тренирай

Фермерска разходка за всеки

2 Коментара
Сподели с приятели
Публикувано на 17 мар. 16 от Александър Георгиев

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Нека днес разгледаме едно много популярно упражнение сред "силачите" и много рядко употребявано по фитнес залите. Защо ли?

Фермерската разходка е едно уникално упражнение, което може да ви натовари така както никога до сега. Може би си мислите, че фермерската разходка е запазена територия на "стронгмените", но това не е така. Това си е типично упражнение на старата школа. За да го направи човек трябва да вложи много усилия и воля,  а това както се казва разделя мъжете от момчетата.

Фермерската разходка е базово упражнение, което товари редица мускули. Ако не вярвате "разходете се" малко и на другия ден кажете къде ви боли, обзалагам се, че ще е навсякъде, особено ако никога не сте правили това упражнение.

Как се прави? Тъй като не сме "силачи", "стронгмени" и прочие, трябва да използваме оборудването в залата. Дъмбелите ще свършат добра работа, а най-добрия вариант за мен е да се ползва "трап бар" - иникално е! Ако няма на разположение "трап бар" взимаме два тежки дъмбела и просто започваме да си правим дължини в залата, като една серия е една дължина - например от единия край на залата до другия. Ако сте нови в движението, то две такива серии с 30-40 секунди почивка между тях е напълно достатъчно. Идеята е постепенно сериите да се вдигнат до 4 или 5, а след това да се елиминират почивките между тях и всичко това да се прави в една "дълга разходка", когато и това стане лесно, взимаме още по-тежки дъмбели или качваме още тежест на "трап бара".

Кои мускули натоварва? Тук списъка е дълъг - бедра, задни бедра, задник, прасци, предмишници, корем, коси коремни мускули, кръст, гръб и трапец.

Как е? 🙂

Кога да ги правим? Ако тренирате по схемите на "старата школа" лесно ще му намерите място и в края на една  тренировка от 5-6 тежки базови упражнения е добър вариант. Просто една "разходка" в края на тежка тренировка ще изцеди и малкото останали ви сили!

 

Сподели с приятели

Подобни статии

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Днес искам да ви представя едно уникално упражнение за рамене, а именно Z-преса. То е малко популярно у нас и едва... Прочети повече
Една от най-големите легенди на бодибилдинга въобще е Джон Гримек - Мистър Америка. Човека олицитворение на сила и мощ, владееш света на културизма през 40-те... Прочети повече
Здравейте приятели на Тренирай.БГ! За повечето хора тренировката за крака е сред най-скучните и не най-приятните. Друго си е лежанката и да напомпим ръцете пред... Прочети повече

2 коментара

  1. Единствения начин да разбереш е да го направиш и да видиш къде най-много отива натоварването при теб. Няма как да изолираш само краката. Това упражнение си товари здраво и от кръста на горе.

  2. От известно време се каня да включа това упражнение в програмата си. Работя по методът бутане/дърпане/крака, състоящ се само от базови упражнения. Въпросът ми е, в кой от дните е най-удачно да правя разходката? Може би в деня за дърпащи или в деня за крака? Или при всяка тренировка 🙂

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван.

 

Препоръчано от Тренирай.БГ
Супер Тренировъчен Наръчник

Книга с инструкции за всяко упражнение във фитнес залата. Научи как най-ефективно да натовариш мускулите си!

Научи повече
Разкарай мазнините Влез в най-добрата си форма!

Тук ще намерите всичко необходимо, което ви трябва, за да изградите мечтаното тяло. Да разкарате мазнините и да направите своята най-добра версия!

Научи повече
С добавени 15 тренировъчни програми

Може да нямаш отлична генетика, може да нямаш идеални условия, пари или каквото се сетиш....Но имаш мускули, а те могат да бъдат развити!

Научи повече
Бодибилдинг без стероиди

BRAWN е знание, което не може да се получи от съвременната бодибилдинг литература. BRAWN е основата, на която всеки, който иска да изгради мускули без стероиди трябва да стъпи.

Научи повече
Виж още
Стив Рийвс