сряда , 21 ноември 2018
Начало » Тренировки » Убийствена тренировка за РЪЦЕ
Убийствена тренировка за РЪЦЕ

Убийствена тренировка за РЪЦЕ

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Големите ръце са приоритет на всеки един. Да, разбира се тренираме и другите си мускули, но дойде ли време за ръце, някак сърцето трепва 🙂

Ако можеше да тренираме и краката си със същия ентусиазъм понятието „плажен билдер“ нямаше да съществува, но… хора всякакви. Та, да си дойдем на думата. Днес ще ви покажа една убийствена тренировка за ръце, не аз съм я открил, но за сметка на това лично изпробвал и смея да твърдя, че е уникална.

За целта ще използваме един от основните принципи, а именно този на „предизтощението“. Това е принципа залегнал в основата на Хеви Дюти и любим на Майк Менцер.

Неговата идея е да направим едно упражнение, което изолира и натоварва дирекно тренирания мускул. След което правим базово упражнение в което освен тренирания мускул участие взимат и още няколко мускула. Така по този начин „помощниците“ асистират на „главния заподозрян“ помагайки му да стигне до пълен отказ, немислим без тази комбинация. Ето и програмата:

Бицепс:

1. Скотово сгъване – 2х8-12 в суперсерия с:

2. Набиране с тесен подхват – 2х4-6

Трицепс:

1.Френско разгъване от лег – 2х8-12 в суперсерия с:

2.Кофички – 2х4-6

Може да тренирате бицепса и трицепса заедно, а може и поотделно всичко зависи от това как е разпределена тренировката ви. Ето и няколко пояснения. След загряващите серии, които всеки сам определя колко да са правим първото упражнения супер стриктно. Веднага след него прави второто и това е една серия. Починете 2-3 минути и направете още една. Това е всичко за тренирания мускул. Следващата седмица, пак 🙂

Тренировката е високо интензивна и няма нужда от много серии, нещо повече – може да откриете, че две серии са твърде много, тогава правите една. Единственото важно нещо е да докарате бицепса и трицепса до състояние, в което не може да направи нито едно повторение повече.

А, да – забравих да кажа – това не е за начинаещи!

Ultimate Nutrition 100% Prostar whey е храната за шампиони!

Информация за Александър Георгиев

Здравейте, казвам се Александър Георгиев и съм част от "желязната игра" вече над 20 години. През всичкото това време, аз придобивах опит и знания, които ми позволиха да основа издателство "Сила и Здраве". Така за първи път у нас се появиха едни от най-ценните бодибилдинг книги, които помогнаха на хиляди в битката им с железата и трупането на мускули. Като естествено продължение създадох и сайта "Тренирай.БГ",който вече години наред е любимо място за много трениращи. Вярвам, че всеки един човек може да изгради тялото, което заслужава! Да изгради най-добрата своя версия! И, тук ще намерите всичко необходимо, което трябва да знаете!

10 коментара

  1. Светльо

    Ако при едни големия обем работи е ок.
    При други работи малкия обем в стил съкратен тип тренировки, и нищо друго.
    Мускула изобщо не се „интересува“ с колко и как ще го натовариш. Дали ще направиш 3 упр. за ръцете или 1, какво е значението. Крайния резултат е важен! Ако нещо не работи преминаваме къ друг вариант, доката нацелим за нас кое е точно.
    ТРЯБВА ДА СЕ НАПРАВИ ПРЕЦИЗНО ПОВТОРЕНИЕТО В СЕРИЯТА, И ТОГАВА ВЪЗНИКВА ЕФЕКТА НА СТИМУЛАЦИЯТА ЗА РЪСТЕЖ. Може да се стимулира ръстеж в серия коята се състои от мини сетове, 3 х 3 х 3 3 х 3 х 3 х 3, през 5,10, 15 сек. Може и с по – голям стандартен обем изпълнен в 4 серии по 6,8,10 или 12 повт. Така че вариантите са много. Всеки открива неговия начин. И да Ви кажа, независимо как тренирате, важното е като те погледнат отстрани да си кажат: „Ей, тези ръце наистина изглеждат добре“! Тренировката за един, няма значение за друг. Може само да се извлече някаква идея от нея, както и отправна точка.

