Тренирай! Изгради тялото което заслужаваш. Бъди силен всеки ден.

Топ 3 източници на въглехидрати по време на диета

5 Коментара
Сподели с приятели
Публикувано на 06 май 16 от Александър Георгиев

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Когато искаме да премахнем излишните си килограми обикновено минаваме на диета и включваме кардио към тренировката си.

Най-често диетата е с ограничен прием на въглехидрати и повишен такъв на протеин. До тук добре, но колкото и да са ограничени въглехидратите все пак трябва да подберем качествени  източници за целта. Тук не поставяме под въпрос зеленчуците. Те са задължителни, но обикновено имат пренебрежимо малко количество въглехидрати, така че няма да стане въпрос за тях в тази статия.

Вижте по-долу топ 3 на Тренирай.БГ!

Овесени ядки - идеален източник на комплексни въглехидрати, качествен растителен протеин и доста фибри. Ако искаме да се храним здравословно, то без тях трудно ще минем. Може да се правят на каша, овесени палачинки или направо в миксера към протеиновия шейк, както обичам аз 🙂

Съдържание в 100 гр:

Въглехидрати - 60 гр

Фибри - 10 гр

Протеини - 13,5 гр

Мазнини - 7,5 гр

Картофи - Винаги ми е било чудно защо се предпочита ориза при това белия, пред картофите. За мен няма логика. Ориза съдържа в пъти повече въглехидрати при това с висок гликемичен индекс. От друга страна картофите са и по-вкусни, е това е пак според мен!

Какво трябва да знаем за гликемичния индекс и как той ни влияе!

Съдържание в 100 гр:

Въглехидрати - 20 гр

Протеини - 2 гр

Мазнини - 0,1 гр

 

Ябълки -перфектния плод за диета, с малко плодова захар и много нисък гликемичен индекс. Ябълките са в пъти по-добър избор от цитрусите или всеки друг плод, който се сетите по време на диета.

Съдържание в 100 гр:

Въглехидрати - 14 гр

Протеини - 0,3 гр

Мазнини - 0,2 гр

 

Разбира се този списък може да бъде доста дълъг и сигурно пропускаме страхотни източници на въглехидрати, но ако трябва да опростим нещата то това е моя избор 🙂

А, какъв е вашия?

топ 3

Сподели с приятели

Подобни статии

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Днес ще ви представя една рецепта за домашен гейнър, с който може да си набавим качествени калории от отлични източници на... Прочети повече
Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Понеже следя сайта от както е основан. Като там обсъждаме и говорим както за тренировки така и за храненето за един... Прочети повече
Здравейте приятели на Тренирай.БГ, казвам се Светльо Николов и ще ви разкажа какво е "бронирано кафе" или Bulletproof Coffee и как действа? Но нека първо... Прочети повече

5 коментара

  1. Реално е добре да се отбележи, че става дума за сладките картофи. Обикновените са с висок гликемичен индекс и по скоро ще вдигат инсулина, което ще пречи повече от колкото да помага по мое мнение. По скоро е добре да се добавят някои видове ориз и евентуално пълнозърнеста паста.

    Ябълките са отлично допълнение, но не и основен източник, поне според мен 🙂

    1. Добро допълнение, благодаря. Ориза ако не е кафяв не ми го хвали 🙂 иначе с пастата ме спечели. Поздрави.

      1. Аз лично ползвам баланс, но иначе кафяв белия не е добре за чистене. Мисля че и басмати става, но кафявия е най - добре

    2. Супер, само дето кафевия картоф е 8 лв килограма. Ще карам на обикновени печени 😆 Овесът е без коментар - денят ми започва с него от години насам

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Препоръчано от Тренирай.БГ
С добавени 15 тренировъчни програми

Може да нямаш отлична генетика, може да нямаш идеални условия, пари или каквото се сетиш....Но имаш мускули, а те могат да бъдат развити!

Научи повече
Супер Тренировъчен Наръчник

Книга с инструкции за всяко упражнение във фитнес залата. Научи как най-ефективно да натовариш мускулите си!

Научи повече
Тренировъчни Програми от Старата Школа

ЧЕТИРИ тренировъчни курса, програми за над ШЕСТ месеца, които са подредени така,че да ви помогнат да изградите здраво,силно и мускулесто тяло!

Научи повече
Бодибилдинг без стероиди

BRAWN е знание, което не може да се получи от съвременната бодибилдинг литература. BRAWN е основата, на която всеки, който иска да изгради мускули без стероиди трябва да стъпи.

Научи повече
Най-Старият метод за качване на мускулна маса

Българското издание на ”SUPER SQUATS ” най-купуваната книга на сп.IRON MAN до днес!

Научи повече
Тренировки от Боб Хофман!

Вижте историята на един от пионерите в бодибилдинга, съчетана с два тренировъчни курса от Старата Школа!

Научи повече
Енциклопедия на съвременния Бодибилдинг

Българското издание на най-популярната книга в света на културизма! Луксозно издание, твърди корици, уникални снимки и цели 792 страници!

Научи повече
Релефна коремна преса за 3 месеца

Без разводнена теория! Само практически съвети!Примерни хранителни режими за мъже и жени! Примерни тренировки!

Научи повече
Виж още