Тренирай! Изгради тялото което заслужаваш. Бъди силен всеки ден.

10 съвета от Краля на Фитнеса

5 Коментара
Сподели с приятели
Публикувано на 10 дек. 15 от Александър Георгиев

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Не отдавна имахме статия за Джак Лалейн - всепризнат фитнес гуру и пример за милиони спортуващи хора. Джак Лалейн доживява 96 годишна възраст, като от тях 80 той посвещава на бодибилдинга, а в последствие на фитнеса. Днес ще видим и 10 негови съвета, с които бихме могли да бъдем здрави, силни и във форма години наред.

1. Тренировка и здравословно хранене! - Ако тренировката е краля, то здравословното хранене е кралицата. Съберете ги заедно и ще изградите вашето кралство!

2. Не на преработените храни! - Стойте далеч, от храните направени от човека. Колкото човешката ръка има по-малко намеса, толкова по-добре.

3. Без захар! - Зависимоста на хората от сладко е най-силната въобще, далеч след нея остават алкохола, цигарите дори хероина. Изкоренете този лош навик и ще се радвате на добро здраве.

4. Разделете тялото на две! - Трениррайте горната част на тялото си в един ден, а долната в друг. Редувайте двете тренировки. (През целия си живот Джак Лалейн е тренирал по този начин 6 дни в седмицата, като прибавя и плуване към тренировките)

5. Високо протеинова и нискомазнинна диета! - Разбира се от време на време може да хапнете нещо по-мазно, но като цяло дръжте мазнините в минимално количество, а протеина високо.

6. Две хранения дневно! - Джак Лалейн се храни два пъти дневно, една късна закуска към 11 ч и вечеря към 19 ч. За закуска обикновенно ползва овесени ядки, яйчени белтъци, соево мляко и много полдове. Типичната негова вечеря е била - риба с много зеленчуци.

7. Сурови плодове и зеленчуци! - приемайте всеки ден няколко порции пресни плодове и пресни зеленчуци без изключение.

8.  Малки почивки между сериите! - почивайте колкото се може по-кратко между сериите. Типичната почивка между сериите на Джак Лалейн е 10 секунди.

9. Яйчени белтъци! - Най-качествения протеин. Джак Лалейн си набавя необходимия протеин изключително от яйчени белтъци и риба, никакви пилета, никакви пуйки, телета и каквото там се сетите.

10. Леко със загряването! - "Загряването е най-голямата глупост, която съм чувал през живота си. Трябвало да се загрява 15-20 минути! Чували ли сте лъв да загрява, лежи си той и вижда антилопа - охо антилопа, я да загрея малко преди да я подгоня! Лъва скача и я сграбчва! Бъдете лъвове, бъдете готови за битка!" - Джак Лалейн

Джак Лалейн

Джак Лалейн

 

 

 

 

Сподели с приятели

Подобни статии

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Нека днес видим любимите упражнения на Арнолд Шварценегер, който според него трябва да са в основата на всяка една програма, що... Прочети повече
Здравейте приятели на Тренирай.БГ! През 70-те години на миналия век се заражда Златната Ера на бодибилдинга. Това е времето на Арнолд, Франко Колумбо, Лу Фериньо,... Прочети повече
Грешка №1: Фокусиране върху тежестта От много години постоянно повтаряне, че за да стане един мускул по-голям, то той трябва да стане по-силен! Но....приемането буквално... Прочети повече

5 коментара

  1. Имаше страхотни и важни статии и за протеините в месото и за загрявката,между лъвове, антилопи и правилно спортуване незавизомо дали е футбол, фитнес или билярд има балкан разлика,нали тренираме умно и се храним умно,както пише във всяка статия ☺

  2. някой от нещата са така, други са страшна глупост 🙂 не мисля че има какво да науча от човек, който твърди че не трябва да се загрява 🙂

  3. Загрявката е важна, но 20 минути си е много, но немога да се съглася с него за това, че е пълна глупост, защото по форумите ще видите тинейджъри и незнам си какви с контузий и какво ли не. Съгласен съм с разделянето на тялото при тренировка, както и със плодовете и общо със храненето което казва. Малки почивки между серийте, е това зависи човек колко е напреднал все пак той е бил на елитно ниво. За другите неща съм съгласен освен, че човек е хубаво да хапва по -често защото всеки организъм е различен. На едни ще действа, а на други друго. Но общо взето си е човек който трябва да бъде слушан все пак доживял 96 години.

  4. Страхотна статия и много истина има в думите на Джак Лалейн.

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Препоръчано от Тренирай.БГ
С добавени 15 тренировъчни програми

Може да нямаш отлична генетика, може да нямаш идеални условия, пари или каквото се сетиш....Но имаш мускули, а те могат да бъдат развити!

Научи повече
Супер Тренировъчен Наръчник

Книга с инструкции за всяко упражнение във фитнес залата. Научи как най-ефективно да натовариш мускулите си!

Научи повече
Тренировъчни Програми от Старата Школа

ЧЕТИРИ тренировъчни курса, програми за над ШЕСТ месеца, които са подредени така,че да ви помогнат да изградите здраво,силно и мускулесто тяло!

Научи повече
Най-Старият метод за качване на мускулна маса

Българското издание на ”SUPER SQUATS ” най-купуваната книга на сп.IRON MAN до днес!

Научи повече
Тренировки от Боб Хофман!

Вижте историята на един от пионерите в бодибилдинга, съчетана с два тренировъчни курса от Старата Школа!

Научи повече
Бодибилдинг без стероиди

BRAWN е знание, което не може да се получи от съвременната бодибилдинг литература. BRAWN е основата, на която всеки, който иска да изгради мускули без стероиди трябва да стъпи.

Научи повече
Енциклопедия на съвременния Бодибилдинг

Българското издание на най-популярната книга в света на културизма! Луксозно издание, твърди корици, уникални снимки и цели 792 страници!

Научи повече
Релефна коремна преса за 3 месеца

Без разводнена теория! Само практически съвети!Примерни хранителни режими за мъже и жени! Примерни тренировки!

Научи повече
Виж още
Айвън Дънбар