Тренирай! Изгради тялото което заслужаваш. Бъди силен всеки ден.

Как да дадем предимство на изоставаща мускулна група

Няма коментари
Сподели с приятели
Публикувано на 06 апр. 16 от Александър Георгиев

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Всеки един има изоставаща мускулна група или няколко групи, дори и най-добрите. Всеки иска ако може малко по-големи ръце, да "повдигне гърдите", са подсече прасците и т.н.

Човешкото око е ненаситно и винаги иска още и още. Добре, да речем че нещо ни изостава как да подходим. Първо, това дали някой мускул изостава или не е доста субективен фактор и трябва да не се доверяваме само на метъра. За да бъде обективно всичко включете снимки, снимайте се и анализирайте внимателно, но без предположения, емоции и прочие - само факти!

Как обикновено се дава предимство? Обикновено се тренира в първия ден след почивен такъв мускула, който искаме да върви по-добре и тук преключва всичко. Това, че сте сложили гърди и бицепс в понеделник, нищо не означава - дори не им дава предимство пред останалите, ако ги тренираме със същия обем и честота.

Прочетете пак последното изречение - там е заровено кучето 🙂 Няма значение кой мускул тренирате първи в програмата или не, има значение цялата структура и обем.

Ако искате да дадете предимство на даден мускул има само два начина това да стане.

- Да го тренирате по-често от останалите

- Да го тренирате по-здраво от останалите

Независимо, кой от двата варианта ще изберете или пък и двата едновременно, те няма да проработят ако не намалите тренировъчния обем за всички останали мускули. Няма как да акцентирате за гърди в понеделник, като правите 4-5 упражнения, а след това правите толкова за гръб, рамо, крака и ръце. Къде е предимството? В понеделника?! Абсурд 🙂

Не може да тренирате на макс изоставащия мускул, както останалите със същия обем и интензивност просто няма да проработи и това го показва практиката при натурално трениращите.

Извод: Ако ще специализирате даден мускул то му обърнете специално внимание и оставете на заден план останалите мускули - за тях просто правете поддържаща тренировка за периода на специализация.

СПЕЦИАЛИЗАЦИЯ ЗА ГРЪБ от Стюарт МакРобърт

Сподели с приятели

Подобни статии

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Колко упражнения да правим за ръце? Нека днес разгледаме този толкова важен въпрос. Наскоро прочетох една статия за "Трицепс титан" или... Прочети повече
По стара традиция есента,зимата и дори пролетта болшинството от трениращите гонят обема и мускулната маса. Този период от 7-8 месеца е напълно достатъчен да качим... Прочети повече
Раменете са мускулната група, която няма как да скрием. Ширината и обема им се виждат от всеки един ъгъл. Да ли сме с дрехи или... Прочети повече
Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Препоръчано от Тренирай.БГ
С добавени 15 тренировъчни програми

Може да нямаш отлична генетика, може да нямаш идеални условия, пари или каквото се сетиш....Но имаш мускули, а те могат да бъдат развити!

Научи повече
Супер Тренировъчен Наръчник

Книга с инструкции за всяко упражнение във фитнес залата. Научи как най-ефективно да натовариш мускулите си!

Научи повече
Тренировъчни Програми от Старата Школа

ЧЕТИРИ тренировъчни курса, програми за над ШЕСТ месеца, които са подредени така,че да ви помогнат да изградите здраво,силно и мускулесто тяло!

Научи повече
Най-Старият метод за качване на мускулна маса

Българското издание на ”SUPER SQUATS ” най-купуваната книга на сп.IRON MAN до днес!

Научи повече
Тренировки от Боб Хофман!

Вижте историята на един от пионерите в бодибилдинга, съчетана с два тренировъчни курса от Старата Школа!

Научи повече
Бодибилдинг без стероиди

BRAWN е знание, което не може да се получи от съвременната бодибилдинг литература. BRAWN е основата, на която всеки, който иска да изгради мускули без стероиди трябва да стъпи.

Научи повече
Енциклопедия на съвременния Бодибилдинг

Българското издание на най-популярната книга в света на културизма! Луксозно издание, твърди корици, уникални снимки и цели 792 страници!

Научи повече
Релефна коремна преса за 3 месеца

Без разводнена теория! Само практически съвети!Примерни хранителни режими за мъже и жени! Примерни тренировки!

Научи повече
Виж още
Айвън Дънбар