Тренирай! Изгради тялото което заслужаваш. Бъди силен всеки ден.

Девет навика на жените, които успяват да отслабнат и да задържат достигнатото тегло

Няма коментари
Сподели с приятели
Публикувано на 30 юни 16 от Александър Георгиев

Да се отслабне дори с няколко килограма и да се задържи постигнатия резултат може да се окаже трудно. Доста по-трудно, отколкото си мислим. Напрупаните мазнини в различни части на тялото не се стопяват лесно. Дори самото ни тяло обикновено не приема идеята за отслабване добре и всячески се опитва да ни попречи.

Защо някои жени успяват да отслабнат бързо и здравословно. Да задържат постигнатото тегло, а за други е толкова трудно да го направят? Заедно с добрата диета и упражненията, тези жени имат и няколко изпитани трика, които могат да са от сериозна полза. При това не само в самия процес на отслабване, но и след това, за да се предпазим от досадния йо-йо ефект и връщането на килограми. Вижте кои са те:

НЕ АНГАЖИРАЙТЕ ЦЯЛОТО СИ ВНИМАНИЕ В КАНТАРА

Важните неща при свалянето на килограми, е да се чуствате добре и да подхождате позитивно към процеса. Постоянното взиране всяка сутрин в стрелките на кантара, може буквално да ви доведат до депресия и да ви обезвери. Използвайте кантара за следене на моментните резултати. Не го възприемайте като единствено и най-добро средство за следене на прогреса ви. Защото по-често може да ви подведе, отколкото да ви помогне.

Комбинацията между взимане на мерки с шивашки метър и прогрес при силови или кардио постижения биха били по-сигурен знак дали се движете в правилната посока спрямо отчитането на свалени килограми с везна.

КОНТРОЛИРАЙТЕ ХРАНЕНЕТО СИ

Тайната на жените, които успяват да свалят излишните килограми и да задържат постигнатия резултат е, че те знаят каква е вечерята им, защото вече са я приготвили.

Не чакайте да почуствате пристъп на глад и чак тогава да започнете да мислите "какво ше ям". Просто навреме пригответе вкусна и здравословна храна. Когато дойде момента за хранене, ще сте подготвени и няма да се отдадете толкова лесно на вредните изкушения.

ХИДРАТИРАЙТЕ ТЯЛОТО СИ

Когато тялото ви е добре хидратирано, не само всичките ви органи и системи работят правилно, но и това води до отслабване и задържане на теглото. Защо?

Когато сте жадни и дехидратирани, тялото ви изпраща сигнали до мозъка, че сте гладни. Много храни съдържат вода. Напълно е възможно да си набавите някакъв минимум чез яденето. Трябва да е ясно обаче, че това рядко е достатъчно и ще е за сметка на приети излишни калории. За това консумирайте достатъчно вода и ще намалите шанса да огладнеете по-рано от необходимото и да изядете нещо непредвидено, за което после ще съжалявате.

ВДИГАНЕ НА ТЕЖЕСТИ

Все още има вярвания, че този спорт не е за жени. Ще направи мускулите ви прекалено изразени, но истината е, че посредтсвом упражнения с тежести вие ще изгаряте много повече калории. Повече отколкото ако наблегнете само и единствено на карането на колело например.

Направете си фитнес програма, която да натоварва всяка мускулна група в тялото и към нея добавете кардио тренировки. По този начин ще атакувате мазнините от два различни ъгъла и така съответно може да очаквате по-бързи резултати.

НЕ СЕ НАСИЛВАЙТЕ ПРЕКОМЕРНО

Не е нужно да се чуствате виновни всеки път, когато сте хапнали един бонбон по време на диета и да си мислите, че трябва да пробягате 5 километра, за да се отървете от излишните калории. Или още по-лошо, след първото прегрешение в храненето - да се откажете и да решите да прекратите напълно започнатото начинание.

Истината е, че можете да си позволите малки изкушения от време на време и това няма да се отрази съществено на отслабването, но просто не прекалявайте с тях. Добро правило е, ако сте свикнали да консумирате нездравословна храна 5-6 пъти в седмицата, просто да я намалите на 2-3, а не да се опитвате да я ограничите на 100%.

ДАЙТЕ СИ ДЕН ПОЧИВКА

Ако сте започнали интензивни тренировки, съчетани с нов режим на хранене, имайте предвид, че тялото ви все пак се нуждае и от почивка. Дайте му един ден, в който то да възстанови силите си, за да може да продължите с интензивните тренировки, без да предизвиквате претоварване.

