вторник , 14 август 2018
Начало » Бодибилдинг пионери » Тренировка за начинаещи от „едно време“
Трябва ти повече мускулна маса? СМЕНИ ТАКТИКАТА!
Тренировка за начинаещи от „едно време“

Тренировка за начинаещи от „едно време“

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Историята на „съвременния “ бодибилдинг е вече на почти 100 години. Еволюцията започва от първите бодибилдинг пионери, минава през железните мъже на 50-те, златната ера на 70-те и Арнолд, търпи развитието на 80-те с Ли Хейни. Дориан Йейтс завладява 90-те, следва епохата Рони Колман и днес годините на Фил Хийт.

Всъщност, който се интересува от културизъм вижда с просто око, че фигурите на билдерите от 70-те години до днес са недостижими за обикновения трениращ. Защо ли е така?

Отговора е ясен на всички, но не това е темата днес. нека погледнем културистите от така наречената предстероидна ера. Нека да видим фигурите на шампионите от 40-те и 50-те години. Е, това вече е нещо по-реално!

В тези години почти всеки, които се е захващал с тежестите е правил мускули. Може и да не стане шампион, но е правил най-доброто от себе си и своята генетика. Всеки един!

Защо е така?

Отговора е елементарен! ПРОГРЕСИВНО НАТОВАРВАНЕ – първия и основен принцип на продуктивния бодибилдинг! Не са имали модерни машини, не са имали музика в залата, да неговорим за бягащи пътеки. Просто и основно оборудване, упоритост, постоянство и здрава храна. Май открихме формулата 🙂

Нека днес видим една програма от легендарния Джак Делинджър, звезда на 50-те спечели най-важните титли за своето време – Мистър Америка 1949 г и Мистър Вселена 1956 г.

Тренировъчни програми от СТАРАТА ШКОЛА – 4 тренировъчни курса, програми за над 6 месеца, които са подредени така,че да ви помогнат да изградите здраво,силно и мускулесто тяло!

Делинджър препоръчва тренировката за всеки който започва или иска да повиши теглото си. Избрани са само шест упражнения, но те са остатъчно да натоварят цялото тяло и да го разтърсят из основи.

Понеделник – Сряда – Петък

1. Милитъри преси  1-3х6-9

2. Повдигане от лег 1-3х6-9

3.Гребане с щанга 1-3х6-9

4.Сгъване с щанга 1-3х6-9

5.Клек с щанга 1-3х6-9

6.Повдигане за прасци 1-3х6-9

Препоръките са следните. Първия месец се прави само по една работна серия от 6 повторения, като целата е да се стигнат 9, когато в дадено упражнение стигнем 9 повторения увеличаваме малко тежеста и започваме отново с 6-те. След един месец почиваме една седмица, след което за втория месец минаваме на две работни серии, като схемата с повторенията си остава същата. Минаваме втория месец и отново почиваме една седмица, след което следва финалния трени месец с три работни серии. Тук отново гоним повторенията от 6 до 9, след което повишаваме тежестта.

Когато завършим и третия месец отново почиваме една следмица, след което може да минем към друга програма. Ако направите добра прогресия в работните тежести, храните се качествено, спите достатъчно, едно 5 до 8 кг мускулна маса отгоре не би трябвало да ви учудва!

Джак Делинджър - Мистър Америка 1949

Джак Делинджър – Мистър Америка 1949

Добре дошъл в СТАРАТА ШКОЛА!!!

Информация за Александър Георгиев

Здравейте, казвам се Александър Георгиев и съм част от "желязната игра" вече над 20 години. През всичкото това време, аз придобивах опит и знания, които ми позволиха да основа издателство "Сила и Здраве". Така за първи път у нас се появиха едни от най-ценните бодибилдинг книги, които помогнаха на хиляди в битката им с железата и трупането на мускули. Като естествено продължение създадох и сайта "Тренирай.БГ",който вече години наред е любимо място за много трениращи. Вярвам, че всеки един човек може да изгради тялото, което заслужава! Да изгради най-добрата своя версия! И, тук ще намерите всичко необходимо, което трябва да знаете!

Напиши коментар

Вашият e-mail няма да бъде показан.Маркираните полета са задължителни *

*