сряда , 20 септември 2017
ВИЖТЕ:
Начало » Рецепти » Домашен протеинов шейк за всеки!
Домашен протеинов шейк за всеки!

Домашен протеинов шейк за всеки!

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Днес ще видите едно предложение от Неделин Георгиев, редовен посетител на сайта и наш приятел.

“ Здравейте, машинки  на Тренирай.бг !

Казвам се Неделин на 19г. от град Враца. Тренирам от 3 години, като започнах бях 66-67кг на 1,80 см , а към днешна дата съм 97кг на 1,82 (не съм чист разбира се ). Искам да споделя с вас моята рецепта за домашен протеинов шейк.

И така нужни са ви следните продукти:

-2 Купички от по 500гр Кисело мляко от 2%

– Прясно мляко 2% – 1литър

– 3 банана

– 3 белтъка

– 3 супени лъжици мед за вкус.

Може да добавите и протеин на прах, ако искате а пък лятото може да се сложи и някоя друга топка сладолед. Всичко това се разбива с миксер и е готово за консумация.

Всеки ден пия по един такъв шейк, разделям го на 4 пъти (по 500-600гр. на доза) между основните хранения. Не съм смятал колко протеин и калории има, просто гледам да има яко протеин. Протеина главно си го набавям от: Месо (свинско,пилешко) , мляко , яйца , сирене. Въглехидратите от: Пълнозърнест хляб, ориз , картофи, овесени ядки, плодове.

Меря се по 2-3 пъти на седмица, ако не съм качил кг – увеличавам яденето. Този протеинов шейк доста ми помогна за последните 5-6кг, които качих поради простата причина, че се пие а не се дъвче, както казва Майк Матаразо: “По лесно е на изпиеш нещо, от колкото да го дъвчеш. “

Това е от мен. Който реши да опита шейка му пожелавам приятен апетит и за МНОГО МУСКУЛИ  🙂 „

Само за Сериозно Трениращи!!!

Информация за Александър Георгиев

Здравейте, казвам се Александър Георгиев и съм част от "желязната игра" вече над 20 години. През всичкото това време, аз придобивах опит и знания, които ми позволиха да основа издателство "Сила и Здраве". Така за първи път у нас се появиха едни от най-ценните бодибилдинг книги, които помогнаха на стотици хора в битката им с железата и трупането на мускули. Като естествено продължение създадох и сайта "Тренирай.БГ",който вече няколко години е любимо място за много трениращи. Вярвам, че всеки един човек може да изгради тялото, което заслужава и тук ще намерите необходимите знания за тази цел!

12 коментара

  1. Светльо

    Всички искаме да сме големи,но после идва зловещия момент като видим какво сме натрупали в кръста!!!

  2. Димитър Димитров

    Доста мазничък този шейк 🙂 в комбинация с въглехидратите може да се получи ефекта на стероидните шкембета с големите рЪки 🙂
    Шегата на страна ама не е за всеки според мен лично аз бих заместил единият млечен продукт с примерно яйчен протеин на прах който ще замести и белтъците които сурови може да предизвикат липса на биотин и стомашни проблеми като цяло. Примера с „едно време“ тук не важи поради факта че целият режим на хранене е бил много натурален и е нямало липси на витамини и минерали които спомагат усвояването на белтъците. Като цяло не искам да звучи като упрек а по-скоро да се има едно на ум!
    Поздрави!

    • Да ти кажа честно .. не ми пука са “стероидното шкембе“ , гледам да съм масивен и възможно по-голям. Преди да вляза в залата ходех по лостове и винаги съм си бил хилав, нацепен с плочки и по ми харесват размерите, а не плочките. Колкото до шейка, белтъците са варени не са сурови. И да едно време храната си е била от храна, не като днешно време да се прави в епруветки, днес може би само “ храната от село“ е истинска. Жалко че не съм хванал от онова време. Но с каквито храни разполагаме това ще се яде 🙂 Не съм и искал шейка да прилича на този от едно време просто ми писна да дъвча и за това реших да го пия. Поздрави 🙂

    • Цветан

      На мен ми изглежда добре, но се чудя защо залагаш само на бързи въглехидрати? Не са оптималния вариант за енергия през деня.

      • В шейка – да има такива въглехидрати, но по надолу в статията съм написал от къде си набавям останалите въглехидрати. И като цяло вечер гледам да избягвам и бързите и сложните въглехидрати, защото съдейки по мен самия ми се трупат като мазнини.

        • Цветан

          Според мен бързите въглехидрати е хубаво да се приемат само сутрин със закуската и след тренировка за бързо напълване на мускулите с гликоген. Като основен източник на енергия издишат поради краткосрочния ефект и склонността към оводняване.

          • Да по принцип е така. Но, тъй като качвам в момента не се съобразявам много с това. А и последната ми доза от шейка е към 16:00 след този час въглехидрати не приемам никакви.

          • Цветан

            Все пак е добре да следиш, защото една мастна клетка се свива но не се разгражда. Единствения начин да се махне е с липосукция, затова е хубаво да не трупаме много излишни мазнини докато качваме

  3. Благодаря за изчисленията 🙂 😀

  4. Светльо

    Кал.1,403 въгл.193 мазн.49 протеин 73.
    Това ти е шейка изчислен!
    Бананите белени и теглени по 100 гр. средно. Медът- средно по 20 гр на лъжица.

Напиши коментар

Вашият e-mail няма да бъде показан.Маркираните полета са задължителни *

*