Тренирай! Изгради тялото което заслужаваш. Бъди силен всеки ден.

Тренировката за ръце на Роби Робинсън

Коментар
Сподели с приятели
Публикувано на 18 фев. 16 от Александър Георгиев

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! В тази статия ще видите тренировката за ръце на една от бодибилдинг легендите през 70-те години на миналия век - Роби Робинсън, известен още и като Черния Принц!

Роби Робинсън е роден на 24 май 1946 година в Дамскъс щата Джорджия, САЩ. Той успява да изгради една от най-впечатляващите физики за своето време. Уникално съчетание от тънки кости и стави, на ръст от 170 см Роби има състезателно тегло от цели 95 чисти мускули. Неговата професионална кариера продължава почти три деситилетия от 1973 година чак до 2001. През годините се е състезвал с много от най-добрите културисти и има редица презтижни титли като:

- Мистър Америка 1975 г - Абсолютен шампион

- Мистър Свят 1975 г - Абсолютен шампион

- Мистър Вселена 1976 г - Абсолютен шампион

- Мистър Олимпия 1978 г - Победител в тежка категория

( Франк Зейн печели абсолютната категория)

- Ноща на Шампионите 1979 г - Победител

- Мастърс Олимпия (ветерани) 1994 г- Абсолютен шампион

- Мастърс Олимпия ( над 50 години) 1997 г - Победител

- Мастърс Олимпия ( над 50 години) 2000 г - Победител

Програма за ръце:

Бицепс

1. Скотово сгъване с щанга - 1х15-20 + 3х5-10

2. Зотман згъване - 1х15-20 + 3х5-10

3. Сгъване с щанга и надхват - 1х15-20 + 3х5-10

4. Сгъване с щанга в подхват - 1х15-20 + 3х5-10

Трицепс

1. Френско разгъване от лег -  1х15-20 + 3х5-10

2. Кик Бек -  1х15-20 + 3х5-10

3. Бутане от лег с тесен хват -  1х15-20 + 3х5-10

4. Разгъване с дъмбел над глава -  1х15-20 + 3х5-10

Тренировката Робинсън е от състезателните му години и я изпълнявал два пъти седмично, така че го имайте в предвид. Днес Роби Робинсън все още тренира редовно и подържа изключително добра фигура за "възрастен" човек 🙂

Роби Робинсън - в наши дни!

Роби Робинсън - в наши дни!

 

Днес Роби Робинсън вече на почти 70 години  все още тренира и подържа много добра форма.

 

Сподели с приятели

Подобни статии

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Когато говорим за Златната ера, няма как да не споменем Франко Колумбо. Най-добрият приятел на Арнолд Шварценегер, отличен културист и може... Прочети повече
Бил Пърл е един от най-великите културисти в историята на бодибилдинга, в последствие уважаван треньор, автор на книги и ментор на много билдери като Крис... Прочети повече
Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Всеки един трениращ отдал се на желязната игра в началото е имал свой кумир, който да следва. Такъв за много билдери... Прочети повече

1 коментара

  1. Уникална информация и много полезни съвети но ако може да качвате и видеа ще е още по полезно

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Препоръчано от Тренирай.БГ
С добавени 15 тренировъчни програми

Може да нямаш отлична генетика, може да нямаш идеални условия, пари или каквото се сетиш....Но имаш мускули, а те могат да бъдат развити!

Научи повече
Супер Тренировъчен Наръчник

Книга с инструкции за всяко упражнение във фитнес залата. Научи как най-ефективно да натовариш мускулите си!

Научи повече
Тренировъчни Програми от Старата Школа

ЧЕТИРИ тренировъчни курса, програми за над ШЕСТ месеца, които са подредени така,че да ви помогнат да изградите здраво,силно и мускулесто тяло!

Научи повече
Най-Старият метод за качване на мускулна маса

Българското издание на ”SUPER SQUATS ” най-купуваната книга на сп.IRON MAN до днес!

Научи повече
Тренировки от Боб Хофман!

Вижте историята на един от пионерите в бодибилдинга, съчетана с два тренировъчни курса от Старата Школа!

Научи повече
Бодибилдинг без стероиди

BRAWN е знание, което не може да се получи от съвременната бодибилдинг литература. BRAWN е основата, на която всеки, който иска да изгради мускули без стероиди трябва да стъпи.

Научи повече
Енциклопедия на съвременния Бодибилдинг

Българското издание на най-популярната книга в света на културизма! Луксозно издание, твърди корици, уникални снимки и цели 792 страници!

Научи повече
Релефна коремна преса за 3 месеца

Без разводнена теория! Само практически съвети!Примерни хранителни режими за мъже и жени! Примерни тренировки!

Научи повече
Виж още
Айвън Дънбар