    • Звездомир

      Браво абсолютната истина всеки има различна генетика и трябва самостоятелен подход и абсолютно игнориране на разни съвети дадени или написани от хора които вземат или са вземали един чувал анаболи най важно е прецизноста по време на тренировка и абсолютното изолиране на дадения мускул

  2. Ивайло Николов

    Наскоро гледах един руски майстор на спорта, който показваше тренировка за ръце с по три упражнения за бицепс и трицепс изпълнявани в трисет за всеки мускул. За бицепса първото упражнение беше точно набиране с тесен подхват- за него руснака каза, че е единственото базово за бицепс, което натоварва и двете му глави. Относно статията – пак е много интересна и различна, поздрави за което. А колегата Zeus сигурно е имал предвид, че са малко упражненията и сериите за тренировка за ръце, така предполагам……….

  3. Вие шегувате ли се?И по това ще тренира някой в залата???
    4 упражнения = 8 серии?
    Георгиев това го четат и децата, които тепърва започват и резултатите няма да са никак добри.

    • Александър Георгиев

      Оценявам мнението ти Zeus, но всъщност въобще не ми стана ясно какво точно каза! Какво те притесни и дали прочете статията, а краят и ? Май си го пропуснал, но ето го отново:

      „това не е за начинаещи!“

      Относно резултатите едно е ясно – има само един начин да се разбере! Предполагам знаеш кое е той.

      • Имах друго на идея, а то е че това е адски малка тренировка..С такава тренировка не знам кой ще прогресира.

        Напреднал с 4 упражнения и 8 серии, ако успее да развие ръцете си, евала.Аз тренирам от 16 годишен и никога не съм правил по-малко от 6 упражнения за ръце.Влизам в залата и тренирам толкова колкото ми се тренира.Имало е дни, в които съм стигал до 8-10 упражнения за ръце.

        • Александър Георгиев

          Чудесно, значи си намерил това, което работи за теб най-добре. Мога само да ти пожелая успех!

          Но не подценявай тренировките с по-малък обем и те имат своите фенове, които постигат доста добри резултати.

        • (Пре)тренираш ръцете от 16 годишен по този начин и всеки път ти „помага“

          • Преди да прибегна до употребата за анаболни препарати, ръката ми в отпуснато състояние беше 43.8 при талия 88см.Това беше изградено на база здрави тренировки, влизаш в залата и се раздаваш на максимум.Ядях 4 пъти на ден и то съвсем нормално.За около 2 години и половина прогресирах до това положение, сега вече не мога да ти дам съвет за тренировките ми, тъй като не съм натурален спортист, но когато бях юноша тренирах основно по този начин, базови упражнения + малко машини и много упражнения с много серии.

            Имало е период, в който съм тренирал по начин, който Георгиев казва, резултат имаше, НО (с такъв вид тренировки лично съм забелязал, че храненето трябва да стриктно, ако не искаш да качиш и в кръста, прогрес ще има, но ако не си стриктен с храната освен в мускули ще има и голям слой мазнини.
            Аз не съм голям последовател на изрядните диети и на мен тренирането с 2 часа в залата ми помага да не омазнявам.

            Моя съвет към младите личности е да тренират по рационален начин, да включват творческо мислене.Изоставащите мускули винаги са с предимство!

        • Колега аз искам да покача 5-10 кг не бързам за никъде ама не знам как да тренирам правилно ,след тренировка не съм изобщо гладен и като цяло не ми дават апетит с каква честота и продължителност ,обем и повторения трябва да помпя за да стане работата ще съм ви благодарен ако ми отговорите?

Напиши коментар

Вашият e-mail няма да бъде показан.Маркираните полета са задължителни *

*

 

...