вторник , 25 юли 2017
Начало » Бодибилдинг пионери » Тренировка за начинаещи от „едно време“
Тренировка за начинаещи от „едно време“

Тренировка за начинаещи от „едно време“

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Историята на „съвременния “ бодибилдинг е вече на почти 100 години. Еволюцията започва от първите бодибилдинг пионери, минава през железните мъже на 50-те, златната ера на 70-те и Арнолд, търпи развитието на 80-те с Ли Хейни. Дориан Йейтс завладява 90-те, следва епохата Рони Колман и днес годините на Фил Хийт.

Всъщност, който се интересува от културизъм вижда с просто око, че фигурите на билдерите от 70-те години до днес са недостижими за обикновения трениращ. Защо ли е така?

Отговора е ясен на всички, но не това е темата днес. нека погледнем културистите от така наречената предстероидна ера. Нека да видим фигурите на шампионите от 40-те и 50-те години. Е, това вече е нещо по-реално!

В тези години почти всеки, които се е захващал с тежестите е правил мускули. Може и да не стане шампион, но е правил най-доброто от себе си и своята генетика. Всеки един!

Защо е така?

Отговора е елементарен! ПРОГРЕСИВНО НАТОВАРВАНЕ – първия и основен принцип на продуктивния бодибилдинг! Не са имали модерни машини, не са имали музика в залата, да неговорим за бягащи пътеки. Просто и основно оборудване, упоритост, постоянство и здрава храна. Май открихме формулата 🙂

Нека днес видим една програма от легендарния Джак Делинджър, звезда на 50-те спечели най-важните титли за своето време – Мистър Америка 1949 г и Мистър Вселена 1956 г.

Тренировъчни програми от СТАРАТА ШКОЛА – 4 тренировъчни курса, програми за над 6 месеца, които са подредени така,че да ви помогнат да изградите здраво,силно и мускулесто тяло!

Делинджър препоръчва тренировката за всеки който започва или иска да повиши теглото си. Избрани са само шест упражнения, но те са остатъчно да натоварят цялото тяло и да го разтърсят из основи.

Понеделник – Сряда – Петък

1. Милитъри преси  1-3х6-9

2. Повдигане от лег 1-3х6-9

3.Гребане с щанга 1-3х6-9

4.Сгъване с щанга 1-3х6-9

5.Клек с щанга 1-3х6-9

6.Повдигане за прасци 1-3х6-9

Препоръките са следните. Първия месец се прави само по една работна серия от 6 повторения, като целата е да се стигнат 9, когато в дадено упражнение стигнем 9 повторения увеличаваме малко тежеста и започваме отново с 6-те. След един месец почиваме една седмица, след което за втория месец минаваме на две работни серии, като схемата с повторенията си остава същата. Минаваме втория месец и отново почиваме една седмица, след което следва финалния трени месец с три работни серии. Тук отново гоним повторенията от 6 до 9, след което повишаваме тежестта.

Когато завършим и третия месец отново почиваме една следмица, след което може да минем към друга програма. Ако направите добра прогресия в работните тежести, храните се качествено, спите достатъчно, едно 5 до 8 кг мускулна маса отгоре не би трябвало да ви учудва!

Джак Делинджър - Мистър Америка 1949

Джак Делинджър – Мистър Америка 1949

Опитай!

Информация за Александър Георгиев

Здравейте, казвам се Александър Георгиев и съм част от "желязната игра" вече над 20 години. През всичкото това време, аз придобивах опит и знания, които ми позволиха да основа издателство "Сила и Здраве". Така за първи път у нас се появиха едни от най-ценните бодибилдинг книги, които помогнаха на стотици хора в битката им с железата и трупането на мускули. Като естествено продължение създадох и сайта "Тренирай.БГ",който вече няколко години е любимо място за много трениращи. Вярвам, че всеки един човек може да изгради тялото, което заслужава и тук ще намерите необходимите знания за тази цел!

Напиши коментар

Вашият e-mail няма да бъде показан.Маркираните полета са задължителни *

*