Тренирай! Изгради тялото което заслужаваш. Бъди силен всеки ден.

Начална тренировка от Рег Парк

Няма коментари
Сподели с приятели
Публикувано на 19 юни 16 от Александър Георгиев

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Рег Парк е легендарно име в света на културизма оставил незаличими следи в бодибилдинга и киното. Той е и първия кумир на Арнолд Шварценегер от дете. Пример за подражание на поколения трениращи по цял свят.

Винаги е интересно и много полезно да научим нещичко от такива хора. Дори днес, когато имаме всякаква информация на "един клик" разстояние. Рег Парк е шампион запазил отдавна своето място в залата на славата. Известен със суровите си и тежки тренировка, но още по-известен с плътните си и големи мускули.

Днес ще видим една "начална" тренировка препоръчана от Парк за хора, които са в началото по пътя към големите мускули.

ПРОГРАМА

  1. Раменни преси прав с щанга - 3х,10,8,6
  2. Повдигане от лег с щанга - 3х10,8,6
  3. Сгъване с щанга - 3х10,8,6
  4. Пуловър с щанга и сгънати ръце - 3х10,8,6
  5. Клек - 3х10,8,6

Доста семпла програма, но натоварва абсолютно всичко необходимо. Типична програма за сила и маса от старата школа. Не се притеснявайте, че няма ясно изразено упражнение за гръб - пуловъра изпълнен с тежка щанга ще свърши тази работа чудесно. Сериите се правят в пирамида. Първата е лека с 10 повторения, втората средно тежка с 8 повторения и третата тежка с 6 повторения. Това е схемата за всичките пет упражнения.

Препоръчва се тази програма да се изпълнява 2 или 3 пъти седмично през един-два дни. Ако решите да тренирате три пъти в седмицата то в средната тренировка пропуснете клека!

Рег Парк

Рег Парк

Сподели с приятели

Подобни статии

Tренирай три дни в седмицата. Например  понеделник - сряда - петък. Tренирай ЗДРАВО в понеделник и петък. В сряда  значително по-леко, тренирайки с 60-70% oт... Прочети повече
Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Изключително съм щастлив, че тренировките за Хардгейнъри все повече и повече се харесват. Това са тренировки за обикновен човек, който тренира... Прочети повече
Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Дойде време да попълним любимата ми рубрика с още една превъзходна програма. Тренировките за Хардгейнъри, вече си спечелиха доста фенове, но... Прочети повече
Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Препоръчано от Тренирай.БГ
С добавени 15 тренировъчни програми

Може да нямаш отлична генетика, може да нямаш идеални условия, пари или каквото се сетиш....Но имаш мускули, а те могат да бъдат развити!

Научи повече
Супер Тренировъчен Наръчник

Книга с инструкции за всяко упражнение във фитнес залата. Научи как най-ефективно да натовариш мускулите си!

Научи повече
Тренировъчни Програми от Старата Школа

ЧЕТИРИ тренировъчни курса, програми за над ШЕСТ месеца, които са подредени така,че да ви помогнат да изградите здраво,силно и мускулесто тяло!

Научи повече
Бодибилдинг без стероиди

BRAWN е знание, което не може да се получи от съвременната бодибилдинг литература. BRAWN е основата, на която всеки, който иска да изгради мускули без стероиди трябва да стъпи.

Научи повече
Най-Старият метод за качване на мускулна маса

Българското издание на ”SUPER SQUATS ” най-купуваната книга на сп.IRON MAN до днес!

Научи повече
Тренировки от Боб Хофман!

Вижте историята на един от пионерите в бодибилдинга, съчетана с два тренировъчни курса от Старата Школа!

Научи повече
Енциклопедия на съвременния Бодибилдинг

Българското издание на най-популярната книга в света на културизма! Луксозно издание, твърди корици, уникални снимки и цели 792 страници!

Научи повече
Релефна коремна преса за 3 месеца

Без разводнена теория! Само практически съвети!Примерни хранителни режими за мъже и жени! Примерни тренировки!

Научи повече
Виж още