Тренирай! Изгради тялото което заслужаваш. Бъди силен всеки ден.

10 съвета от Краля на Фитнеса

5 Коментара
Сподели с приятели
Публикувано на 10 дек. 15 от Александър Георгиев

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Не отдавна имахме статия за Джак Лалейн - всепризнат фитнес гуру и пример за милиони спортуващи хора. Джак Лалейн доживява 96 годишна възраст, като от тях 80 той посвещава на бодибилдинга, а в последствие на фитнеса. Днес ще видим и 10 негови съвета, с които бихме могли да бъдем здрави, силни и във форма години наред.

1. Тренировка и здравословно хранене! - Ако тренировката е краля, то здравословното хранене е кралицата. Съберете ги заедно и ще изградите вашето кралство!

2. Не на преработените храни! - Стойте далеч, от храните направени от човека. Колкото човешката ръка има по-малко намеса, толкова по-добре.

3. Без захар! - Зависимоста на хората от сладко е най-силната въобще, далеч след нея остават алкохола, цигарите дори хероина. Изкоренете този лош навик и ще се радвате на добро здраве.

4. Разделете тялото на две! - Трениррайте горната част на тялото си в един ден, а долната в друг. Редувайте двете тренировки. (През целия си живот Джак Лалейн е тренирал по този начин 6 дни в седмицата, като прибавя и плуване към тренировките)

5. Високо протеинова и нискомазнинна диета! - Разбира се от време на време може да хапнете нещо по-мазно, но като цяло дръжте мазнините в минимално количество, а протеина високо.

6. Две хранения дневно! - Джак Лалейн се храни два пъти дневно, една късна закуска към 11 ч и вечеря към 19 ч. За закуска обикновенно ползва овесени ядки, яйчени белтъци, соево мляко и много полдове. Типичната негова вечеря е била - риба с много зеленчуци.

7. Сурови плодове и зеленчуци! - приемайте всеки ден няколко порции пресни плодове и пресни зеленчуци без изключение.

8.  Малки почивки между сериите! - почивайте колкото се може по-кратко между сериите. Типичната почивка между сериите на Джак Лалейн е 10 секунди.

9. Яйчени белтъци! - Най-качествения протеин. Джак Лалейн си набавя необходимия протеин изключително от яйчени белтъци и риба, никакви пилета, никакви пуйки, телета и каквото там се сетите.

10. Леко със загряването! - "Загряването е най-голямата глупост, която съм чувал през живота си. Трябвало да се загрява 15-20 минути! Чували ли сте лъв да загрява, лежи си той и вижда антилопа - охо антилопа, я да загрея малко преди да я подгоня! Лъва скача и я сграбчва! Бъдете лъвове, бъдете готови за битка!" - Джак Лалейн

Джак Лалейн

Джак Лалейн

 

 

 

 

Сподели с приятели

Подобни статии

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Ако все още, нямате резултатите, които искате, най-вероятно някъде нещо бъркате. Без значение дали сте новаци в залата или пък тренирате... Прочети повече
Др. Кен Лейстнър: - Когато говоря на някого за серия състояща се от 50 повторения, то човека си мисли едно от двете:  "Това копеле съвсем... Прочети повече
Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Преди много, много години Джо Уайдър систематизира различни техники за изграждане на мускули, който придобиха популярност като "принципите на Уайдър". Днес... Прочети повече

5 коментара

  1. Имаше страхотни и важни статии и за протеините в месото и за загрявката,между лъвове, антилопи и правилно спортуване незавизомо дали е футбол, фитнес или билярд има балкан разлика,нали тренираме умно и се храним умно,както пише във всяка статия ☺

  2. някой от нещата са така, други са страшна глупост 🙂 не мисля че има какво да науча от човек, който твърди че не трябва да се загрява 🙂

  3. Загрявката е важна, но 20 минути си е много, но немога да се съглася с него за това, че е пълна глупост, защото по форумите ще видите тинейджъри и незнам си какви с контузий и какво ли не. Съгласен съм с разделянето на тялото при тренировка, както и със плодовете и общо със храненето което казва. Малки почивки между серийте, е това зависи човек колко е напреднал все пак той е бил на елитно ниво. За другите неща съм съгласен освен, че човек е хубаво да хапва по -често защото всеки организъм е различен. На едни ще действа, а на други друго. Но общо взето си е човек който трябва да бъде слушан все пак доживял 96 години.

  4. Страхотна статия и много истина има в думите на Джак Лалейн.

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван.

Препоръчано от Тренирай.БГ
Масивни Ръце и Рамене

Научете, как бодибилдинг пионерите са развивали своите ръце и рамене, в обем и сила, при това в далечните времена на "предстероидната ера".

Научи повече
Тренировъчни Програми от Старата Школа

ЧЕТИРИ тренировъчни курса, програми за над ШЕСТ месеца, които са подредени така,че да ви помогнат да изградите здраво,силно и мускулесто тяло!

Научи повече
Разкарай мазнините Влез в най-добрата си форма!

Тук ще намерите всичко необходимо, което ви трябва, за да изградите мечтаното тяло. Да разкарате мазнините и да направите своята най-добра версия!

Научи повече
С добавени 15 тренировъчни програми

Може да нямаш отлична генетика, може да нямаш идеални условия, пари или каквото се сетиш....Но имаш мускули, а те могат да бъдат развити!

Научи повече
Супер Тренировъчен Наръчник

Книга с инструкции за всяко упражнение във фитнес залата. Научи как най-ефективно да натовариш мускулите си!

Научи повече
Бодибилдинг без стероиди

BRAWN е знание, което не може да се получи от съвременната бодибилдинг литература. BRAWN е основата, на която всеки, който иска да изгради мускули без стероиди трябва да стъпи.

Научи повече
Най-Старият метод за качване на мускулна маса

Българското издание на ”SUPER SQUATS ” най-купуваната книга на сп.IRON MAN до днес!

Научи повече
Тренировки от Боб Хофман!

Вижте историята на един от пионерите в бодибилдинга, съчетана с два тренировъчни курса от Старата Школа!

Научи повече
Виж още