петък , 19 април 2019
Начало » Тренировъчни принципи » Ударен метод от СТАРАТА ШКОЛА
Ударен метод от СТАРАТА ШКОЛА

Ударен метод от СТАРАТА ШКОЛА

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Нека днес да видим един ударен метод изпълняван често от Чък Сайпс – Мистър Вселена 1960 година.Както не веднъж е ставало дума, тренировките от старата школа са нещо което не бива да пренебрегваме с лека ръка. Нищо, че сме 21-ви век, нищо ще науката е напреднала и нищо, че другите „вече не тренират така“.

„Старите“ методи работят и това е доказано във времето. Ефективните тренирировки никак не са сложни. Не трябват много упражнения.Не трябват много дни – трябва само да погледнем назад в миналото и да вкараме малко мисъл. Не искам да убеждавам никой, но определено вярвам в това, което казвам.

Акцента днес е върху една методика, от която „боли много“, но който издържи ще даде на мускулите си нов и непознат стимул за разстеж. Нека да опитаме техниката „1-10-1“ В какво се състои?Този метод е замислен да се прилага в упражненията – набиране или кофички. Ето и схемата:

Правим едно повторение, след което почиваме 10 секунди. Правим две повторения, почиваме нови 10 секунди, правим три повторения, отново почиваме 10 секунди. Правим четири повторения, почивка от 10 секунди и така докато стигнем до 10 повторения. След като направим десетката и починем нови 10 секунди е време да „слизаме надолу“. Минаваме на 9 повторения, 10 секунди почивка, после 8 повторения, 10 секунди почивка ….и т.н. докато отново стигнем до едно повторение. Всичкото това нещо се води една гигантска серия с малки почивки далеч преди метода „почивка-пауза“ да се появи на бял свят 🙂

Този подход е много уморителен и е за добре тренирани мъже. Не случайно и избраните упражнения са такива със собственото ни тегло, като кофички и набирания, тъй като риска да те затисне някоя щанга, когато умората ни настигне е сведен до минимум – просто пускаме лоста или упоредката.Който реши да опита ще се убеди, че това не е шега работа и „старите билдери“ са тренирали доста здраво, макар и само три пъти в седмицата 🙂

Наистина болката и умората е невероятна. Напълно е възможно с напредване на „серията“ тези 10 секунди да не са достатъчни и да имате нужда от повече, дайте си ги. Дайте си допълнителни 5 дори 10 секунди, но следващия път се опитайте да бъдат по-малко.

Успех!

 

 

Реални тренировки за Реални резултати

Информация за Александър Георгиев

Здравейте, казвам се Александър Георгиев и съм част от "желязната игра" вече над 20 години. През всичкото това време, аз придобивах опит и знания, които ми позволиха да основа издателство "Сила и Здраве". Така за първи път у нас се появиха едни от най-ценните бодибилдинг книги, които помогнаха на хиляди в битката им с железата и трупането на мускули. Като естествено продължение създадох и сайта "Тренирай.БГ",който вече години наред е любимо място за много трениращи. Вярвам, че всеки един човек може да изгради тялото, което заслужава! Да изгради най-добрата своя версия! И, тук ще намерите всичко необходимо, което трябва да знаете!

2 коментара

  1. Десислав

    Нека някой,който е изпълнил задачата и е направил 110 набирания или 110 кофички с по 10 секунди пауза да сподели как е…лично мое мнение е че това са глупусти

    • Александър Георгиев

      Здрасти Десислав, не бързай да отричаш защото както казва Арнолд :“Всичко изглежда невъзможно докато някой не го направи!“ Все пак Чък Сайпс е един от най-добрите и най-силните културисти за своето време.

Напиши коментар

Вашият e-mail няма да бъде показан.Маркираните полета са задължителни *

*

 

...