събота , 25 ноември 2017
Начало » Рецепти » Овесена каша за закуска
Овесена каша за закуска

Овесена каша за закуска

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Както не веднъж сме говорили, закуската е най-важното хранене за деня. Това е така, тъй като е първото ни хранене след много часове и храненето което ще ни даде енергия за деня.

Овесените ядки са сред най-добрия източник на комплексни въглехидрати и определено добър източник на растителни протеини и мазнини. С една дума, ако се спрете на тях няма да сбъркате 🙂

Днес ще ви предложа овесена каша, която ще ви зареди до горе! Какво ни трябва за една екстремна закуска:

– 80 гр овесени ядки

– 50 гр краве сирене

– 25 гр краве масло

– 1 супена лъжица мед

– 2 сварени яйца

Натрошаваме сиренето е една паничка, изипваме овесените ядки в нея и заливаме с 200 – 250 мл вряла вода. След което разбъркваме добре, слагаме маслото и една чинийка за похлупак. Оставяме да се задуши за 5 минути. Ако сте яли попари като малки ето ви една и за големи 🙂

След като махнем похлупака слагаме меда и отново разбъркваме и готово, сега може да си я хапнем с двете яйца за гарнитура!

Какво всъщност ще приемем с тази закуска. Получаваме микс от висококачествени млечни, яйчни и растителни протеини, микс от сложни и прости въглехидрати и микс от растителни и животински мазнини. На практика се получава една високо ефективна закуска.

Ето го и приблизителния състава:

Протеини –  3о гр

Въглехидрати – 65 гр

Мазнини – 25 гр

Калории – 6о5

Не е зле за начален старт нали 🙂

Само за Сериозно Трениращи!!!

Информация за Александър Георгиев

Здравейте, казвам се Александър Георгиев и съм част от "желязната игра" вече над 20 години. През всичкото това време, аз придобивах опит и знания, които ми позволиха да основа издателство "Сила и Здраве". Така за първи път у нас се появиха едни от най-ценните бодибилдинг книги, които помогнаха на стотици хора в битката им с железата и трупането на мускули. Като естествено продължение създадох и сайта "Тренирай.БГ",който вече няколко години е любимо място за много трениращи. Вярвам, че всеки един човек може да изгради тялото, което заслужава и тук ще намерите необходимите знания за тази цел!

4 коментара

  1. Светльо

    Хубава закуска,на аз бих махнал маслото!

    Иначе много често закусвам:

    50 гр фини овесени ядки(ако искам да засиля слагам 100 гр.)
    От 4 до 6 белтъка и 1-2 жълтъка.
    200-300 гр. пр. мляко и готово.

    Ако мисля че ме тр. по-вече въглехидрати,слагам вътре стафиди или др. сушени плодове и това е.

  2. Божидар

    Тури и една с.л. фъстъчено масло и си чук! 🙂

  3. Подобни кашички хапвам и аз всяка сутрин , а овесените ядки фигурират всеки ден понякога и по два пъти.

Напиши коментар

Вашият e-mail няма да бъде показан.Маркираните полета са задължителни *

*