Тренирай! Изгради тялото което заслужаваш. Бъди силен всеки ден.

За голямото шкембе и малките ръце

24 Коментара
Сподели с приятели
Публикувано на 19 ян. 16 от Александър Георгиев

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Кои са най-тренираните мускули в залата? Бицепс, трицепс, гръб, гърди, рамо, може би и крака - тук леко се съмнявам 🙂

Каквото и да изредите то мускулите на ръцете са минимум в тройката. ОК, всеки иска големи ръце, но какво означава големи ръце - 40, 45, 50 или 60 см? Колко трябва да са големите ръце според вас, а според вашето тяло, скелетна рамка или структура? Едва ли някой има точна представа. Когато тренираме ръце важи с пълна сила "колкото повече, толкова повече". Манията по големите ръце е толкова голяма, че хората стигат до крайности.

Резултата? Малко са доволни от това което имат! Всички погледи са вперени в "баниците" вдига се здраво, яде се здраво, но никой или почти никой не вижда каква баница се заформя малко по-надолу. В един момент какво става? Имаме заветните 45 см ръка, но сме сложили и панталони с 3 номера по-големи и корема повдига тениската, но какво пък ще го "гълтаме", важното е, че ръцете са ГОЛЕМИ, нищо че не може да видим къде започва и къде свършва трицепса, а да не говорим, че почти няма разлика между сгънат и разгънат бицепс. Това на някой да му е познато?

Някои се харесват така, няма лошо. Други виждат, че има проблем, но ги е страх да "чистят", че може да загубят мускул, най-вече в ръцете. Пичове разберете света не свършва и не започва с бицепса и трицепса. Хубаво е да има, човек големи ръце. Усещането на "тесните" ръкави е невероятно, но всичко си има доза - точна доза.

"Защо е важно ръцете да нарастват на сила успоредно с големината"

Човек с 40 см ръка при талия 75 см и телесни мазнини под 12 % е супер впечатляващ и изглежда доста "по-здрав" от такъв с 45 см ръце, талия 90 см и мазнини 20%. Ръка с обиколка 45 см на китка 17 см изглежда в пъти по-голяма от същия размер на китка 20 см.  Ръка от 40 см изглежда много по-голяма от ръка 45 см, която е с 15-20 см по-дълга от първата.

Какъв е извода? Големите ръце не се определят еднолично от метъра за измерване. Големите ръце са съвкупност от цялата визия и структура на човека. Всеки един може да направи супер големи ръце за себе си. За едни това може да са 40 см, за други 47 см, а за трети 38 см. Важното е всеки сам да извлече максимума от това с което разполага. Тренирайки умно всеки може да направи така,че ръцете му да изглеждат големи.

Ключовата дума тук е ИЗГЛЕЖДАТ!

 

Сподели с приятели

Подобни статии

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Нека днес видим любимите упражнения на Арнолд Шварценегер, който според него трябва да са в основата на всяка една програма, що... Прочети повече
Здравейте приятели на Тренирай.БГ! През 70-те години на миналия век се заражда Златната Ера на бодибилдинга. Това е времето на Арнолд, Франко Колумбо, Лу Фериньо,... Прочети повече
Грешка №1: Фокусиране върху тежестта От много години постоянно повтаряне, че за да стане един мускул по-голям, то той трябва да стане по-силен! Но....приемането буквално... Прочети повече

24 коментара

  1. Значи аз съм прочел доста от статиите тук в интерес на истината ми направиха впечатление книгите, които се промотират, защото още преди да вляза в сайта ги имах под ръка и ми беше интересно дали има и други, които тренират по същите методи. Аз лично пробвах методът за дихателния Клек и от 68 кг достигнах 75 за по-малко от месец, препоръчвам на много мой приятели, които тренират по 5-6 пъти в седмицата да вземат да прочетат тия книги или поне да посетят сайта Ви, но ... както обясниха потребителите в по-горните коментари... тези книги се приемат за табу в днешно време и особено методите, които засягат повечето статии тук. Казвам им, че тренирам по 2 пъти в седмица, а другото време може да ида да побягам или в един от дните да правя спринтове, а те ми викат ти си луд как ще тренираш по 2 пъти ... но то ще си каже, за месец покачих 20 кг на мъртва тяга, което за мен си е страшно добре от 155 на 175 с умерено правилна техника (казвам така, защото сам не мога да преценя дали е перфектна, но не усещам излишно напрежение в гърба) Та поздравявам Ви за добре структурирания сайт и за добрата идея, която стой зад него. Надявам се един ден трениращите да се вразумят и да прочетат статиите тук.

