Тренирай! Изгради тялото което заслужаваш. Бъди силен всеки ден.

Тренирай навън - 2 част

Няма коментари
Сподели с приятели
Публикувано на 26 мар. 16 от Александър Георгиев

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Със затопляне на времето все повече и повече трениращи се трупат по лостовете на вън. За щастие вече имаме почти във всеки парк - лостове, успоредки и всякакви други съоръжения,  с които спокойно може да си направим една качествена тренировка на "въздух".

Днес ще ви отправя едно 15 минутно предизвикателство. То не е за всеки, трябва да сте тренирани и във форма, тъй като натоварването и напрежението което ще получите не са за всеки. Ето и програмата:

1. Клякане с ръце зад главата - 15 повторения

2. Лицеви опори - 10 повторения

3. Набиране - 5 повторения

Тези три упражнения се правят без почивка едно след друго, след което се почива половин минута и правим нов кръг от трите упражнения, отново половин минута почивка и още един кръг. Продължаваме по тази схема докато не минат 15 минути.

В началото може да почнете по леко и с по-малко минути и постепенно да ги вдигнете до 15 минути. Стигнете ли крайния брой минути, може да намалите почивката между кръговете от 30 на 15 секунди.

Подходете сериозно, тъй като натоварването си го бива. Тук имаме тренировка на цялото тяло с три основни упражнения, което води до тотална умора. Не се изкушавайте да повишите повторенията, няма значение, че можете да правите повече клекове, лицеви или набирания. Тук идеята е да направите максимално много кръгове за определеното време.

Тренирай навън - Първа част!

Сподели с приятели

Подобни статии

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Тренирайки гърбът си, аз използвам много и най-разнообразни методи и варианти за развитието му. Имам обща представа как ще мине тренировката,... Прочети повече
Както винаги, ти много ще разчиташ  на твоя генетичен потенциал и телесен тип, но ти можеш успешно да комбинираш културизма със силовия трибой. Франко Колумбу... Прочети повече
Айвън Дънбар - Президент на Международната аматьорска бодибилдинг асоциация - NABBA (на снимката третият в дясно) Когато почувстваш, че още трябва да прогресираш - продължи с... Прочети повече
Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Препоръчано от Тренирай.БГ
С добавени 15 тренировъчни програми

Може да нямаш отлична генетика, може да нямаш идеални условия, пари или каквото се сетиш....Но имаш мускули, а те могат да бъдат развити!

Научи повече
Супер Тренировъчен Наръчник

Книга с инструкции за всяко упражнение във фитнес залата. Научи как най-ефективно да натовариш мускулите си!

Научи повече
Тренировъчни Програми от Старата Школа

ЧЕТИРИ тренировъчни курса, програми за над ШЕСТ месеца, които са подредени така,че да ви помогнат да изградите здраво,силно и мускулесто тяло!

Научи повече
Най-Старият метод за качване на мускулна маса

Българското издание на ”SUPER SQUATS ” най-купуваната книга на сп.IRON MAN до днес!

Научи повече
Тренировки от Боб Хофман!

Вижте историята на един от пионерите в бодибилдинга, съчетана с два тренировъчни курса от Старата Школа!

Научи повече
Бодибилдинг без стероиди

BRAWN е знание, което не може да се получи от съвременната бодибилдинг литература. BRAWN е основата, на която всеки, който иска да изгради мускули без стероиди трябва да стъпи.

Научи повече
Енциклопедия на съвременния Бодибилдинг

Българското издание на най-популярната книга в света на културизма! Луксозно издание, твърди корици, уникални снимки и цели 792 страници!

Научи повече
Релефна коремна преса за 3 месеца

Без разводнена теория! Само практически съвети!Примерни хранителни режими за мъже и жени! Примерни тренировки!

Научи повече
Виж още