Тренирай! Изгради тялото което заслужаваш. Бъди силен всеки ден.

Тренирай с Джон Гримек - Втора част

3 Коментара
Сподели с приятели
Публикувано на 13 апр. 16 от Александър Георгиев

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Преди 60-70 години, бодибилдинга е бил доста опростен и рационален. Хората не са били залети с информацията, която има днес, не са имали достъп до всевъзможни добавки, препарати и експерти. Всичко е ставало по най-стария метод известен на човека още от неговото съществуване: ПРОБА - ГРЕШКА!

Така се е зародил набора от упражнения, които днес наричаме БАЗОВИ, така се е появила и системата за правене на мускули известна ни днес като СТАРАТА ШКОЛА. Не случайно всеки един, който се е захващал с тежестите е ставал силен и е правил мускули.

Как става тази работа 🙂 Трениране с основни движения, които товарят няколко мускулни групи на куп, повишаване на силата, много почивка и здраво хранене с месо, мляко и яйца. Нещо, което е издържало изпитанието на времето, десетилетия наред.Типичен пример за такъв тип тренировка е Джон Гримек, може би най-известния културист  заедно със Стив Рийвс преди 50-те години на миналия век. В най-добрите си години Гримек е имал следните размери: Ръст - 174 см, тегло - 88,5 кг, гръден кош - 128 см, ръце - 46,5 см, талия - 78,5 см, бедра 68,5 см, прасци - 45 см. 

След като в първа част видяхме силовата тренировка на Джон Гримек, нека днес разгледаме и такава насочена към нарастването на мускулните обеми.

ПОНЕДЕЛНИК:

  1. Повдигане от лег - 3х10
  2. Набиране - 3х10
  3. Раменни преси прав с щанга - 3х10
  4. Сгъване с щанга - 3х10
  5. Клякане с щанга - 3х10
  6. Повдигане за прасци с щанга на раменете - 3х10

СРЯДА:

  1. Кофички - 3х10
  2. Гребане с щанга - 3х10
  3. Повдигане на раменете с щанга - 3х10
  4. Сгъване с дъмбели прав - 3х10
  5. Сгъване от лег с дъмбел за задни бедра - 3х10
  6. Коремни преси - 3х50

ПЕТЪК:

  1. Набиране - 3х10
  2. Раменни преси прав с щанга - 3х10
  3. Сгъване с дъмбели от наклон - 3х10
  4. Преден клек - 3х10
  5. Мъртва тяга с прави крака - 3х10

Пояснения:

- Посочените серии са работни и се правя с една и съща тежест

- Тежестта се увеличава само когато в трите серии увеличите повторенията с поне две

- Почивка между сериите 1 минута

- Почивка между упражненията 3 минути

- Почивка между тренировките 1 или 2 дни

Джон Гримек - Мистър Свят 1948
Джон Гримек - Мистър Свят 1948
Сподели с приятели
Протеин

Подобни статии

Алан Стефан: - Прибавянето на размери може да бъде лесно, но изисква по-здрава тренировка, отколкото традиционната бодибилдинг програма. В този курс аз ще очертая три... Прочети повече
В упражненията ще правите само 2 серии по 6 повторения. Уейдър акцентира върху необходимостта да вдигате големи тежести, но с добра форма. Почивайте приблизително  2... Прочети повече
Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Когато говорим за Златната ера, няма как да не споменем Франко Колумбо. Най-добрият приятел на Арнолд Шварценегер, отличен културист и може... Прочети повече

3 коментара

  1. не са ли много упражненията за бицепс (3 на брой) в програмата а за трицепс 0 ?

    1. Това е типична програма за времето си. Няма отделни упражнения за трицепс, тъй той участва в всички упражнения за гърди и рамо ( бенч-преси, преси над глава прав, кофички и т.н.) и това за тях е било напълно достатъчно.

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Препоръчано от Тренирай.БГ
Тренировъчни Програми от Старата Школа

ЧЕТИРИ тренировъчни курса, програми за над ШЕСТ месеца, които са подредени така,че да ви помогнат да изградите здраво,силно и мускулесто тяло!

Научи повече
Най-Старият метод за качване на мускулна маса

Българското издание на ”SUPER SQUATS ” най-купуваната книга на сп.IRON MAN до днес!

Научи повече
Тренировки от Боб Хофман!

Вижте историята на един от пионерите в бодибилдинга, съчетана с два тренировъчни курса от Старата Школа!

Научи повече
Бодибилдинг без стероиди

BRAWN е знание, което не може да се получи от съвременната бодибилдинг литература. BRAWN е основата, на която всеки, който иска да изгради мускули без стероиди трябва да стъпи.

Научи повече
С добавени 15 тренировъчни програми

Може да нямаш отлична генетика, може да нямаш идеални условия, пари или каквото се сетиш....Но имаш мускули, а те могат да бъдат развити!

Научи повече
Супер Тренировъчен Наръчник

Книга с инструкции за всяко упражнение във фитнес залата. Научи как най-ефективно да натовариш мускулите си!

Научи повече
Релефна коремна преса за 3 месеца

Без разводнена теория! Само практически съвети!Примерни хранителни режими за мъже и жени! Примерни тренировки!

Научи повече
Енциклопедия на съвременния Бодибилдинг

Българското издание на най-популярната книга в света на културизма! Луксозно издание, твърди корици, уникални снимки и цели 792 страници!

Научи повече
Виж още