Тренирай! Изгради тялото което заслужаваш. Бъди силен всеки ден.

Тренировка за начинаещи от "едно време"

2 Коментара
Сподели с приятели
Публикувано на 21 фев. 16 от Александър Георгиев

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Историята на "съвременния " бодибилдинг е вече на почти 100 години. Еволюцията започва от първите бодибилдинг пионери, минава през железните мъже на 50-те, златната ера на 70-те и Арнолд, търпи развитието на 80-те с Ли Хейни. Дориан Йейтс завладява 90-те, следва епохата Рони Колман и днес годините на Фил Хийт.

Всъщност, който се интересува от културизъм вижда с просто око, че фигурите на билдерите от 70-те години до днес са недостижими за обикновения трениращ. Защо ли е така?

Отговора е ясен на всички, но не това е темата днес. нека погледнем културистите от така наречената предстероидна ера. Нека да видим фигурите на шампионите от 40-те и 50-те години. Е, това вече е нещо по-реално!

В тези години почти всеки, които се е захващал с тежестите е правил мускули. Може и да не стане шампион, но е правил най-доброто от себе си и своята генетика. Всеки един!

Защо е така?

Отговора е елементарен! ПРОГРЕСИВНО НАТОВАРВАНЕ - първия и основен принцип на продуктивния бодибилдинг! Не са имали модерни машини, не са имали музика в залата, да неговорим за бягащи пътеки. Просто и основно оборудване, упоритост, постоянство и здрава храна. Май открихме формулата 🙂

Нека днес видим една програма от легендарния Джак Делинджър, звезда на 50-те спечели най-важните титли за своето време - Мистър Америка 1949 г и Мистър Вселена 1956 г.

Тренировъчни програми от СТАРАТА ШКОЛА - 4 тренировъчни курса, програми за над 6 месеца, които са подредени така,че да ви помогнат да изградите здраво,силно и мускулесто тяло!

Делинджър препоръчва тренировката за всеки който започва или иска да повиши теглото си. Избрани са само шест упражнения, но те са остатъчно да натоварят цялото тяло и да го разтърсят из основи.

Понеделник - Сряда - Петък

1. Милитъри преси  1-3х6-9

2. Повдигане от лег 1-3х6-9

3.Гребане с щанга 1-3х6-9

4.Сгъване с щанга 1-3х6-9

5.Клек с щанга 1-3х6-9

6.Повдигане за прасци 1-3х6-9

Препоръките са следните. Първия месец се прави само по една работна серия от 6 повторения, като целата е да се стигнат 9, когато в дадено упражнение стигнем 9 повторения увеличаваме малко тежеста и започваме отново с 6-те. След един месец почиваме една седмица, след което за втория месец минаваме на две работни серии, като схемата с повторенията си остава същата. Минаваме втория месец и отново почиваме една седмица, след което следва финалния трени месец с три работни серии. Тук отново гоним повторенията от 6 до 9, след което повишаваме тежестта.

Когато завършим и третия месец отново почиваме една следмица, след което може да минем към друга програма. Ако направите добра прогресия в работните тежести, храните се качествено, спите достатъчно, едно 5 до 8 кг мускулна маса отгоре не би трябвало да ви учудва!

Джак Делинджър - Мистър Америка 1949

Джак Делинджър - Мистър Америка 1949

Сподели с приятели
Протеин

Подобни статии

Алан Стефан: - Прибавянето на размери може да бъде лесно, но изисква по-здрава тренировка, отколкото традиционната бодибилдинг програма. В този курс аз ще очертая три... Прочети повече
В упражненията ще правите само 2 серии по 6 повторения. Уейдър акцентира върху необходимостта да вдигате големи тежести, но с добра форма. Почивайте приблизително  2... Прочети повече
Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Когато говорим за Златната ера, няма как да не споменем Франко Колумбо. Най-добрият приятел на Арнолд Шварценегер, отличен културист и може... Прочети повече

2 коментара

  1. Аз съм начинаещ, със стаж 3 месеца в залата. Ще опитам тази програма. Харесва ми. Всичко е доста. Всичко е достатъчно и опростено. Това търся в момента. 🙂

  2. Нещо подобно смятам да опитам от другият месец когато сметна да спра с изчистването . Фул боди трилъри седмично . Аз и сега не ползвам скрепци и машини много много но за месец смятам дори и дъмбелите да загърбя . Само щанга лежанка стойка за клек , лост и успоредка . Но нека дойде това време . Тогава ще питам дали правилно ще структурирам програмата си . Иначе поредната полезна статия за нормално трениращи като мен . Благодаря .

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Препоръчано от Тренирай.БГ
Тренировъчни Програми от Старата Школа

ЧЕТИРИ тренировъчни курса, програми за над ШЕСТ месеца, които са подредени така,че да ви помогнат да изградите здраво,силно и мускулесто тяло!

Научи повече
Най-Старият метод за качване на мускулна маса

Българското издание на ”SUPER SQUATS ” най-купуваната книга на сп.IRON MAN до днес!

Научи повече
Тренировки от Боб Хофман!

Вижте историята на един от пионерите в бодибилдинга, съчетана с два тренировъчни курса от Старата Школа!

Научи повече
Бодибилдинг без стероиди

BRAWN е знание, което не може да се получи от съвременната бодибилдинг литература. BRAWN е основата, на която всеки, който иска да изгради мускули без стероиди трябва да стъпи.

Научи повече
С добавени 15 тренировъчни програми

Може да нямаш отлична генетика, може да нямаш идеални условия, пари или каквото се сетиш....Но имаш мускули, а те могат да бъдат развити!

Научи повече
Супер Тренировъчен Наръчник

Книга с инструкции за всяко упражнение във фитнес залата. Научи как най-ефективно да натовариш мускулите си!

Научи повече
Релефна коремна преса за 3 месеца

Без разводнена теория! Само практически съвети!Примерни хранителни режими за мъже и жени! Примерни тренировки!

Научи повече
Енциклопедия на съвременния Бодибилдинг

Българското издание на най-популярната книга в света на културизма! Луксозно издание, твърди корици, уникални снимки и цели 792 страници!

Научи повече
Виж още