Тренирай! Изгради тялото което заслужаваш. Бъди силен всеки ден.

Стегни корема с ПЛАНК

Няма коментари
Сподели с приятели
Публикувано на 13 май 16 от Александър Георгиев

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Правенето на красив и стегнат корем не никак лесна работа. Проблема е, че трябва да се работи в две направления. Едното е намаляването на излишните мазнини, а второто е стягането на наличната мускулатура.

Кое е по-важно от двете? За мен първото, тъй като може вече да имате стегнат корем, но това да не може да се види от слоя мазнина, която го покрива. Така,че приятели коремна преса се прави в кухнята 🙂

Въпреки това, второто направление, никак не е за пренебрегване и днес ще видим едно упражнение, което е уникално за целта. Ако не сте правили планк, то крайно време е да опитате. Това е упражнение е сериозно предизвикателство за издръжливост и търпимост към болка. Повярвайте!

Как се прави? Вижте добре картинката. Позицията е подобна на тази за лицеви опори с тази разлика, че сте сгънали ръцете и се подпирате на цялата им долна част. Тялото е иделно изпънато. От тази позиция започва всичко. Идеята е да издържите колкото се може повече. Трябва да стиснете зъби и да държите, колкото и да боли.

Идеята е да почнете с малко време например 30 секунди и постепенно да увеличавате до 2,3 дори 5 минути. Е, 5 минути са доста и ще минат мнооого дълго 🙂

Ето и кои мускули участват:

- Прав коремен мускул

- Коси коремни мускули

- Кръст

- Предна част на рамената

- Трицепси

- Бедра

Като натоварването по сила върви в посочения ред. Спокойно може да вкарате това упражнение в края на тренировката си, което е напълно достатъчно за обработка на коремната преса.

Сподели с приятели

Подобни статии

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Нека днес отново бръкнем в торбата на добре забравените упражнения от Старата Школа. Преди 50-60 години, залите не са били така... Прочети повече
Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Нека днес обърнем внимание на едно забравено упражнение от Старата Школа, а именно ЗЕЛЕР сгъване! Това упражнение носи името на неговия... Прочети повече
Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Правите ли мъртва тяга? А, мъртва тяга с дъмбели? Е, преди някой да си каже, че това е „женско“ упражнение, нека... Прочети повече
Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Препоръчано от Тренирай.БГ
С добавени 15 тренировъчни програми

Може да нямаш отлична генетика, може да нямаш идеални условия, пари или каквото се сетиш....Но имаш мускули, а те могат да бъдат развити!

Научи повече
Супер Тренировъчен Наръчник

Книга с инструкции за всяко упражнение във фитнес залата. Научи как най-ефективно да натовариш мускулите си!

Научи повече
Тренировъчни Програми от Старата Школа

ЧЕТИРИ тренировъчни курса, програми за над ШЕСТ месеца, които са подредени така,че да ви помогнат да изградите здраво,силно и мускулесто тяло!

Научи повече
Най-Старият метод за качване на мускулна маса

Българското издание на ”SUPER SQUATS ” най-купуваната книга на сп.IRON MAN до днес!

Научи повече
Тренировки от Боб Хофман!

Вижте историята на един от пионерите в бодибилдинга, съчетана с два тренировъчни курса от Старата Школа!

Научи повече
Бодибилдинг без стероиди

BRAWN е знание, което не може да се получи от съвременната бодибилдинг литература. BRAWN е основата, на която всеки, който иска да изгради мускули без стероиди трябва да стъпи.

Научи повече
Енциклопедия на съвременния Бодибилдинг

Българското издание на най-популярната книга в света на културизма! Луксозно издание, твърди корици, уникални снимки и цели 792 страници!

Научи повече
Релефна коремна преса за 3 месеца

Без разводнена теория! Само практически съвети!Примерни хранителни режими за мъже и жени! Примерни тренировки!

Научи повече
Виж още