неделя , 20 януари 2019
Начало » Тренировъчни принципи » Ударен метод от СТАРАТА ШКОЛА
Колекция 3 в 1 за по-големи Мускули
Ударен метод от СТАРАТА ШКОЛА

Ударен метод от СТАРАТА ШКОЛА

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Нека днес да видим един ударен метод изпълняван често от Чък Сайпс – Мистър Вселена 1960 година.Както не веднъж е ставало дума, тренировките от старата школа са нещо което не бива да пренебрегваме с лека ръка. Нищо, че сме 21-ви век, нищо ще науката е напреднала и нищо, че другите „вече не тренират така“.

„Старите“ методи работят и това е доказано във времето. Ефективните тренирировки никак не са сложни. Не трябват много упражнения.Не трябват много дни – трябва само да погледнем назад в миналото и да вкараме малко мисъл. Не искам да убеждавам никой, но определено вярвам в това, което казвам.

Акцента днес е върху една методика, от която „боли много“, но който издържи ще даде на мускулите си нов и непознат стимул за разстеж. Нека да опитаме техниката „1-10-1“ В какво се състои?Този метод е замислен да се прилага в упражненията – набиране или кофички. Ето и схемата:

Правим едно повторение, след което почиваме 10 секунди. Правим две повторения, почиваме нови 10 секунди, правим три повторения, отново почиваме 10 секунди. Правим четири повторения, почивка от 10 секунди и така докато стигнем до 10 повторения. След като направим десетката и починем нови 10 секунди е време да „слизаме надолу“. Минаваме на 9 повторения, 10 секунди почивка, после 8 повторения, 10 секунди почивка ….и т.н. докато отново стигнем до едно повторение. Всичкото това нещо се води една гигантска серия с малки почивки далеч преди метода „почивка-пауза“ да се появи на бял свят 🙂

Този подход е много уморителен и е за добре тренирани мъже. Не случайно и избраните упражнения са такива със собственото ни тегло, като кофички и набирания, тъй като риска да те затисне някоя щанга, когато умората ни настигне е сведен до минимум – просто пускаме лоста или упоредката.Който реши да опита ще се убеди, че това не е шега работа и „старите билдери“ са тренирали доста здраво, макар и само три пъти в седмицата 🙂

Наистина болката и умората е невероятна. Напълно е възможно с напредване на „серията“ тези 10 секунди да не са достатъчни и да имате нужда от повече, дайте си ги. Дайте си допълнителни 5 дори 10 секунди, но следващия път се опитайте да бъдат по-малко.

Успех!

 

 

Суроватъчен 93% протеин изолат!!!

Информация за Александър Георгиев

Здравейте, казвам се Александър Георгиев и съм част от "желязната игра" вече над 20 години. През всичкото това време, аз придобивах опит и знания, които ми позволиха да основа издателство "Сила и Здраве". Така за първи път у нас се появиха едни от най-ценните бодибилдинг книги, които помогнаха на хиляди в битката им с железата и трупането на мускули. Като естествено продължение създадох и сайта "Тренирай.БГ",който вече години наред е любимо място за много трениращи. Вярвам, че всеки един човек може да изгради тялото, което заслужава! Да изгради най-добрата своя версия! И, тук ще намерите всичко необходимо, което трябва да знаете!

2 коментара

  1. Десислав

    Нека някой,който е изпълнил задачата и е направил 110 набирания или 110 кофички с по 10 секунди пауза да сподели как е…лично мое мнение е че това са глупусти

    • Александър Георгиев

      Здрасти Десислав, не бързай да отричаш защото както казва Арнолд :“Всичко изглежда невъзможно докато някой не го направи!“ Все пак Чък Сайпс е един от най-добрите и най-силните културисти за своето време.

Напиши коментар

Вашият e-mail няма да бъде показан.Маркираните полета са задължителни *

*