тренирай

Стегни корема с ПЛАНК

Няма коментари
Сподели с приятели
Публикувано на 13 май 16 от Александър Георгиев

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Правенето на красив и стегнат корем не никак лесна работа. Проблема е, че трябва да се работи в две направления. Едното е намаляването на излишните мазнини, а второто е стягането на наличната мускулатура.

Кое е по-важно от двете? За мен първото, тъй като може вече да имате стегнат корем, но това да не може да се види от слоя мазнина, която го покрива. Така,че приятели коремна преса се прави в кухнята 🙂

Въпреки това, второто направление, никак не е за пренебрегване и днес ще видим едно упражнение, което е уникално за целта. Ако не сте правили планк, то крайно време е да опитате. Това е упражнение е сериозно предизвикателство за издръжливост и търпимост към болка. Повярвайте!

Как се прави? Вижте добре картинката. Позицията е подобна на тази за лицеви опори с тази разлика, че сте сгънали ръцете и се подпирате на цялата им долна част. Тялото е иделно изпънато. От тази позиция започва всичко. Идеята е да издържите колкото се може повече. Трябва да стиснете зъби и да държите, колкото и да боли.

Идеята е да почнете с малко време например 30 секунди и постепенно да увеличавате до 2,3 дори 5 минути. Е, 5 минути са доста и ще минат мнооого дълго 🙂

Ето и кои мускули участват:

- Прав коремен мускул

- Коси коремни мускули

- Кръст

- Предна част на рамената

- Трицепси

- Бедра

Като натоварването по сила върви в посочения ред. Спокойно може да вкарате това упражнение в края на тренировката си, което е напълно достатъчно за обработка на коремната преса.

Сподели с приятели

Подобни статии

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Днес искам да ви представя едно уникално упражнение за рамене, а именно Z-преса. То е малко популярно у нас и едва... Прочети повече
Една от най-големите легенди на бодибилдинга въобще е Джон Гримек - Мистър Америка. Човека олицитворение на сила и мощ, владееш света на културизма през 40-те... Прочети повече
Здравейте приятели на Тренирай.БГ! За повечето хора тренировката за крака е сред най-скучните и не най-приятните. Друго си е лежанката и да напомпим ръцете пред... Прочети повече
Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван.

 

Препоръчано от Тренирай.БГ
Супер Тренировъчен Наръчник

Книга с инструкции за всяко упражнение във фитнес залата. Научи как най-ефективно да натовариш мускулите си!

Научи повече
Разкарай мазнините Влез в най-добрата си форма!

Тук ще намерите всичко необходимо, което ви трябва, за да изградите мечтаното тяло. Да разкарате мазнините и да направите своята най-добра версия!

Научи повече
С добавени 15 тренировъчни програми

Може да нямаш отлична генетика, може да нямаш идеални условия, пари или каквото се сетиш....Но имаш мускули, а те могат да бъдат развити!

Научи повече
Бодибилдинг без стероиди

BRAWN е знание, което не може да се получи от съвременната бодибилдинг литература. BRAWN е основата, на която всеки, който иска да изгради мускули без стероиди трябва да стъпи.

Научи повече
Виж още
Стив Рийвс