    1. Здравей Борислав,
      благодаря за хубавите думи и съм щастлив, че сайта и книгите, които предлагаме са ти били от полза. Наистина понякога на човек му е трудно "да види гората от дърветата", но ти си успял и аз се радвам за теб 🙂

  2. "Всички погледи са вперени в „баниците"... "но никой или почти никой не вижда каква БАНИЦА се заформя малко по-надолу." :))))))))

  3. Лично мнение. На младини стигнах до 75 кг при 182см. Ръка около 34.5см, талия 75см. Може да звучи нескромно но много ги плашех с фигурата си. Разликата в бицепса отпуснат и свит 45 мм. От 1991 съм 67кг, в последните години варирам минус 2-3 кг и пак се връщам. Талията ми е пак толкова, но бицепсите ми са по-малки, но разликата се запази на 40 мм. Никой не ми дава тези кг, мислят че съм малко повече. Написах го не за друго, защото нюансите в тялото и мускулите са много и при всеки е индивидуално.

  4. Наистина страхотна статия лично аз винаги съм гледал реално на нещата и "Старата школа" е най-великата за мен във този спорт и не само като съм се заговарял с някого който е тренирал преди и бил о тези така наречени помпещи батки естествено това се разбира с 2 минути разговор просто лично прекратявам разговора защото не може да се спори с човек който казва "Абе брат яйко химий инжекций и това е ръцете ги помпам яко направих ръка 45 см. " Аз го питам не клякаш ли ? той "Ами крака за какво са ми кой ти гледа краката" И вече за мен разговор по тази тема и всяка друга е излишен с такъв сезнайко.А за спора по-горе браво на Цветан ако това е постигнал защото е доста внушаващо. Лично аз гледам реално и си признавам , че това което ми трябва е да поизчистя мазнинките и този етап скоро ще започна това ще бъде новата ми цел.

    1. Истината е че за година и половина не съм спирал да пазя режими с изчислени калориини баланси. Някои хора казват че съм вманиячен. И доста добавки приемам. Също така нямам тренировка под 2 часа. В момента стоя малко воден около корема, но като цяло формата стои добре. Мисля че на около 88кг ще е доста добра.

      Истината е че трябва да имаме постижими цели за периода Х. От там нататък ъпдейтваме целите. Мисля, че според статистиката натуалните атлети могат да качват около 0.5см на всеки две седмици като оптимум, но трябва да се тренира тежко и с доста базови движения. За талията повеч

      1. За талията повече вакуумки, но там вече си е ген. При мен например горната част на гърдите е зле и латисимусите са ми окачени сравнително високо. Затова и талията ми стои по тънка.

  5. Според мен фокусът трябва да бъде върху хармоничното тяло. Големите ръце определено са нещо много хубаво, но имайте предвид, че ако носите сака, това всъщност е пречка. Аз например знам, че бих могъл да порасна още, но вече навлизаме в зоната на манията, което не е добре. А и добри пропорции с преса винаги е по добре от "Гулеми Ръки Чуек"

  6. Силно се съмнявам ,както и да тренира ,каквито и упражнения и режими да спазва някой да направи 45 см ръка натурално ,освен ако не е към два метра (говоря за измерена в студено състояние ). Уверявам ви ,че ако на 90 см талия имате 45 см ръце ще изглеждате доста впечатляващо в това няма съмнение реална цел е 41 см на около 84/5 талия .

    1. Аз имам 44 на 72 талия. Лично тегло 92кг. Талията е мерена след спуснат въздух максимално прибрана. Като цяло това ми е 2ра година тренировки и не съм почнал да чистя още, но е напълно възможно. Да не говорим, че може и да я надхвърлиш без проблем, но трябва строг режим и тренировки.

      1. Искам да видя твоя снимка ако това ,което казваш е вярно бих те поздравил,а талията се мери като цяло просто на отпуснат корем ,иначе значи имаш по малка талия от Франк Зейн

        1. Дай си мейла. Талията се мери според мен в най - малкия си размер. Иначе отпусната е около 76-78.

        2. Имай предвид, че Франк Зейн е бил цар на позирането. Естетиката при него в голяма степен се получава и от тези тънкости. При Арнолд също е така.

          1. Позирането няма нищо общо с мерките ,но от това ,което казваш като мерки излиза че имаш много подобна с на Зейн физика със 2см по малки ръце ,а талия се мери в отпуснато състояние на гладно а ръцете в стегнат не след тренировка .Не искам да се заяждам напротив в спора се ражда истинита ,ако искаш може да сравним снимки по имеилите и евентуално информация ,ако си постигнал това което казваш за 2 години това е почти невероятно .

          2. Плюс това Зейн е направил това тяло след десетки години тренировки и анаболни стероиди (нека бъдем честни) .

        3. Значи без твой контакт няма как да ти покажа дали на живо дали на снимки. Не намирам коментара ти за заяждане, даже напротив, имаш пълното право да се съмняваш 🙂

          1. Зейн масата не я е направил за 10ки години (нека бъдем реалисти). Това, което е направил е невероятния релеф и симетрия. Мисля, че за годините си е бил най - релефния културист. Аз не се сравнявам с него, защото е нелепо, а само казвам че 44 не е непосилен размер при максимално ниска талия :). Освен това Зейн е бил висок 175 (10см под мен) и е тежал в порядъка 91-84кг (в зависимост от периода)

          2. Пуснах ти едни снимки от скоро.

  7. Наистина е вярно това, но повечето трениращи нямат културата да го осъзнаят. В последно време ми прави друго нещо впечатление, обратно на това от статията. Масово младежи без да спазват хранителен режим и без да правят каквото и да било кардио, показват тела за завиждане в залата. Тъпчат се с какви ли не боклуци за ядене, вечер щракат по дискотеките с бутилки водка, пушат така модерните сега наргилета, та чак до сутринта и като дойдат в залата вадят едни големи ръце и гърди, а в същото време са толкова изчистени и наредили пресата!?- хапват, пийват, попушат си, цялата нощ по дискотеки, а в залата машини и резултатите отлични. Като си помисля от колко време тренирам и през какво съм минал и като гледам при тях с каква лекота се случват нещата, сериозно се замислям как стават тези работи...аз ли нещо съм в грешка...

    1. Има два фактора за това генетика и "медицина", сега в каква последователност не мога да кажа 🙂

  8. Много добре написана статия. Браво!
    Жалко е обаче, че на повечето колкото и да си им го обяснявал, те си знаят тяхното.
    Напоследък забелязвам, че манията по големите ръце е нараснала. Младежите вече тренират по 2-3 пъти седмично ръце и никакви крака...

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Препоръчано от Тренирай.БГ
С добавени 15 тренировъчни програми

Може да нямаш отлична генетика, може да нямаш идеални условия, пари или каквото се сетиш....Но имаш мускули, а те могат да бъдат развити!

Научи повече
Супер Тренировъчен Наръчник

Книга с инструкции за всяко упражнение във фитнес залата. Научи как най-ефективно да натовариш мускулите си!

Научи повече
Тренировъчни Програми от Старата Школа

ЧЕТИРИ тренировъчни курса, програми за над ШЕСТ месеца, които са подредени така,че да ви помогнат да изградите здраво,силно и мускулесто тяло!

Научи повече
Най-Старият метод за качване на мускулна маса

Българското издание на ”SUPER SQUATS ” най-купуваната книга на сп.IRON MAN до днес!

Научи повече
Тренировки от Боб Хофман!

Вижте историята на един от пионерите в бодибилдинга, съчетана с два тренировъчни курса от Старата Школа!

Научи повече
Бодибилдинг без стероиди

BRAWN е знание, което не може да се получи от съвременната бодибилдинг литература. BRAWN е основата, на която всеки, който иска да изгради мускули без стероиди трябва да стъпи.

Научи повече
Енциклопедия на съвременния Бодибилдинг

Българското издание на най-популярната книга в света на културизма! Луксозно издание, твърди корици, уникални снимки и цели 792 страници!

Научи повече
Релефна коремна преса за 3 месеца

Без разводнена теория! Само практически съвети!Примерни хранителни режими за мъже и жени! Примерни тренировки!

Научи повече
Виж още