неделя , 20 януари 2019
Начало » Специализация за мускулна група » Как да дадем предимство на изоставаща мускулна група
Колекция 3 в 1 за по-големи Мускули
Как да дадем предимство на изоставаща мускулна група

Как да дадем предимство на изоставаща мускулна група

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Всеки един има изоставаща мускулна група или няколко групи, дори и най-добрите. Всеки иска ако може малко по-големи ръце, да „повдигне гърдите“, са подсече прасците и т.н.

Човешкото око е ненаситно и винаги иска още и още. Добре, да речем че нещо ни изостава как да подходим. Първо, това дали някой мускул изостава или не е доста субективен фактор и трябва да не се доверяваме само на метъра. За да бъде обективно всичко включете снимки, снимайте се и анализирайте внимателно, но без предположения, емоции и прочие – само факти!

Как обикновено се дава предимство? Обикновено се тренира в първия ден след почивен такъв мускула, който искаме да върви по-добре и тук преключва всичко. Това, че сте сложили гърди и бицепс в понеделник, нищо не означава – дори не им дава предимство пред останалите, ако ги тренираме със същия обем и честота.

Прочетете пак последното изречение – там е заровено кучето 🙂 Няма значение кой мускул тренирате първи в програмата или не, има значение цялата структура и обем.

Ако искате да дадете предимство на даден мускул има само два начина това да стане.

– Да го тренирате по-често от останалите

– Да го тренирате по-здраво от останалите

Независимо, кой от двата варианта ще изберете или пък и двата едновременно, те няма да проработят ако не намалите тренировъчния обем за всички останали мускули. Няма как да акцентирате за гърди в понеделник, като правите 4-5 упражнения, а след това правите толкова за гръб, рамо, крака и ръце. Къде е предимството? В понеделника?! Абсурд 🙂

Не може да тренирате на макс изоставащия мускул, както останалите със същия обем и интензивност просто няма да проработи и това го показва практиката при натурално трениращите.

Извод: Ако ще специализирате даден мускул то му обърнете специално внимание и оставете на заден план останалите мускули – за тях просто правете поддържаща тренировка за периода на специализация.

СПЕЦИАЛИЗАЦИЯ ЗА ГРЪБ от Стюарт МакРобърт

Суроватъчен 93% протеин изолат!!!

Информация за Александър Георгиев

Здравейте, казвам се Александър Георгиев и съм част от "желязната игра" вече над 20 години. През всичкото това време, аз придобивах опит и знания, които ми позволиха да основа издателство "Сила и Здраве". Така за първи път у нас се появиха едни от най-ценните бодибилдинг книги, които помогнаха на хиляди в битката им с железата и трупането на мускули. Като естествено продължение създадох и сайта "Тренирай.БГ",който вече години наред е любимо място за много трениращи. Вярвам, че всеки един човек може да изгради тялото, което заслужава! Да изгради най-добрата своя версия! И, тук ще намерите всичко необходимо, което трябва да знаете!

Напиши коментар

Вашият e-mail няма да бъде показан.Маркираните полета са задължителни *

*