Тренирай! Изгради тялото което заслужаваш. Бъди силен всеки ден.

Как тренира рамена Фил Хийт

Няма коментари
Сподели с приятели
Публикувано на 11 юни 16 от Александър Георгиев

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Днес ще видим тренировката за рамена на Мистър Олимпия - Фил Хийт.  Хийт се отличава с изумителна генетика и не случайно последните няколко години е на най-големия връх в професионалния бодибилдинг.

Разбира се, Тренирай.БГ е сайт за обикновени трениращи и тук програмите са насочени предимно в тази насока, но никога не е излишно да видим какво правят и "големите".  В никакъв случай не препоръчвам да се копира програмате на "звездите", не се лъжете. Това са 4-5 дневните сплитове и 5-6 упражнение в момента, когато вече тежат по 100+ кг и и имат ръце по 50+ см! Определено не са тренирали така, когато са били по 70 кг например, но това няма къде да го прочетете, просто защото тези програми не продават! Няма бизнес в тях 🙂

Филип Джерод Хийт е роден на 18 декември 1979 година в Сиатъл щата Вашингтон. Още от малък има афинитет към спорта и първата му спортна любов е ... ВИЖ ПОВЕЧЕ

Нека да видим какви ги върши Мистър Олимпия в момента:

Сплит:

Понеделник - ГЪРДИ

Вторник - ГРЪБ

Сряда - КРАКА

Четвъртък - РАМЕНА

Петък - ГРЪБ

Събота - ГЪРДИ + РЪЦЕ

Неделя - КРАКА

Не си поплюва 🙂 - 7 от 7 дни! Е, все пак Мистър Олимпия и всичкия този труд освен мускули му носи и много пари. Въпреки това ако забелязвате силните си мускулни групи като рамена и ръце Хийт тренира само веднъж седмично, а останалите два пъти. Определено нямам проблем с ръцете, като повечето трениращи 🙂

Тренировка за рамене:

  1. Раменни преси с щанга - 3х8-10
  2. Разтваряне с дъмбели - 3х8-10
  3. Повдигане на дъмбели пред тялото - 3х8-10
  4. Разтваряне от наклон - 3х8-10
  5. Преси с дъмбели - 3х10-12
  6. Вертолет - 3х12-15

Когато човек има толкова големи мускули се нуждае от повече упражнения, с които да ги натовари от всеки възможен ъгъл. Просто това е начина да върви напред. Казвам това в случай, че някой се отплесне и вземе, че "прекопира" програмата. Преди да се метнете на 5 или 6 упражнения за мускул то първо направете проверка пред огледалото, ако виждате нещо подобно като снимката по-горе ОК! Ако ли не - нека стъпим здраво на земята и не правим глупости 🙂

Сподели с приятели

Подобни статии

Здравейте, приятели на Тренирай.БГ! Днес ще видим една проста и базова тренировка за гръб, която ще даде необходимата ширина и плътност. Обикновено тренировката за гръб... Прочети повече
Насър Ел Сонбати е сред динозаврите с чудовищна мускулна маса през 90-те години на миналия век. Огромен и впечатляващ, Насър е и сред най-тежко трениращите... Прочети повече
Лий Прийст е една от суперзвездите на 90-те години на миналия век. Роден е на 6 юли 1972 година в Нюкясъл, Австралия. Още от малък... Прочети повече
Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Препоръчано от Тренирай.БГ
С добавени 15 тренировъчни програми

Може да нямаш отлична генетика, може да нямаш идеални условия, пари или каквото се сетиш....Но имаш мускули, а те могат да бъдат развити!

Научи повече
Супер Тренировъчен Наръчник

Книга с инструкции за всяко упражнение във фитнес залата. Научи как най-ефективно да натовариш мускулите си!

Научи повече
Тренировъчни Програми от Старата Школа

ЧЕТИРИ тренировъчни курса, програми за над ШЕСТ месеца, които са подредени така,че да ви помогнат да изградите здраво,силно и мускулесто тяло!

Научи повече
Най-Старият метод за качване на мускулна маса

Българското издание на ”SUPER SQUATS ” най-купуваната книга на сп.IRON MAN до днес!

Научи повече
Тренировки от Боб Хофман!

Вижте историята на един от пионерите в бодибилдинга, съчетана с два тренировъчни курса от Старата Школа!

Научи повече
Бодибилдинг без стероиди

BRAWN е знание, което не може да се получи от съвременната бодибилдинг литература. BRAWN е основата, на която всеки, който иска да изгради мускули без стероиди трябва да стъпи.

Научи повече
Енциклопедия на съвременния Бодибилдинг

Българското издание на най-популярната книга в света на културизма! Луксозно издание, твърди корици, уникални снимки и цели 792 страници!

Научи повече
Релефна коремна преса за 3 месеца

Без разводнена теория! Само практически съвети!Примерни хранителни режими за мъже и жени! Примерни тренировки!

Научи повече
Виж още