерите всичко необходимо, което ви трябва, за да изградите мечтаното тяло. Да разкарате мазнините и да направите своята най-добра версия!

Научи повече
С добавени 15 тренировъчни програми

Може да нямаш отлична генетика, може да нямаш идеални условия, пари или каквото се сетиш....Но имаш мускули, а те могат да бъдат развити!

Научи повече
Супер Тренировъчен Наръчник

Книга с инструкции за всяко упражнение във фитнес залата. Научи как най-ефективно да натовариш мускулите си!

Научи повече
Бодибилдинг без стероиди

BRAWN е знание, което не може да се получи от съвременната бодибилдинг литература. BRAWN е основата, на която всеки, който иска да изгради мускули без стероиди трябва да стъпи.

Научи повече
Виж още