АЛТЕРНАТИВЕН НАЧИН ЗА СЛЕДЕНЕ НА РЕЗУЛТАТИ

Направете си снимка в цял ръст преди да започнете нов хранителен режим или фитнес програма. Така ще знаете от къде сте започнали. В процеса на отслабване често може да се почуствате демотивирани и да започнете да се чудите защо изобщо сте започнали.Поглеждайки към стари снимки може да вдъхне увереност и да помогне да не се откажете. Това ще ви подтикне да постигнете още по-добри резултати, независимо от трудностите, които изпитвате.

ОСТАНЕТЕ ПОЗИТИВНИ

Често на хората, които се опитват да поддържат здравословно тегло и да тренират редовно, се гледа като на такива, губещи си безцелно времето си. Дори да имате в обкръжението си човек или хора, които се опитват да ви обезкуражат или буквално да ви откажат от новите начинания. Не се поддавайте на натиска и влиянието им.

Останете позитивни и продължавайте с тренировките и правилното хранене, докато не постигнете мечтания резултат, а след това за да останете на това ниво.Отначало ще ви питат защо го правите. После ще дойдат и моменти когато хората около вас ще ви питат как сте го направили.

ВНИМАВАЙТЕ С ЕМОЦИИТЕ

На всички ни е известно, че човек често се ръководи от първични емоции, които изпитва в даден момент. Сигурно ви се е случвало да сте тъжни или меланхолични. Това да ви накара да посегнете към определени храни, като шоколад, сладолед или чипс.

Когато сте започнали диета за сваляне на тегло е много важно да се чуствате емоционално стабилни и да избягвате стресиращите ситуации. Обграждайте се с положителни хора и прекарвайте времето си приятно. Контролирайки емоциите си, ще можете да контролирате и пристъпите за консумация на вредни храни.

Спазвайки тези лесни правила, скоро ще можете да почуствате, че тялото ви отслабва по наистина здравословен начин. Бавно и постепенно, но сигурно и трайно.

автор: Станимир Михов - stanimirmihov.com

автор: Станимир Михов - stanimirmihov.com

 

Сподели с приятели

Подобни статии

Един от най-известните хранителни режими е "90 дневната диета". Една от най-популярните диети в интернет пространството, особено сред дамите. Диетата отчасти е базирана на принципа на разделното... Прочети повече
Продължение от ПЪРВА Част.... Ето го и моето предложение за 10 упражнения, с които да започнете след раждането. Подбрала съм ги така, че да бъдат... Прочети повече
Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Доста време мислих каква да бъде първата статия, която ще напиша за вас… Искам първо да благодаря на екипа за възможността... Прочети повече
Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Препоръчано от Тренирай.БГ
С добавени 15 тренировъчни програми

Може да нямаш отлична генетика, може да нямаш идеални условия, пари или каквото се сетиш....Но имаш мускули, а те могат да бъдат развити!

Научи повече
Супер Тренировъчен Наръчник

Книга с инструкции за всяко упражнение във фитнес залата. Научи как най-ефективно да натовариш мускулите си!

Научи повече
Тренировъчни Програми от Старата Школа

ЧЕТИРИ тренировъчни курса, програми за над ШЕСТ месеца, които са подредени така,че да ви помогнат да изградите здраво,силно и мускулесто тяло!

Научи повече
Най-Старият метод за качване на мускулна маса

Българското издание на ”SUPER SQUATS ” най-купуваната книга на сп.IRON MAN до днес!

Научи повече
Тренировки от Боб Хофман!

Вижте историята на един от пионерите в бодибилдинга, съчетана с два тренировъчни курса от Старата Школа!

Научи повече
Бодибилдинг без стероиди

BRAWN е знание, което не може да се получи от съвременната бодибилдинг литература. BRAWN е основата, на която всеки, който иска да изгради мускули без стероиди трябва да стъпи.

Научи повече
Енциклопедия на съвременния Бодибилдинг

Българското издание на най-популярната книга в света на културизма! Луксозно издание, твърди корици, уникални снимки и цели 792 страници!

Научи повече
Релефна коремна преса за 3 месеца

Без разводнена теория! Само практически съвети!Примерни хранителни режими за мъже и жени! Примерни тренировки!

Научи повече
Виж още
Айвън Дънбар