тренирай

Тренировката на Рег Парк за Мистър Вселена 1951

4 Коментара
Сподели с приятели
Публикувано на 14 ян. 16 от Александър Георгиев

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Рег Парк е една от легендите на бодибилдинга, която завинаги остава в историята. Голям и мощен културист, които стъпва на върха едва 23 годишен, когато печели Мистър Вселена през 1951 година.

Мистър Вселена е най-голямото бодибилдинг състезание в света, преди Мистър Олимпия и шампиона напрактика е най-добрия културист в света. Този успех Парк повтаря и през 1958 година, както и през 1965 когато е на 37 години.

Вярвате или не за първата си сериозна титла Рег Парк тренира "само" три пъти седмично цялото тяло или както казват спецовете у нас "кръгова" 🙂 Не искам  да провокирам никой, но с този начин на мислене пропускаме някои важни неща, които определено работят. Но както казват мъдрите хора "човек вижда толкова, колкото знае".

Може би искате да знаете как се храни Рег Парк!

Днес ще видите една типична програма за 50-те години на миналия век и колкото да изглежда старомодна или за начинаещи (пак според нашите спецове) е направила един човек шампион, а хиляди други големи и силни, което е по-важно за нас.

Понеделник - Сряда - Петък

1. Пълен клек - 5х10

2. Повдигане от лег - 5х10

3. Кофички с тежести- 5х10

4. Сгъване с щанга - 5х10

5. Френско разгъване прав - 5х10

6. Набиране с тежести - 5х10

7. Магарешко повдигане за прасци - 5х макс

8. Коремни преси - 5х макс

Рег Парк е тренирал доста здраво и със сериозни тежести. Колкото и невероятно да звучи днес, това е типичния начин по който билдерите през 50-те са развивали телата си. Семпло, просто и очевидно ефективно!

Мистър Вселена 1951 година
Мистър Вселена 1951 година
Сподели с приятели
Джон Робърт Пийпълс

Подобни статии

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Нека днес да видим една програма на седем кратния Мистър Олимпия Арнолд Шварценегер! Тази тренировка Арнолд прави в периода, когато се... Прочети повече
Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Днес ще ви покажа една тренировка, която може да прилагате с успех когато нямате особено много време. Вече би трябва да... Прочети повече
Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Вероятно малцина са чували за Джон Робърт Пийпълс, но това, което той прави през 1949 година отеква в целият "железен свят".... Прочети повече

4 коментара

  1. На 46г съм, тренирам по подобна програма и съм доволен от себе си. Тренировката ми е следната. Тренировка А лежанка, гребане, военна преса, набирания в подхват кофички между две таборетки, български клек и изправяне на пръсти на един крак, коремни преси. Тренировка Б лежанка под наклон, набирания в надхват, вертолет, френско от лег, сгъване за бицепс с дъмбели като се въртят китките, мъртва тяга с дъмбели 25 кг, изправяне за прасци и коремни преси. Тренировките се вартят.

  2. Това направо си е моята тренировка , коята ще започна след 2 седмичната ми почивка . 3 пъти в седмицата и 5х10 ми се струва супер

  3. Здрава тренировка 5 по 10 това е убиствено и то цялото тяло от личен знам , че по 3 серий за цялото тяло е размазващо пък 5.

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван.