Тренирай! Изгради тялото което заслужаваш. Бъди силен всеки ден.

Железни умове - Железни тела

8 Коментара
Сподели с приятели
Публикувано на 08 ян. 16 от Александър Георгиев

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Днес искам да ви представя един от партньорите на нашия сайт - IRONMIND!

Създателя на IRONMIND е Рендъл Стросен, автор на SUPER SQATS. Там той описва един от най-ефективните методи за качване на мускулна маса. Дори нещо повече, автора сам е изпитал този метод. Като за 6 седмици качва почти 15 кг мускулна маса. Този негов експеримент е документиран в януарския брой през 1969 г на списание IRON MAN.

Рендъл Стросен има докторска степен по психология, което му позволява да разработва техники и методи с цел повишаване на производителността в силовите спортове. През 1988 г Стросен основава компанията- IronMind Enterprises Inc. Издава списанието MILO, което е предназначено "за сериозни силови атлети".

сп. MILO

сп. MILO

През 1990 г - IronMind Enterprises Inc, започва да продава тренировъчно оборудване, книги, видео касети, хранителни добавки. Като бързо получава признанието на силовите атлети от цял свят със своите уникални и качествени продукти.

С масовото навлизане на интернет се появява и сайта ironmind.com . Той е едно от любимите места на почитателите на силовите спортове. Ако владеете английски език и искате да черпите допълнителна информация то може да посетите и форума на сайта, който е един от най-популярните по темата.

През 2012, ИК Сила и Здраве постигна договорка благодарение, на която Рендъл Стросен подкрепи една моя стара  идея SUPER SQUATS да се появи в България на български език.

Българското издание може да намерите ТУК!!!

 

Сподели с приятели

Подобни статии

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Днес на 30 юли (30.07.1947) най-великия културист за всички времена става на 70 години! Няма човек на земята, който да не... Прочети повече
Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Днес нашия сайт навършва цели пет години. Както се казва, много време мина, много статии се изписаха, много книги се публикуваха... Прочети повече
Здравейте приятели на Тренирай.БГ! С нашите партньори от Фитнес Академия България имаме удоволствието да ви представим най-високото ниво на обучение - ПЕРСОНАЛЕН ТРЕНЬОР! Обучение: Програмата за... Прочети повече

8 коментара

  1. искам да ви споделя моя опит да кача килограми и мускулна маса по този метод ... като по това време (преди да се захвана с 20повт клек) правих на 130кг 2 повт. и на 90кг 6 повт.. Започнах от 70кг нямах си доверие за повече макар да бях правил години наред 20повт със 60кг по 2 3 серии (без особен ефект) и правех по 2 тренировки в седмицата с по 8 базови упражнения всяка тренировка беше доста тежка и след приключването Й започва един стрес в цялото тяло ..(изисква се много добра почивка след това). Продължих с по 2 тренировки седмично за 8 седмици и на 8мата седмица бях на 100кг за 20повт. Тогава спрях с тази програма ,защото ангажиментите ми се увеличиха и сметнах, че няма да успея да си почивам достатъчно. Но като цяло искам да ви кажа ,че не успях да кача 5-6кг дори .. в книгата се казва ,че ако това не е постигнато значи някаде бъркаме. Нз каде може да е била грешката ми дали в не достатъчно почивка или не достатъчно храна .. смятам ,че имах грешки ,но тази разлика в натоварването и не само клек ,а и останалите базови упражнения .. силата се покачва на вс. движения. Поне аз качих не повече от 2-3кг ... преди това бях на диетии и др. схеми 67-8кг стигнах до 80кг. и това може би е било един предел на тялото изискваше се перфектна почивка и добра храна. Ако може г-н Георгиев да се опита да отгатне предполагаеми грешки който см допуснал 🙂 Благодаря!
    Поздрави!!!

    1. Здрасти Атанас 🙂 От това, което си писал, се вижда че си повишил силата си на клек от 70 на 100 кг, което е почти 50%, а това си е сериозно постижение за 8 седмици. Щом си вдигнал силата, значи тренировката и почивката към нея е ОК. Остава храненето и по-точно калориите. Може и да си приемал нужното количество протеин, но ако не си бил в калориен излишък от поне 20-25% и то през цялото време теглото няма да мръдне.

      1. Здравей Александър. Преди да започна тези тренировки правих по кратки и не толкова натоварващи ,но и хапвах стабилно ...щом качих 10-12кг преди това значи храната трябваше да я потдържам над 3200цкал ,но ми беше омръзнало толкова много храна и със сигурност това е основната причина... И междо другото Тези тренировки ми допаднаха много уникално е чувството след 20повт. клек 🙂

        1. Клек с 20 повторения не е шега работа и когато го направиш удоволствието е много голямо 🙂 Другия път когато отделиш време за тази схема, просто обърни внимание на калориите, за да извлечеш максимална полза от целият този труд!

  2. Скоро. Ще започна да я чета. Дори възнамерявам и след 3-4 месеца да я приложа върху себе си. Лично аз, съм много доволен от сайта от теб самият Алекс. И от книгите който получих на скоро, благодарение на теб.

      1. Здравейте. 🙂 ИСкам да ви попитам дали има алтарнатива на клека (като напади, лег преса и т.н), тъй като имам 3-ти и 7-ми прешлен износване и някои доктори ми казаха, че е не е добре да правя клек на гърба? Получих тази травма от моя грешка, че май не съм стягал гърба достатъчно, както и от лежанка при прекомерни тежки серий имаше разстежение. Иначе обмислям да си поръчам книжката. Обмислях да го включвам клека, но по внимателно.

        1. Лоша работа Цанко, това е доста неприятно. Сега трябва да търсиш максимума от ситуацията която си, а тя е да пазиш кръста. В този ред на мисли комбинацията от лег-преси и напади ще натовари добре бедрата ти. Е няма да имат цялостния ефект, който клека оказва на тялото, но е доста добра алтернатива. Забрави за известно време клековете!

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Препоръчано от Тренирай.БГ
С добавени 15 тренировъчни програми

Може да нямаш отлична генетика, може да нямаш идеални условия, пари или каквото се сетиш....Но имаш мускули, а те могат да бъдат развити!

Научи повече
Супер Тренировъчен Наръчник

Книга с инструкции за всяко упражнение във фитнес залата. Научи как най-ефективно да натовариш мускулите си!

Научи повече
Тренировъчни Програми от Старата Школа

ЧЕТИРИ тренировъчни курса, програми за над ШЕСТ месеца, които са подредени така,че да ви помогнат да изградите здраво,силно и мускулесто тяло!

Научи повече
Най-Старият метод за качване на мускулна маса

Българското издание на ”SUPER SQUATS ” най-купуваната книга на сп.IRON MAN до днес!

Научи повече
Тренировки от Боб Хофман!

Вижте историята на един от пионерите в бодибилдинга, съчетана с два тренировъчни курса от Старата Школа!

Научи повече
Бодибилдинг без стероиди

BRAWN е знание, което не може да се получи от съвременната бодибилдинг литература. BRAWN е основата, на която всеки, който иска да изгради мускули без стероиди трябва да стъпи.

Научи повече
Енциклопедия на съвременния Бодибилдинг

Българското издание на най-популярната книга в света на културизма! Луксозно издание, твърди корици, уникални снимки и цели 792 страници!

Научи повече
Релефна коремна преса за 3 месеца

Без разводнена теория! Само практически съвети!Примерни хранителни режими за мъже и жени! Примерни тренировки!

Научи повече
Виж още
Айвън Дънбар