Тренирай! Изгради тялото което заслужаваш. Бъди силен всеки ден.

Тренировката на Рег Парк за Мистър Вселена 1951

4 Коментара
Сподели с приятели
Публикувано на 14 ян. 16 от Александър Георгиев

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Рег Парк е една от легендите на бодибилдинга, която завинаги остава в историята. Голям и мощен културист, които стъпва на върха едва 23 годишен, когато печели Мистър Вселена през 1951 година.

Мистър Вселена е най-голямото бодибилдинг състезание в света, преди Мистър Олимпия и шампиона напрактика е най-добрия културист в света. Този успех Парк повтаря и през 1958 година, както и през 1965 когато е на 37 години.

Вярвате или не за първата си сериозна титла Рег Парк тренира "само" три пъти седмично цялото тяло или както казват спецовете у нас "кръгова" 🙂 Не искам  да провокирам никой, но с този начин на мислене пропускаме някои важни неща, които определено работят. Но както казват мъдрите хора "човек вижда толкова, колкото знае".

Може би искате да знаете как се храни Рег Парк!

Днес ще видите една типична програма за 50-те години на миналия век и колкото да изглежда старомодна или за начинаещи (пак според нашите спецове) е направила един човек шампион, а хиляди други големи и силни, което е по-важно за нас.

Понеделник - Сряда - Петък

1. Пълен клек - 5х10

2. Повдигане от лег - 5х10

3. Кофички с тежести- 5х10

4. Сгъване с щанга - 5х10

5. Френско разгъване прав - 5х10

6. Набиране с тежести - 5х10

7. Магарешко повдигане за прасци - 5х макс

8. Коремни преси - 5х макс

Рег Парк е тренирал доста здраво и със сериозни тежести. Колкото и невероятно да звучи днес, това е типичния начин по който билдерите през 50-те са развивали телата си. Семпло, просто и очевидно ефективно!

Мистър Вселена 1951 година
Мистър Вселена 1951 година
Сподели с приятели

Подобни статии

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Тренирайки гърбът си, аз използвам много и най-разнообразни методи и варианти за развитието му. Имам обща представа как ще мине тренировката,... Прочети повече
Както винаги, ти много ще разчиташ  на твоя генетичен потенциал и телесен тип, но ти можеш успешно да комбинираш културизма със силовия трибой. Франко Колумбу... Прочети повече
Айвън Дънбар - Президент на Международната аматьорска бодибилдинг асоциация - NABBA (на снимката третият в дясно) Когато почувстваш, че още трябва да прогресираш - продължи с... Прочети повече

4 коментара

  1. На 46г съм, тренирам по подобна програма и съм доволен от себе си. Тренировката ми е следната. Тренировка А лежанка, гребане, военна преса, набирания в подхват кофички между две таборетки, български клек и изправяне на пръсти на един крак, коремни преси. Тренировка Б лежанка под наклон, набирания в надхват, вертолет, френско от лег, сгъване за бицепс с дъмбели като се въртят китките, мъртва тяга с дъмбели 25 кг, изправяне за прасци и коремни преси. Тренировките се вартят.

  2. Това направо си е моята тренировка , коята ще започна след 2 седмичната ми почивка . 3 пъти в седмицата и 5х10 ми се струва супер

  3. Здрава тренировка 5 по 10 това е убиствено и то цялото тяло от личен знам , че по 3 серий за цялото тяло е размазващо пък 5.

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Препоръчано от Тренирай.БГ
С добавени 15 тренировъчни програми

Може да нямаш отлична генетика, може да нямаш идеални условия, пари или каквото се сетиш....Но имаш мускули, а те могат да бъдат развити!

Научи повече
Супер Тренировъчен Наръчник

Книга с инструкции за всяко упражнение във фитнес залата. Научи как най-ефективно да натовариш мускулите си!

Научи повече
Тренировъчни Програми от Старата Школа

ЧЕТИРИ тренировъчни курса, програми за над ШЕСТ месеца, които са подредени така,че да ви помогнат да изградите здраво,силно и мускулесто тяло!

Научи повече
Най-Старият метод за качване на мускулна маса

Българското издание на ”SUPER SQUATS ” най-купуваната книга на сп.IRON MAN до днес!

Научи повече
Тренировки от Боб Хофман!

Вижте историята на един от пионерите в бодибилдинга, съчетана с два тренировъчни курса от Старата Школа!

Научи повече
Бодибилдинг без стероиди

BRAWN е знание, което не може да се получи от съвременната бодибилдинг литература. BRAWN е основата, на която всеки, който иска да изгради мускули без стероиди трябва да стъпи.

Научи повече
Енциклопедия на съвременния Бодибилдинг

Българското издание на най-популярната книга в света на културизма! Луксозно издание, твърди корици, уникални снимки и цели 792 страници!

Научи повече
Релефна коремна преса за 3 месеца

Без разводнена теория! Само практически съвети!Примерни хранителни режими за мъже и жени! Примерни тренировки!

Научи повече
Виж още