Тренирай! Изгради тялото което заслужаваш. Бъди силен всеки ден.

Млечна салата с много протеин

5 Коментара
Сподели с приятели
Публикувано на 17 апр. 16 от Александър Георгиев

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Днес ще ви представя една бърза и много вкусна рецепта за салата, а което е още по-важно тя е пълна с протеин. Нека да започваме:

Ето и продуктите за нашата Млечна салата:

- 1 кисело мляко 2%

- 250 гр обезмаслена извара

- 1/2 краставица

- скилидка чесън

- стръкче пресен копър

- една супена лъжица зехтин

Приготвяне:

Изсипваме в една купа киселото мляко, след което слагаме и изварата. Разбърква се много добре докато стане чиста каша без бучки. Нарязваме краставицата на малки кубчета и ги слагаме в купата.

Следва да нарежем на много ситни парченца чесъна, след което и той отива в купата, слагаме лъжицата зехтин и отново разбъркваме добре. Накрая нарязваме копъра и поръсваме отгоре. Готово! Получихме една високо протеинова млечна салата 🙂

Съдържание:

- Протеин - 60 гр

- Въглехидрати - 20 гр

- Мазнини - 15 гр

- Калории - 455

Сподели с приятели

Подобни статии

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Понеже следя сайта от както е основан. Като там обсъждаме и говорим както за тренировки така и за храненето за един... Прочети повече
Здравейте приятели на Тренирай.БГ, казвам се Светльо Николов и ще ви разкажа какво е "бронирано кафе" или Bulletproof Coffee и как действа? Но нека първо... Прочети повече
Един от най-известните хранителни режими е "90 дневната диета". Една от най-популярните диети в интернет пространството, особено сред дамите. Диетата отчасти е базирана на принципа на разделното... Прочети повече

5 коментара

  1. А забравих...... установена е връзка между прием на млечни продукти сред които и извара и появата на акне при тинейджъри.
    Така че за младите може би само чесъна и магданоза... 🙂

  2. Пълна с протеин, ама и пълна с лактоза....... Айде нема нужда.
    Силно непрепоръчителна за хора със стомашни проблеми, да не говорим за лактозна непоносимост.
    И една лека поправка:
    белтъчини извара на 100гр. - 11гр.
    мляко 2% на 100гр. - 3,2гр.
    Общо за цялата салата - 40,3гр. белтъчини
    Може би останалите 20гр. са в чесъна или магданоза.
    Не че ви чета много, ама почвате да пишете все повече глупости.

    1. Не са в чесъна и магданоза определено ? Изварата е „Мероне“ и там белтъка на 100 гр е 18 гр, поне по етикет. Иначе си прав, ако на някой му избиват пъпки или има проблем с корема от млечна салата, то по-добре да не се занимава с такива тъпотии ?

    2. абе обезмаслена извара на Мероне примерно е 20грама протеин на 100 гр
      Така че вземи провери преди да пишеш и хейтваш

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Препоръчано от Тренирай.БГ
С добавени 15 тренировъчни програми

Може да нямаш отлична генетика, може да нямаш идеални условия, пари или каквото се сетиш....Но имаш мускули, а те могат да бъдат развити!

Научи повече
Супер Тренировъчен Наръчник

Книга с инструкции за всяко упражнение във фитнес залата. Научи как най-ефективно да натовариш мускулите си!

Научи повече
Тренировъчни Програми от Старата Школа

ЧЕТИРИ тренировъчни курса, програми за над ШЕСТ месеца, които са подредени така,че да ви помогнат да изградите здраво,силно и мускулесто тяло!

Научи повече
Най-Старият метод за качване на мускулна маса

Българското издание на ”SUPER SQUATS ” най-купуваната книга на сп.IRON MAN до днес!

Научи повече
Тренировки от Боб Хофман!

Вижте историята на един от пионерите в бодибилдинга, съчетана с два тренировъчни курса от Старата Школа!

Научи повече
Бодибилдинг без стероиди

BRAWN е знание, което не може да се получи от съвременната бодибилдинг литература. BRAWN е основата, на която всеки, който иска да изгради мускули без стероиди трябва да стъпи.

Научи повече
Енциклопедия на съвременния Бодибилдинг

Българското издание на най-популярната книга в света на културизма! Луксозно издание, твърди корици, уникални снимки и цели 792 страници!

Научи повече
Релефна коремна преса за 3 месеца

Без разводнена теория! Само практически съвети!Примерни хранителни режими за мъже и жени! Примерни тренировки!

Научи повече
Виж още